Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarajoitukset ja totaaliyh

Väsynyt äiti
27.03.2021 |

Oon niin poikki. Lasten isä asuu melkein naapurissa mutta ei halua ottaa lapsia edes yhdeksi yöksi. Koronarajoitusten vuoksi ei pääse minnekään lasten kanssa (elokuvat, hoplopit, harrastukset, kaikki jäissä), ja uskokaa pois, metsäretket on vuoden aikana NIIN nähty.
Mummola on Uudenmaan ulkopuolella, ei anna omatunto myöden viedä lapsia sinne pääsiäiseksi vaikka se oli jo jouluna sovittu juttu vaikka mummi sanoi että tuo vaan lapset.

Itkettää,väsyttää, taas viikonloppu menee alamaissa ja ahdistuksessa. MISTÄ HELVETISTÄ SITÄ APUA SAA? KU ÄITI EI ENÄÄ JAKSA!?!?! Kaverini oli lasten kanssa yks viikonloppu kun kävin salilla ja kaupoilla mutta kaipaan silti vain hiljaisuutta ja yksinäistä iltaa omalla sohvalla viinipullon kanssa.

Lapset 6 ja 10 - vuotiaita... tulisko Sanna Marin hoitamaan jos kysyisin?🤔

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mies ei ota? Ilmoitat, että lapset tulee nyt sinne.

Vierailija
2/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakkaa uskomasta koronantappotalkoisiin ja toimi sitten sen mukaan. huomaat mihin kaikkeen pystytkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai viet sinne mummolle, jos on tuollainen tilaisuus. Ei se korona Uudenmaan rajalla tartu.

Vierailija
4/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että miksi v I t u ssa et vie niitä lapsia sinne mummolaan? Miksi teet elämästäsi tahallaan vaikeampaa?

Vierailija
5/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ne minulle.

Reilu kaksi vuotta sitten erosin pitkästä parisuhteesta jossa mies oli huijannut klassisella ”hankitaan lapsia sitten joskus”. Minä olisin halunnut lapsia jo vuosia. Juuri ennen koronaa aloin olla toipunut sen verran että olin alkanut tapailemaan taas. No se keskeytyi koronan takia.

Parisuhdehaaveet, perhehaaveet, kaikki siirtyvät nyt taas vuosilla eteenpäin tämän paskan takia. Ja minä vanhenen.

Kuka muistaisi korona-aikana, että kaikki eivät asu kahden vanhemman ydinperheessä omakotitalossa jossa on tilaa tehdä etätöitä ja jakaa puolison kanssa vastuita? Jotkut meistä kaipaavat siihen elämään mutta sitä ei voi tällä hetkellä edes tavoitella.

Vierailija
6/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset koskaan yökyläile kavereilla?

Vierailija
7/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei sinulla ole ketään, mutta olikin lasten isä naapurissa ja mummokin haluaisi lapset. Tietysti isä ottaa lapset välillä ja pääsiäisenä sitten mummolle.

Vierailija
8/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapset koskaan yökyläile kavereilla?

Ei korona-aikaan ole suotavaa kyläillä.

Miksi se mies ei ota lapsia? Ei ole muuten uskottava tämä tarinasi.

Vierailija
9/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap!

Täällä sama tilanne, ilman munmolaa. Mutta ymmärrän hyvin ettet haluaisi lapsia mummolaan viedä; aika iso syyllisyys kulkisi läpi loppuelämän mikäli mummo sitten koronan saisikin lapsilta.

En oikein osaa sanoa mitään järkevää, kun samassa veneessä ollaan. Muuta kuin että voimia.

Vierailija
10/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viet vaan ne lapset sinne mummolaan. Meilläkin on toisinaan nähty isovanhempia. Kunhan vaan kaikki on terveenä. Käyt vaikka itse koronatestissä ensi viikolla, jos haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä