Aki Manninen lataa suorat sanat feministeistä Aki Linnanahteen talk show’ssa
Eikö tää Manninen tajua lainkaan lopettaa kaivamista, alkaa olla aika syvällä kuopassaan jo.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007885012.html
Aki Manninen lataa suorat sanat feministeistä Aki Linnanahteen talk show’ssa – kertoo nyt, miksi ei kadu naisista laukomiaan kommentteja
Aki Manninen kertoo Aki Linnanahteen talk show’ssa seisovansa sanojensa takana.
Kommentit (1023)
Mikähän siinä tosiaan on ettei tajua lakata nolaamasta itseään yhä uudestaan ja uudestaan? Ei oo vissiin mikään kovin fiksu heppu.
No onhan se nyt päivänselvää ettei Mannisen pariskunta mitään Einsteinejä ole. Menestyvät tekemällä itsensä julkkiksiksi ja sitä kautta saavat myytyä niitä valmennuksiaan jotka on ihan samoja kuin mitä Jutta, Bull, Martina ja muut kaupittelee mutta tyhmiähän nuo on kuin vasemman jalan navettassaapas
Vierailija kirjoitti:
On se tyhmä.
Tää alkaa olla jo vähän absurdia. Pitäis määrätä joku holhooja hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää jaksaisi muistella koko myrskyä vesilasissa mutta tää itse käy joka mediassa kyselemässä voitasko koko juttu unohtaa. Ja akka kipittää perässä ja vakuuttelee kaikille miten hyvä mies hänellä on
No TÄMÄ! Miksi nää ei lopeta? Kaikki nauraa teille jo.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Aki Mannisella ajatuksia vanhusten tilanteesta tämän koronakriisin keskellä tai nuorten pahoinvoinnista tai vaikka varhaiskasvatussuunnitelmasta? Kuulisin mielelläni sellaisia.
Akihan osaa puhua vain tisseistä ja munista, se on rehtiä ja suoraselkäistä. Kaikki muu on feminismiä. Paitsi jos kehaiset Akia niin et ole kiiltokuvakerholainen.
Aki kertoo mielipiteensä naisista, mutta Aki ei itse tykkää, kun naiset kertoo mielipiteensä hänestä. Varmaan Akin yritykselle tulee lisää asiakkaita tietyistä ryhmistä. Eihän Aki edes feministien rahoja haluaisikaan, joten mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Mainostahan nämä Akin ulostulot joka ikisessä mediassa ovat, muuten koko juttu olisi jo kaikilta unohtunut.
Siis ei voi muuta kuin puhallella, kun taas Manninen uudestaan samasta aiheesta iltalehtien ym. otsikoissa. Tiedän, että hän saa firmalleen näkyvyyttä tällä tavalla ihan saakelisti, mutta tuo oksettava vastuuttomuus ja oman suoraselkäisyyden (joka on täyttä valetta, koska ei silti voi ottaa vastuuta tai myöntää virheitään) korostaminen joka välissä on kyllä niin ällöttävää, että en kestä.
Aki vaikuttaa olevan niin täynnä toksista maskuliinisuutta (vaikka väittää ettei hänen julkisuuskuvansa perusteella voi sanoa hänen olevan sovinisti jne.), että ihan surettaa läheisten puolesta se, mitä he joutuvat kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Manninen sanoo talk show’ssa lähteneensä tekemään viihdeohjelmaa ja markkinoimaan hyvinvointiyritystään.
– Totta kai siihen piti saada tuotannolta väriä ja draamaa, mikä oli ihan fine. Olin äärimmäisen hyvä kilpailija, mutta ennen kaikkea lähdin brändäämään yritystäni ja itseäni, sekä luomaan kielikuvia ja sitä kautta jäämään ihmisten mieleen.
Ai Aki lähti brändäämään yritystään ja itseään ja jäämään ihmisten mieliin. Kuka haluaa jäädä ihisten mieliin idioottona, jolla ei ole edes peruskäytöstapoja? melkoista mainosta yritykselle tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Aki kertoo mielipiteensä naisista, mutta Aki ei itse tykkää, kun naiset kertoo mielipiteensä hänestä. Varmaan Akin yritykselle tulee lisää asiakkaita tietyistä ryhmistä. Eihän Aki edes feministien rahoja haluaisikaan, joten mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Mainostahan nämä Akin ulostulot joka ikisessä mediassa ovat, muuten koko juttu olisi jo kaikilta unohtunut.
