Nainen, miltä tuntui saada ensimmäistä kertaa penis sisään?
Kommentit (71)
Pakko yhtyä edellisiin,jännitin ja odotin kovasti sitä muttä voi plääh. Ei miltään.
Hyvältä se tuntui, ehkä vähän ahtaalta mutta ei sattunut. Olihan se vähän jännän tunne, että nyt se oikeasti tapahtuu. Kivat muistot jäi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuntuu miehenä surulliselta lukea tätä ketjua.
Naisena taas en edes ymmärrä, mitä surullista tässä ketjussa on?
Kipeältä tuntui. En saanut mitään nautintoa ja homma hetkessä ohi. Olen oppinut nauttimaan seksistä vasta nyt yli nelikymppisenä, naisen huomioivan miehen ansioista... Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Eka seksikumppania en kaipaa..vaikka hänen kans vierähti yli 15 vuotta. Ei huomioinut naista millään lailla sängyssä, vaikka asiasta mainitsin kyllästymiseen asti.
Miksi ihmeessä edes tavoitella yhtymistä naisen kanssa. Varmaan satisfyer toimii paremmin, kuin mies.
Mies voi hommata flesun ja nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kipeältä tuntui. En saanut mitään nautintoa ja homma hetkessä ohi. Olen oppinut nauttimaan seksistä vasta nyt yli nelikymppisenä, naisen huomioivan miehen ansioista... Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Eka seksikumppania en kaipaa..vaikka hänen kans vierähti yli 15 vuotta. Ei huomioinut naista millään lailla sängyssä, vaikka asiasta mainitsin kyllästymiseen asti.
Parhaimmat onnittelut nykysuhteestasi!
Miehillä on outoja kuvitelmia kaluistaan, ja isestäänkin, liian suuria kuvitelmia.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat onnittelut nykysuhteestasi!
Kiitos! Tästä miehestä en luovu ikinä :).
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kuvaamiasi miehiä on pilvin pimein, itsekkäitä paskiaisia. Ja asia ei muutu, vaikka miehet alapeukkuttas kuinka peukalot punaisina!
Viisitoistakesäisenä etelän matkalla. Jännitti paljon, miten iso vehje voi mahtua sisään, kun sormien kanssakin oli tiukkaa :)
Onneksi kumppani oli kokeneempi, joten osasi viedä tilannetta ja kaikki sujui ihan hyvin. Sattuihan se ensin ja olo tukalan täytelänen, mutta saman illan tokalla kerralla osasin jo nauttia
Sattui. Lisäksi oli niin nöyryyttävää, että itkin myös sen takia. Eka kertani oli siis sellainen, että se johti rikosilmoitukseen. Vuosia tuon jälkeen oli eka kerta, jota halusin. Se oli miellyttävää, pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Piti kuin kukkaa kämmenellä. Sormetti orgasmin ennen ja jälkeen sen yhdynnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kuvaamiasi miehiä on pilvin pimein, itsekkäitä paskiaisia. Ja asia ei muutu, vaikka miehet alapeukkuttas kuinka peukalot punaisina!
Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan. Jos ei miellytä, löydät varmaan itse ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Sattui. Lisäksi oli niin nöyryyttävää, että itkin myös sen takia. Eka kertani oli siis sellainen, että se johti rikosilmoitukseen. Vuosia tuon jälkeen oli eka kerta, jota halusin. Se oli miellyttävää, pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Piti kuin kukkaa kämmenellä. Sormetti orgasmin ennen ja jälkeen sen yhdynnän.
OI toinenkin ihana mies !! Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin aivan ihana. Vieläkin tekee tuota, että jokaista yhdyntää edeltää ja seuraa sormin minulle tuotettu orgasmi (en nauti suuseksistä enkä laukea yhdynnässä). Ihmettelin sitä ääneen hänelle joskus, ja hän sanoi, että on kunnia-asia, että minä saan kaksi orgasmia jokaista hänen omaansa vastaan, eikä suostu siitä luopumaan. En valita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan. Jos ei miellytä, löydät varmaan itse ovelle.
Tässä meille oiva esimerkki - todellinen gentlemanni...
Ei miltään. Niin kuin olisi isoa tattia tunkenut sisäänsä. Oli pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todellakin aivan ihana. Vieläkin tekee tuota, että jokaista yhdyntää edeltää ja seuraa sormin minulle tuotettu orgasmi (en nauti suuseksistä enkä laukea yhdynnässä). Ihmettelin sitä ääneen hänelle joskus, ja hän sanoi, että on kunnia-asia, että minä saan kaksi orgasmia jokaista hänen omaansa vastaan, eikä suostu siitä luopumaan. En valita!
Ja joku idiootti mies tällekkin antanut alapeukut! Voihan perse mitä miehiä.
Sattui niin paljon että melkein itkin.
Kyllä on tosi erillaisia ensikokemuksia.
Osalla ei tuntunut missään ja ei ehkä tunnu vieläkään ja osalla on menty kivusta nautintoon, hienoa.
Leimallista on kuitenkin osoittaa miehet paskiaisiksi ja kyvyttömiksi, jos he eivä nuoresta iästään huolimatta ole täydellisiä naistensa tyydyttäjiä jo kapaloiästä lähtien. Tuntuu olevan aika herkässä se miesten syyllistäminen.
Mikä mahtaa olla naisen vastuu tällaisessa kahdenvälisessä kohtaamisessa? Puhun siis parisuhteesta, en yhden kerran kokeilusta.
Mielihalujensa kertominen + opettaminen liika ja jos mennään ihan exreme puolelle, toivottavaa olisi kumppaninsa mielihalujen kyseleminen ja toteuttaminen. Ei taida tosin oikein sopia nykyaikaan.
Kivaa pääsiäisen odotusta kaikille. Kohdelkaa toisianne, niinkuin toivoisitte itseänne kohdeltavan.
Tässä taas tullaan siihen, että miksi pitäisikään saada kuin se mies..Pääasiahan on , että saa omalla tavallaan.