Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet yhtä unohtavaisia? Ov

Vierailija
12.08.2006 |

Meidän lapset harrastavat tanhua ja mies vei heidät keskiviikkona harjoituksiin, koska ryhmällä oli esiintyminen viikonloppuna. Mies tarkisti päivän vielä ohjaajalta ja ohjaaja oli sanonut päivän (eli 12. päivä), mutta mies tietty oli laskenut väärin ja väitti mulle, että lasten esitys on huomenna.

No, eikös tuo ohjaaja soittanut puolilta päivin, että onkos ne teidän " Marja ja Maija" kipeitä tms. ja heitä odotetaan. Mä olin ihan äimänä, että mitä??? Mun mies kyllä sanoi, että se esitys on huomenna klo 12. Ohjaaja siihen sitten naurahati, että ei, kyllä se on tänään ja esitys olisi klo 13..

Aika nopeasti tuollaiset 3 ja 4 vuotiaat saa puettua kansallispukuihin, missä on ties mikä kaikkea kommervenkkejä ja letittää vielä heidän hiuksensakkin. Sain tytöt nimittäin puolessa tunnissa valmiiksi.

Soitin miehelle töihin ja sanoin, että olitkohan sä nyt ihan varma tosta esityspäivästä? Se oli nimittäin 12. päivä klo 13 ei toisin päin. Ja mies vaan tokaisi, että ai jaa? Oli vai? No, kun siellä oli karmea mekkala niiden lasten takia jne. jne. jne. jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin löytyy yksi kappale....

Vierailija
2/3 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kerran sattuu kelle tahansa, varsinkin jos on meteliä taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnottomasti tuo stereotypioiden vahvistaminen tyyliin: " ei ne miehet osaa siivota, ostaa lahjoja, muistaa asioita etc" . Normaali mies ei toimi noin. Ap:n mies saattaa olla masentunut. Hakekaa apua jos tilanne ei normalisoidu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi