Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona rokoite pitäisi kohdentaa niin,että ensin rokotteen saavat ne jotka tekevät töitä työpaikalla ja vasta niiden jälkeen etätyöläiset.

Vierailija
27.03.2021 |

Aihe otsikossa

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeisenä lasten tarhatätit kun he saa leikkiä, laulaa, tanssia ja ottaa aurinkoa lasten kanssa. Ja juoda kahvia.

Vierailija
2/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, helppo juttu. Etätyöläisrekisteriin merkatut ihmiset vain kutsutaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhatäti on työpaikallaan.Duunarin täytyy mennä työpaikalle ja kohdata siellä toiset työntekijät,koska ei voi etänä tehdä niitä.

Vierailija
4/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöläiset viimeisenä kun muut on rokotettu

Vierailija
5/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti: Miksi THL on nihkeä alueelliselle rokotepainotukselle? ”Annamme kymmenien, jopa satojen kuolla Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa”

Viikko sitten KRARin sihteeri Hanna Nohynek kertoi, että rokotejärjestyksen muutos vähentäisi sairaalahoitoa vaativia koronatapauksia viidenneksellä. THL:n perjantaisen lausunnon mukaan tämä viidennes oli enää vain ”jonkin verran”, ihmettelee uutispäällikkö Riika Kuuskoski.

Vierailija
6/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari haluaa kesälomalla ulkomaille. Etätyö porukka voi hyvin odottaa rokotusta

Vierailija
7/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin rokotus yläastelaisille ja toisen asteen opiskelijoille kun levittävät tautia kulovalkean tavoin.

Vierailija
8/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs te älypäät sellaisen etätyöläisten listan hommaatte?

Vierailija
9/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea

Vierailija
10/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ensin olisi rokotettava työttömät, jotta he voisivat tulla sitten töihin kun nyt töissä olevat uupuvat, sairastuvat tai kuolevat.

Vierailija
11/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Työnantajat toimittavat. Ei tuottaisi ainakaan meidän firmassa mitään ongelmaa. 

Vierailija
12/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisto porukka =etätyö.helppo tehdä lista

Vierailija
13/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kirjoittamaan rokoite.

Vierailija
14/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Ensimmäisenä olisi pitänyt rokottaa ne, jotka eivät voi tehdä etätöitä ja jotka eivät voi työssään pitää turvavälejä. Sen jälkeen kaikki muut, joiden työssä ei ole etätyömahdollisuutta. Sen jälkeen riskiryhmiin kuuluvat, jotka eivät ole työelämässä tai tekevät etätöitä. Ja sitten muut kuin riskiryhmiin kuuluvat, jotka eivät ole työelämässä tai tekevät etätöitä. Olen itse etätyössä ja ei mulla ole tässä  mitään hätää. Mieluummin rokote ensin niille, joiden ansiosta pystyn olemaan etätöissä. 

Vierailija
15/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä ettei hallitus ole tätä esittänyt.

Vierailija
16/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

On työnantajan etu, että työntekijät on rokotettu. Silloinhan suurin osa työnantajista väittäisi suuren osan henkilökunnastaan tekevän etätöitä.

Vierailija
17/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osan aikaa etätöitä. Lähiöissä käyn elämänhallintansa menettäneiden ihmisten luona kotikäynneillä, jotka kestävät yli tunnin. Maskeja eivät asiakkaat pidä. Työantajaltani kustantama kirurgin maski ei suojaa minua. Mitäpä veikkaatte ovatko asiakkaat huolehtineet omasta virussuojauksestaan elämässään, seuranneet mahdollisia oireitaan, käyneet testeissä jne....

Altistun siis pienissä huoneistoissa maskittomille pitkän aikaa.

Meitäkin on, jotka näennäisesti ovat etätyön suojassa, mutta käytännössä joutuvat toistuviin vakaviin altistusvaaroihin.

Vierailija
18/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

On työnantajan etu, että työntekijät on rokotettu. Silloinhan suurin osa työnantajista väittäisi suuren osan henkilökunnastaan tekevän etätöitä.

Tai siis tietenkin juuri päinvastoin, tuli ajatusvirhe. Esimerkiksi minä en ole käynyt konttorilla vuoteen. Tapaan kuitenkin asiakkaita joka päivä. Rokotetaanko minut sitten ensimmäisten joukossa?

Vierailija
19/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpaikassa tiedetään ketkä tekee etänä

Vierailija
20/41 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Tai siis tietenkin juuri päinvastoin, tuli ajatusvirhe. Esimerkiksi minä en ole käynyt konttorilla vuoteen. Tapaan kuitenkin asiakkaita joka päivä. Rokotetaanko minut sitten ensimmäisten joukossa?

on kuule eriasia olla työpaikalla jossa kymmeniä työntekijöitä tai asiakkaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme