Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen uni on mielestäsi inhottavin?

Vierailija
27.03.2021 |

Itse inhoan sellaista unta jossa menen kuselle ja sitten alkaa kustessa tuntumaan siltä että tässä tilanteessa on nyt jotain outoa 😳

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä multa murtuu hampaat suuhun. Kun oikeassakin elämässä hampaat on ihan paskat, noi unet saa mut täyteen paniikkiin joka jatkuu vielä heräämisen jälkeenkin pitkään.

Vierailija
2/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työhön liittyvät unet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut näkemään viime aikoina unia joissa minä itse satutan toisia tai jopa tapan ihmisiä tai eläimiä. Nuo unet on paljon kamalampia kuin sellaiset missä itse olen uhri. Viime viikolla näin unta, jossa tapoin jonkun hevostallin kaikki hevoset, aivan hirveää.

Vierailija
4/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, missä joku yrittää tunkeutua kotiini, enkä saa millään pidettyä ovea lukossa.

Onneksi tämä uni on ollut poissa jo pitkään.

Vierailija
5/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä olen taas lukiossa ja puolet nallematematiikan kursseista on vielä suorittamatta.

Se on kevyesti pahempaa kuin Cthulhu ja paholainen jahtaamassa minua pimeän metsän halki.

Vierailija
6/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet, joissa on painostava tunnelma ja minua syytellään jostain olemattomasta.

Vierailija
7/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joissa riitelen jonkun kanssa, yleensä kaikkein lähimpien ihmisteni, ja lopulta teen henkirikoksen ja surmaan heidät =/. Tosi ahdistavia unia, herään aina niiden jälkeen ja ahdistaa tosi pitkään.

Vierailija
8/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus unia joissa mulla on kavereita, vaikka ei enää ole.

Vierailija
9/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, josta säpsähtää hereille yllättäen ja hetken aikaa ei tunnista missä on, ja onko vielä unessa vai ei. Korjaantuu muutamassa sekunnissa kun katsoo ympärilleen tuttua huonetta ja aivot ehtivät mukaan mutta ne muutamat sekunnit ovat kurjia. Kaikista kurjimpia on ne kerrat kun tämä tapahtuu unessa (olet yhä siis unessa) ja uneksit heränneesi täysin oudossa paikassa.

Vierailija
10/10 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä menee kevyesti kärkeen: näen jotain ihirveää painajaista, epäihmiset tuijottavat ja yrittävät tappaa. Lopulta herään makkarista ja huokaisen helpotuksesta että se olikin unta, no kävelen keittiöön ja se tappajaepäihminen onkin siellä!! Tätä kauhua ei voi sanoin kuvaillaan. Joo unihalvaus vai mikälie ei ole kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi