Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan naurettavaa ajojahtia Tytti Iso-Viikaria kohtaan. Sinä olisit tehnyt samoin, jos olisit pystynyt.

Vierailija
27.03.2021 |

Voi sinua pienisieluista. Saman olisit tehnyt, jos olisit pystynyt. Ja vielä enemmän olisit yrittänyt hyötyä, ties vaikka penskasi parturit kampaamot olisit maksattanut yhteiskunnalla. Varmasti olisit matkustanut täysin hyödyttömissä kissanristiäisissä ja maksattanut tarjoilut yhteiskunnalla. Vaan etpä siihen pysty. Ja sekös sinua kalvaa. Voi pikkuista. Annapa pissan tulla.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Olen ollut 2 vuosikymmentä asemassa, jossa voisi käyttää työnantajan rahoja johonkin hankintoihin. Ei tulisi mieleenkään käyttää rahoja esim. kauneudenhoitoon. Ei mitenkään perusteltavissa edes kaukaisesti työnkuvan hoitoon. Ehkä törkeintä yksityisottoa on ollut työnantajan ajan käyttäminen satunnaisesti joihinkin omiin asioihin. Tosin saatan vastapainoksi myös hoitaa työjuttuja vapaa-ajalla. Omaisuutta olen ottanut korkeintaan jotain pikkujuttuja tyyliin kirjekuoret.

Vierailija
62/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei virkamieheksi pääse kuka vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Piste.

Vierailija
64/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä unohdeta niitä puolta miljoonaa, 500.000 euron""matkakuluja""". Täysin lomanviettoa firman piikkiin.

Vierailija
65/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-9799075

Että näin Ranskassa.

Vierailija
66/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Ei mun tarvitse. Olen kaunis, ja omaan hyvän tyylitajun ihan itse.

Sitä paitsi olen sen verran fiksu, että en olisi halunnut pilata omaa enkä jälkeläisteni mainetta vuosikymmeniksi muutaman euron tähden. Enkä ole mikään persoonallisuushäiriöinen niin että kehtaisin liikkua ihmisten ilmoilla jäätyäni perseilystä kiinni.

Tosin minulla ei ole puoluekirjaakaan...

Vierailija
67/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Epäileväinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä unohdeta niitä puolta miljoonaa, 500.000 euron""matkakuluja""". Täysin lomanviettoa firman piikkiin.

Kerrankin harmi, ettei korona tullut jo aikaisemmin.

Onneksi puolen millin lomailukulut maksaa helposti takaisin valtiolle 130 000 euron vuosipalkalla.

Vierailija
68/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, herätkää!Tämä on nykyaikaa. Stailaus kuuluu kaikille.

Kulmunikin joutui maksamaan esiintymiskoulutuksensa lopulta omasta pussistaan.

Vierailija
69/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en todellakaan olisi! Meitä selkärankaisiakin kait on joitakin muitakin vielä jäljellä! Jos ei ole omaan ulkonäköönsä tyytyväinen, niin kyllä sen paranteleminen on maksettava omasta pussista, ei veronmaksajien! Törkeää valtion varojen väärinkäyttöä! Potkut on nyt ainoa oikea toimenpide. Jos kaikkiin väärinkäytöksiin tartuttaisiin ja sanktiot olisivat tuntuvat, niin eivätköhän ne vähitellen vähenisi.

Potkut JA rahojen takaisinperintä.

Vierailija
70/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ohisalo vaikenee?

Vierailija
71/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut työpaikkani budjetista jo vuosia enkä Ile käyttänyt omiin menoihin senttiäkään. Että revi siitä, ap.

Vierailija
72/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottokortit pois virkamiehiltä, ei ne niitä tarvitse.

Tämä kieltämättä estää tuhlaamista, kun joutuu ekaksi maksamaan menot omalla luottokortillaan, ja rahat saa vasta kuittia vastaan kuukautta-paria myöhemmin.

Vierailija
73/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ohisalo vaikenee?

Se vaikenee aina kaikista vaikeista asioista. Olis hirveä puoliso.

Vierailija
74/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä olisi, kyllä noilla palkoilla on varaa maksaa itse kaikesta.

Kaikista oudoimman tästä jutusta tekee juuri se että kyseessä on valtion tarkastusvirasto tai mikä lie.

Pukki kaalimaan vartijana.

Huvittavammaksi tekee se, että kyseisellä henkilöllä ei ole edes työvelvoitetta.

Vielä huvittavammaksi tekee ko. leidin ulkonäkö, näyttää siltä, ettei edes meikkiä käytä, saati monimutkaisia kampauksia. Mikä sinänsä täysin ok, tai luonnollinen look jopa positiivisempi omasta mielestä virkamiehellä. Muttei kyllä tuolla habituksella uskoisi, että nyt on panostettu tuhansilla ja taas tuhansilla meikkaus- ja kampaamopalveluihin. 

Vierailija
75/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli varmaan olevansa siinä asemassa, ettei tutkita ja hutkita.

Vierailija
76/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista oudoimman tästä jutusta tekee juuri se että kyseessä on valtion tarkastusvirasto tai mikä lie.

Huvittavammaksi tekee se, että kyseisellä henkilöllä ei ole edes työvelvoitetta.

Vielä huvittavammaksi tekee ko. leidin ulkonäkö, näyttää siltä, ettei edes meikkiä käytä, saati monimutkaisia kampauksia. Mikä sinänsä täysin ok, tai luonnollinen look jopa positiivisempi omasta mielestä virkamiehellä. Muttei kyllä tuolla habituksella uskoisi, että nyt on panostettu tuhansilla ja taas tuhansilla meikkaus- ja kampaamopalveluihin. 

Niin, on todella vaatimattoman näköinen hiirulainen, tosin valtavan iso hiirulaiseksi. Onkohan rahat edes menneet näihin kauneushoitoihin? Ettei ole jotain rahanpesua?

Vierailija
77/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimi miestä pahenna, ellei Tytti nimeä.

Vierailija
78/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on todella vaatimattoman näköinen hiirulainen, tosin valtavan iso hiirulaiseksi. Onkohan rahat edes menneet näihin kauneushoitoihin? Ettei ole jotain rahanpesua?

Siksi sen nimessä on se "ISO".

Vierailija
79/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten jännä, että Tytin näköisiä naisia luullaan usein luomuiksi, vaikka kauneudenhoitoihin on saatettu käyttää valtavat määrät rahaa, omaa ja muiden. Joistakin ei vaan saada millään kauniita.

Meillä tuli kerran asiasta keskustelua töissä, ja kävi ilmi että vaatimattomimman näköinen käytti valtavat määrät rahaa kauneushoitoloihin. Me muut, joiden kauneudenhoito oli lähinnä ulkoilua ja urheilua, korkeintaan perusvoidetta, oltiin yllättäen paljon näyttävämpiä.

Vierailija
80/86 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluko ulkomaisten koulutusten antaminen vastaavanlaisille viranomaisille eri maissa kuuluu Valtiontalouden tarkastusviraston pääjohtajan tehtävään tai tehtävään Euroopan mantereen kattojärjestön hallintokomiteassa?

Tarvittaessa tulee pohtia tehtäväkuvan muuttamista. Jos pääjohtaja on vain lisännyt itse nämä edustamiset tehtäväkuvaansa ja pitää vain luokkaa 12 min puheen 7 vrk matkalla, kyse on väärinkäytöstä.

Tätä samaa esitelmää on pidetty parin vuoden ajan, vain kalvosarjaa on muokattu tilaisuuden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi