Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte proteiinijauheet alas? Mihin sekotatte ne? Nää maistuu aivan järkyttävän hirveältä!

Vierailija
27.03.2021 |

PT käski mun käyttää proteiinijauheita, koska lihasta ei ole tullut toivottuun tahtiin, vaikka treenaan paljon. Mulla on maustamatonta ja suklaan makuista Whey-jauheita. Onko joku muu merkki parempi?
Olen sekottanu tavalliseen ruokaan, kahviin, smoothieen, yritin jopa kaakaoon tota suklaan makuista, vaikken yleensä juo makeita juomia. Aivan hirveä sivumaku kaikessa. yrj.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi että PT:t ja kehonrakentajat eivät yleensä tiedä ptoteiinien laatuluokista ja laatueroista mitään. Lue nuo kaksi linkkiä niin tiedät todennäköisesti asiasta enemmän kuin PT ja voithan tietysti näyttää linkit myös PT:lle.

https://thefeed.com/blogs/news/what-does-pharmaceutical-grade-mean

https://www.pispalanwoima.info/40850

Vierailija
22/25 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä niitä turvonneita lihaksia tarvitaan, eikö peruslihaksilla pärjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kananmuna kitusiin niin ei jauheita tarvita. 

Luomukananmunat on parempi proteiininlähde kuin suurin osa kaupoissa myytävistä proteiinijauheista.

Ikävä kyllä en voi syödä kananmunia ollenkaan.

ap

Vierailija
24/25 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kirjaimellisesti samaa proteiinijauhetta. Ja se maistuu kauhealta. Vika voi olla myös itse jauheen maussa.

Vierailija
25/25 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite teen näin et blenderiin 500ml maitoa, 1 banaani, 2 kananmunaa raakana, mansikkabanaani yogurttia 1dl, 1 weetabiks, 100g 4viljan puurohiutaleita, gaam proteiini jauhetta 50g ( mansikan makuista). Mun mielestä ihan hyvää. Valmista tavaraa noin litra ja kerralla huiviin.