Aki vaikuttaa olevan Persu. Ihan samat mielipiteet hänellä vaimoineen kuin esim Junes Lokalla ja Tiina Wiikillä.
Tietyissä piireissä ylimielisyyden ja tyhmyyden yhdistelmä on arvostettua ja ihailtavaa.
Eikös Aki toiminut avustajana sille Huhtasaarelle medianäkyvyyttä järjestäneelle pikkupoliitikolle?
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä feminismi -puhetta. Enemmänhän tässä on kyse käytöstavoista. Jos käyttäytyy tökerösti, kiusaa ja halveksii muita, ei kyse ole feminismistä vaan siitä että on korottanut itsensä muiden yläpuolelle ja pitää itseään muita parempana. Olihan Mannisen käytös muita miehiäkin kohtaan ylimielistä ja yrittihän se reppana liittoutua naistenkin kanssa saadakseen Juuson äänestetyksi pois, haukkui tätä kun keittää kyllä aamulla teet, mutta ei tarjoile muille. Eli piti alempiarvoisena palvelijana, joka ei täyttänyt tehtäviään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Aki toiminut avustajana sille Huhtasaarelle medianäkyvyyttä järjestäneelle pikkupoliitikolle?
Kokoomuspersuilla on pienet piirit myös Porissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuilla on pienet piirit myös Porissa.
Samaa ummettunutta pökälettä hieman eri kääreissä. Äänestäjän on vaikea valita kumpaa hummustella.
Akin kommentit eivät olleet fiksuimmasta päästä, mutta mites ne kommentit mitä Aki ja Rita saaneet takaisin somessa? Perheen tappamisesta, kehotuksista tappaa itsensä ja muut uhkailut? Onko nää kommentit ihmisten mielestä ”ansaittuja”, kun henkilö menee hölmönä laukomaan tollasia kommentteja julkisuudessa? :D mun mielestä myös noi uhkailijat vetäneet aivan överiksi toimintansa. Akin kommentit ei kuitenkaan olleet noin vakavia, että ansaitsisi uhkaukset perheensä tappamisesta. Ihmiset nykyään rakastavat pahoittaa mielensä kaikesta.
Aki Linnanahde Maria Veitolan kaveri? Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Akin kommentit eivät olleet fiksuimmasta päästä, mutta mites ne kommentit mitä Aki ja Rita saaneet takaisin somessa? Perheen tappamisesta, kehotuksista tappaa itsensä ja muut uhkailut? Onko nää kommentit ihmisten mielestä ”ansaittuja”, kun henkilö menee hölmönä laukomaan tollasia kommentteja julkisuudessa? :D mun mielestä myös noi uhkailijat vetäneet aivan överiksi toimintansa. Akin kommentit ei kuitenkaan olleet noin vakavia, että ansaitsisi uhkaukset perheensä tappamisesta. Ihmiset nykyään rakastavat pahoittaa mielensä kaikesta.
Jos nyt tuollaista on edes tapahtunut, ettei ole vain Mannisen keksimä juttu, koska koettaa uhriutua, koko ajanhan se on ollut sitä mieltä että häntä kohdeltiin väärin vaikka hän ei tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Nuo uhkailut olivat suoraan alt,right-pellejen media-aktivismin ohjekirjasta ja palvelivat Akin edustaman ideologian markkinointia. Hyökkää tekaistuilla uhkauksilla ja uhriudu niillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin kommentit vs.
Missä nyt on ne feministit?
Mä katsoin tuon, hyi yäk mitä sanoituksia.
Toisilla on tässä maassa oikeus sanoa mitä tahansa ilman että tulevat tälla tavalla lynkatuksi. Valkoinen heteromies veronmaksaja on tässä maassa kaikkeen syyllinen.
Aki Linnanahde sanoo Manniselle suoraan pitävänsä tämän naisista laukomia kommentteja typerinä.
Mun mielestä siinä oli paljon sellaista lausuntoa, jotka oli juntteja ja typeriä, Linnanahde sanoo ohjelmassa.
– Varmasti. Sieltä löytyy sitä väriä. Jos kiiltokuvakerhoksi nimeäminen on junttia, niin seison senkin takana tänään. Seison jokaisen lausunnon takana. Olen seiskavitonen, en mikään kakstonninen, 45-vuotias Manninen sanoo ja viittaa syntymävuoteensa.