Mikä oli teidän häävalsinne ja miksi juuri se?
Meillä oli Häävalssi (siis sen valssin nimi on häävalssi). Meidän mielestä siinä on aivan ihanat sanat. Toisena vaihtoehtona olisi ollut Suvivalssi.
Kommentit (19)
Ekoissa häissäni
1. Häävalssi
2. Metsäkukkia
3. Suvivalssi
Toisissa häissä ei tanssittu. Kuunneltiin vain Finlandia.
Meillä soi Finlanderssin: tää päivä on teidän..
Aivan ihana biisi. Saa aina karvat nouseen pystyyn
Vierailija:
Meillä soi Finlanderssin: tää päivä on teidän..
Aivan ihana biisi. Saa aina karvat nouseen pystyyn
1. Häävalssi: kuuntelin parhaa ystäväni kanssa kappaleita, juotiin viiniä ja itkettiin kun oli niin kaunis kappale. Ihana kerrassaan. Siksi valittiin.
2. Metsäkukkia: vaarini soitti sitä aina haitarilla, sen jälkeen isäni soitti sitä aina haitarilla ja pianolla, sitten minä soitin sitä pianolla vuosikaudet. On jäänyt sydämeen tuo kappale.
3. Suvivalssi: oli Suvin nimipäivä ;)
Ei kelleen tuu mieleen mikä ja kenen kippale toi vois olla? Itse en meinaa muista.
meillä taisi olla sama kipale. hämäriä muistikuvia pulpahtelee.....
öö olinkohan 3 (?)
taitaa olla joku raskausdementia.
mutta häät pistettiin kasaan parissa kuukaudessa enkä mä koskaan ole noita ykstyiskohtia hirveesti viilannut. Siis ei mitään vuosikausien prinsessaunelmaa ja suunnitelmia...
3/10
Vierailija:
taitaa olla joku raskausdementia.3/10
Mulla pyörii sävel kyllä mielessä, mutta sanoja en muista enkä esittäjää.. t. 9
ei ollut matti eikä teppo, joku vanha (tyyliin taunopalo tms).
Minä rakastan sua, yhä totta on tänään ja enemmän, enemmän sen tarkoittaa.
Minä rakastan sua, sulle kaikkeni annan ja elämä vie meitä päin parempaa.
Nuoruuteen kanssas kulkea sain ja vaipua muistojen huumaan.
Muistaa voin myös ensi tapaamisen kun kuiskasin sinulle sen...... etc.
Orkesteri soitti tämän kappaleen omille vanhemmilleni, koska heillä oli myös silloin hääpäivä. Ihana kappale.
t.7
Todella kaunis biisi ja kantritanssi.
Toisena meillä oli ihan tavan valssi ja biisinä oli John Michael Montgomeryn Dream on Texas ladies.
Meillä oli siis kantrihäät.
sieltähän se tuli!
loistava biisi tuli kyllä valittua :-)
3/10
Mielestämme kuuntelemistamme ehdokkaista paras, saa edelleenkin ihon kananlihalle.
Ja ihan sen takia että siinä sanotaan: " kauan katsoin sinua syvälle silmiin.." Oltiin nimittäin oltu yhdessä yli 10 vuotta naimisiin mennessämme.
Kun mä sinut kohtasin,
oli ilta ihanin,
linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu...
Tokihan sitä on varmasti monet muutkin esittäneet. t. 9
Syy... Mies asetti naimisiin menon ehdksi, ettei tarvitse tanssia valssia. Toi oli sitten hyvä kompromissi.
kääk..
viikko ennen juhlia valittiin joku häälevy cd:ltä ja pistettiin toive bändille. mutta en saa päähäni...