Että suututtaa VTV samalla kun tavalliselta ihmiseltä rokotetaan KAIKKI toimeentulotuesta...
Sylettää tuo VTV:n toiminta! Hiusmuotoiluja ja mitä kaikkea, aivan sama. Jos itse saan 100€ äidiltä lahjaksi vähennetään se toimeentulotuesta seuraavassa kuussa. Miksei tuossa ole vähennetty?!!
Enemmän mä kärsin kuin tuo johtaja.
Kommentit (5)
JOS JA KUN PERSUT VOITTAA SEURAAVAT EDUKUNTA VAALIT SILLOIN PISTETÄÄN HENKILÖT TARKISTAMAAN KAIKKI VALTION TOIMET HETI LÖYTYY MILJARDIN SÄÄSTÖT. TÄMÄ YLI.VIIKARI OLI VAIN JÄÄVUOREN HUIPPU PERSE LEVIÄÄ JA MENOT KASVAA JOS NIITÄ TUTKITAAN
Eikös se Kokoomuksen-suski tiennyt tämän jo pari vuotta sitten, että erilainen kulurakenne. Hyvin tiesi mistä puhui.
Mitään ei vtvn nainen olisi halunnut itse kustantaa. Osa ulkomaanreissuistakin vaikuttaa lomakohdetta silmälläpitäen valituilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei vtvn nainen olisi halunnut itse kustantaa. Osa ulkomaanreissuistakin vaikuttaa lomakohdetta silmälläpitäen valituilta.
Jos tarkoitus on johtaa valtion varojen valvontaa niin mitä mikään matka siihen tuo lisäarvoa? Hassasi rahaa ihan itseopiskelumielessä, käytännön kokemusta tarvitaan että tunnistaa kusetukset?
Tuolta tuskin edes peritään takaisin mitään. Tavan kansalaiset joutuvat maksamaan kelatukia takaisin vaikka olisivat itse tehneet asiat pilkulleen oikein ja kela tai liitto on mokannut. Melko reilua ja ihanan kallista.