Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies herättelee mua yöllä seksille, vaikka on aikainen herätys

Vierailija
27.03.2021 |

Tuntuu niin tyhmältä, että täytyy edes tehdä tää aloitus. Mulla on aika pahat univaikeudet, pakollinen herätys on joka aamu viimeistään klo 7 ja herään joka yö vähintään pari kertaa, yleensä klo 1-2 välillä ja toisen kerran 3-4 välillä. Miehelläkin on vaikeuksia saada unta, häntä tähän unensaantiin auttaa seksi. Itselleni seksi keskellä yötä tarkoittaa hyvästejä yöunille, vaikka vetäisin puoliunessa lahnamode päällä ja antaisin miehen tehdä kaikki hommat, kaikki toiveet unensaannista katoaa viimeistään, kun menen seksin jälkeen alapesulle. Mies loukkaantuu todella pahasti, jos kieltäydyn, usein siihen pisteeseen asti että painuu sohvalle nukkumaan.

Ainakin joka toinen yö menee siis niin, että mies alkaa hiplailemaan ja joko a) mä kieltäydyn ja sanon, että mun on pakko nukkua, mies lähtee selvästi loukkaantuneena sohvalle (jolloin ahdistun siitä, että olen aiheuttanut miehelle pahan mielen ja mahdollisesti menetän yöuneni) ja seuraavana päivänä on huonolla tuulella tai b) mä myönnyn, mies nukahtaa seksin jälkeen tyytyväisenä ja makaan itse hereillä aamuun asti.

Tää ärsyttää niin paljon, koska miehellä ei ole mitään pakollista aamuherätystä. Hän opiskelee kotoa käsin ja valvoo muutenkin mihin aikoihin sattuu. Mulle yöunet ovat supertärkeät stressaavan työn vuoksi. Kun ollaan puhuttu aiheesta, mies ei ole koskaan ymmärtänyt mun näkökulmaa lainkaan vaan hänen mielestään pidän itsekkäästi omaa unensaantiani tärkeämpänä kuin hänen, kun mun ei tarvitsisi kuin "maata siinä" ja hän saisi sitten kivasti unta jälkikäteen. Kuulemma auttaa esim. tosi pahoihin levottomiin jalkoihin, jotka hänellä on yöllä. Omasta mielestäni taas on mieheltä ihan älyttömän itsekästä lähteä herättelemään mua tietoisena siitä, että en välttämättä saa unta enää lainkaan ja työt alkavat muutaman tunnin päästä.

Yhden kerran erehdyin ehdottamaan, että mies vaikka hoitelisi itsensä ja antaisi mun nukkua. Mies suuttui ihan älyttömästi, vaikka mun mielestä ratkaisu on ihan looginen. Hänellä itsetunto on sidottu jotenkin raivostuttavan tiukasti seksuaalisuuteensa ja kieltäytyminen on aina muka joku henkilökohtainen hyökkäys häntä vastaan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
2/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa vapaapäivänä, aamulla, päiväunilla, lomilla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa helmi mieheksi.

Vierailija
4/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt jumaliste yöunia uhrata siksi että pitää saada seksiä. Aamulla, päivällä, illalla ennen nukkumaanmenoa ihan ok mutta en todellakaan suostu heräämään kesken unien sellaisen takia.

Miksi suostut tuohon?

Vierailija
5/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on! Itsekästä mieheltä.

Ennemmin tai myöhemmin ero tuntuu varmasti väistämättömältä...

Vierailija
6/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä toimintaa mieheltä. Toista ehdotus sooloseksistä.

Vierailija
7/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kanssasi vaan seksin takia.

Vierailija
8/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Ihan hirveetä. Kait sulla on joku hyvä syy miksi pilata elämäsi tuollaisen kanssa.

Vierailija
9/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että on pakko nukkua. Seksi sitten virkeenä

Vierailija
10/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko, että tuolla käytöksellä mies rakastaa sua? Rakastaa vaan palliensa tyhjennystä.

Vierailija
11/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä tyyppi tuo miehesi. Jos en saisi nukuttua, olisin kyllä niin kiukkuinen, että ei olisi kovin vaikeaa potkaista moista Casanovaa pihalle. Sanot illalla napakasti, että turha herätellä yöllä, seksiä ei tipu muunakaan aikana, jollet saa nukkua rauhassa.

Vierailija
12/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä pahempi on se että vaan nousee nukkuvan päälle ja alkaa rynkyttää.

Vierailija
13/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva ei ole riittävän kaukana. Miehen täytyy muuttaa pois.

Vierailija
14/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sen miehen kanssa. Miksi on niin vaikeaa avata sitä suutaan ja kertoa miltä tuntuu? Vaikeatkin asiat pitää käsitellä oli lopputulos sitten mikä hyvänsä, ei ne täällä vauvasivulla ratkea.

Vierailija
15/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää muutaman kk saikulle unettomuuden vuoksi ja katso mitä mies tykkää kun hänen yksinäiset päivänsä kotona muuttuvatkin perhehelvetiksi.

Vierailija
16/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Ei tarvitse kuin vain maata siinä.”

Kertoo kaiken oleellisen. Ukko vaihtoon.

Vierailija
17/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi alkuilta? Ikävä juttu tosiaankin

mies53v

Vierailija
18/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on totta, niin ap voisi pistää miehensä lukemaan tämänpäiväisestä Hesarista jutun, jossa kerrotaan muun muassa seuraavaa:

"Navalnyi on kertonut, että vankileirin työntekijä herättää hänet kerran tunnissa kahdeksan kertaa yössä, kuvaa hänet videokameralle ja sanoo ääneen tämän olevan yhä sellissään. Navalnyi ilmoitti torstaina, että ei saa toistuvien herätysten vuoksi nukuttua.

Forsmanin mukaan unideprivaation aiheuttaminen on klassinen kidutusmenetelmä ympäri maailmaa. Sitä voidaan tehostaa muun muassa kovin äänin, valoin, äärilämpötiloin ja voimakkain hajuin.

”Unen katkominen on varmin tie saada ihmisen psyyke romahtamaan, sillä ihmisen aivotoiminta tarvitsee palautuakseen yhtäjaksoista unta. Sen systemaattisella katkomisella pyritään heikentämään ihmisen henkistä kestokykyä.”"

Univaikeuksista muutenkin kärsivän ihmisen herättäminen omien tarpeiden takia on niin puhdasta itsekkyyttä ja k-päisyyttä, että moinen mies elää parhaiten ihan itsekseen ja nukuttelee itsensä vuoroiloitna oikean ja vasemman käden kanssa.

Vierailija
19/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa puoliksi miehelle mieleinen seksinukke, niin johan uni maittaa.

Vierailija
20/47 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ylipäänsä miehen asenteesta naisia kohtaan, että hän näkee seksin vain miehen tyydytyksenä jossa nainen vain makaa siinä. Tuo on itsetyydytystä toisen ihmisen keholla. Tämän lisäksi vielä vallankäyttö ja syyllistäminen suuttumalla ja mököttämällä kun nainen kieltäytyy seksistä.

Tämä on se perusongelma tässä, ja se ei tule tuosta paranemaan vaan se tulee pahenemaan. Ei kannata antaa rikkoa itseään tuollaisessa suhteessa vaan ero on tässä oikea vaihtoehto.