Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkavereiden on ollut vaikea sietää sitä, että minä muodostan oman mielipiteeni ja todellisuuteni itse

Vierailija
27.03.2021 |

Ovat itse menneet johonkin massa-ajatteluun mukaan eivätkä ymmärrä että voivat itsekin vain alkaa ajattelemaan toisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mielipiteesi voit muodostaa, omaa todellisuuttasi et.

Vierailija
2/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mielipiteesi voit muodostaa, omaa todellisuuttasi et.

Miksi en? Sanat luovat todellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan halua työskennellä mielisairaan kanssa, joka elää ihan omassa "todellisuudessaan"...

Vierailija
4/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vähän hankalaa töiden tekeminen, jos yksi toimii aina oman mielensä ja kulloisenkin mielipiteensä mukaisesti. Useimmilla työpaikoilla on näitä vastarannankiiskejä. Onneksi useimmiten yt-neuvotteluissa nämä oman tiensä kulkijat saavat ensimmäisinä lähtöpassit, vaikka niin ovat kovia työmiehiä omasta mielestään. 

Vierailija
5/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla, ettei työnantaja oikein arvosta ap:n kaltaista omassa todellisuudessaan viihtyjää. 

Vierailija
6/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun "oma mielipiteesi" perustuu kuitenkin jonkun toisen ajatteluun ja mielipiteeseen. Mitä luet netistä, kirjoista, keskusteluista. Eli ei todellisuudessa olekaan niin itsenäisesti muodostettu. Hoet samoja juttuja, kun muut omaa tutkimustaan tekevät.

Vierailija
7/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen luottamusmiehenä, ei päästä eroon vaikka yt:t alkaisikin....mutta onneksi on luottamusmiesvaalit jonkun ajan päästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi