Mies ei osaa tehdä aloitetta :( harmittaa kun petipuuhat jääneet...
Mies ei osaa tehdä aloitetta. Tulee vain nylkyttämään itseään mua vasten ja ei jaksa nähdä vaivaa minun tyydyttämiseksi. Miten tästä eteenpäin??? En haluaisi erota, mutta en jaksaisi tälläistä käytöstäkään.
Olen varovaisesti ja hienovaraisesti koittanut sanoa ettei hän loukkaannu (seksi kuitenkin niin herkkä asia) ei vaikutusta.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja itsekäs mies.
En tiedä miten parantaa tilannetta. ;( t ap.
Harkitsen eroa, mutta en haluaisi erota kun kyseessä "vain" seksiz
Petipuuhat. Pe-ti-puu-hat. PETIPUUHAT! Oikeasti, en kestä. Oletteko aikuisia?
Sanot nyt vaan että stanan pälli, upotat sen naamasi nyt sinne jalkoväliin ja lipittelet!
Tämä sai mut taas kerran muistamaan, miksi oon niin onnellinen sinkkuudestani.
No mites itse, loukkaako tuo tilanne sua?
Jos olet niin huolissasi miehen loukkaantumisista.
Kyllä kannattaa ihan suoraan puhua. Taitaa nylkyttäjä kuvitella olevansa täydellinen rakastaja.
Sinulla on siis koira? Vie se viimeiselle piikille, sillä hän siitä eroon pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Petipuuhat. Pe-ti-puu-hat. PETIPUUHAT! Oikeasti, en kestä. Oletteko aikuisia?
Puuhapete petipuuhissa.
Ööh muistelen kun itse nuorempana deittailin tuollaisia luusereita jotka eivät osanneet tuoda asiaansa esille tai näyttää tunteita saati keskustella. Pois vaan tuollainen mies, selvästi te ette ole kauhean avoimia toisillenne jos homma on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ööh muistelen kun itse nuorempana deittailin tuollaisia luusereita jotka eivät osanneet tuoda asiaansa esille tai näyttää tunteita saati keskustella. Pois vaan tuollainen mies, selvästi te ette ole kauhean avoimia toisillenne jos homma on tuota luokkaa.
Naiselta ei saa kysyä, että harrastettaisiinko seksiä. Naiselle ei saa myöskään sanoa, että nyt vähän himottaisi. Asiaa ei saa mitenkään fyysisesti vihjailla, kuten vaikkapa hempeästi nylkyttelemällä tai hiplailemalla. Toden totta, ajatustenlukijoitahan tässä pitää olla.
Kyllä meillä sanotaan molemmin puolin että nyt mars makkariin! Molemmat siis sanoo, tai sitten vaan otetaan "sarvesta härkää". Ou yeah! Tässä iässä ei enää kainostella.
Kuule ap,
vaadi, huokuttele ja herkistele miestäsi ... annat hänelle vasta kunnon menossa :)
Voithan sinäkin ap tehdä aloitteen. Tai jos miehen aloitteet ei ole mieleesi (ilmeisesti kuitenkin yrittää tehdä tuolla nylkyttämisellä), niin kerro hänelle miten se aloite pitäisi tehdä. Jos/kun et itse sitä halua tehdä jostain syystä x
Kellään muulla kokemusta???