Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaverini tarjosi omaa exäänsä minulle?

Vierailija
26.03.2021 |

Kun olin sinkku, kaverini ehdotti että tapailisin hänen exäänsä.
Mietin nyt, mitä tuon käytöksen takana oli?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ajatteli että olisitte sopiva pari toisillenne ehkä?

No ei kyllä olisi oltu. Kaverini valitti, miten mies vain poltti pilveä ja yhä miellytti äitiään. Minä en polta mitään enkä ole mitenkään perhekeskeinen. Eikä ollut muutakaan yhteistä.

Eihän tässä ole mainittu kuin kaksi asiaa. Ehkä teillä olisi ollut paljon muuta kosketuspintaa. TAI vastakohdat ovat parisuhteissa hyväksi.

Sä napakkana naisihmisenä olisit "korjannut" nuo pari negatiivista puolta. Ottanut miehen haltuun eri tavalla kuin kaverisi. Hän näki, että teistä olisi toisillenne hyötyä. Ehkä säkin relaisit joskus.

Vierailija
22/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todelliselta saaliilta.

Nimenomaan salaliitolta.Ei halua laskea irti ex-sästään.kautasi haluaa pitää kiinni häntä.Jos uuden kanssa ei menen hyvin,napaa sinuta takaisin hänet.Se on niin että kaverin ex kanssa ei aleta olemaan.Ei sama kerrostalo missä asut ,ei  aleta riiamaan tai duuni kaverin kanssa.Ei myöskään sukulaisen ex .Hyvä pitää mielessä noi asiat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kiero selkäänpuukotustapa.

Minkälainen ihminen on näin kiero? Analysoikaa, pliis.

Vierailija
24/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kiero selkäänpuukotustapa.

Minkälainen ihminen on näin kiero? Analysoikaa, pliis.

Ai minkälainen ihminen ehdottaa jotain roskaläjä exäänsä toiselle? Sellainen joka haluaa sinulle räätälöidyn kärsimyksen ja tietää kuka sen osaa antaa.

Vierailija
25/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä olisi oltu. Kaverini valitti, miten mies vain poltti pilveä ja yhä miellytti äitiään. Minä en polta mitään enkä ole mitenkään perhekeskeinen. Eikä ollut muutakaan yhteistä.

Eihän tässä ole mainittu kuin kaksi asiaa. Ehkä teillä olisi ollut paljon muuta kosketuspintaa. TAI vastakohdat ovat parisuhteissa hyväksi.

Sä napakkana naisihmisenä olisit "korjannut" nuo pari negatiivista puolta. Ottanut miehen haltuun eri tavalla kuin kaverisi. Hän näki, että teistä olisi toisillenne hyötyä. Ehkä säkin relaisit joskus.

Parisuhteessa ei kuulu "korjata" ketään eikä "ottaa ketään haltuun". Eikä siihen kuulu myöskään mennä siksi, että molemmista on toisilleen "hyötyä". Hyvä parisuhde on kumppanuus- ja rakkaussuhde, ei hyötysuhde. Ja tuota toisen ihmisen "korjaamista" harrastavat vain narsistit tai läheisriippuvaiset, joista on molemmista paras pysyä kaukana.

Vierailija
26/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei kuulu "korjata" ketään eikä "ottaa ketään haltuun". Eikä siihen kuulu myöskään mennä siksi, että molemmista on toisilleen "hyötyä". Hyvä parisuhde on kumppanuus- ja rakkaussuhde, ei hyötysuhde. Ja tuota toisen ihmisen "korjaamista" harrastavat vain narsistit tai läheisriippuvaiset, joista on molemmista paras pysyä kaukana.

Yritti korjata teitä molempia ja pitää langat käsissään?

Vierailija
27/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkynukkejen langat siis

Vierailija
28/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää; jos suhde olisi onnistunut, olisi se ollut hänen ansiostaan ja olisitte olleet ikuisesti kiitollisia.

Jos menisi huonosti, voisi neuvoa ja lohduttaa molempia ja kokea itsensä tarpeelliseksi.

Vierailija
29/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin läheisriippuvaiselta ja passiivisaggressiiviselta että haluaa junailla muiden ihmissuhteita, niinkuin joku jo heittikin, miten ihmisiä voi tarjota toisille ja ajattelee että sä olet pilviveikon arvoinen. Miettisin aika tarkkaan miksi sun kaveri on muotoillut oman päänsä sisään susta kuvan että sulle voi tarjota jotain huonoa exää.

Muistan omasta nuoruudesta nätin ja hokia kaverin joka usein yllättyi että joku deittini oli kivan näköinen, ei tykännyt kun laihduin lähemmäs hänen mittojaan yms.

Vierailija
30/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheisriippuvaiset korjaa kavereita?

Vierailija
31/57 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseessä on myös ex-kaverisi.

Vierailija
32/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läheisriippuvaiset korjaa kavereita?

Minuakin alkoi kiinnostaa!

Vierailija
33/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli että sinä tarjoaisit miesparalle myös sitä kaikkein pyhintä johon kaverisi ei pystynyt.

Vierailija
34/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hänelle jämäpaloja

Vierailija
35/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tää sama. Uudehko kaverini kertoi että exänsä on kysellyt minusta että olenko sinkku. Tämä kaverini on kertonut eksästään aika epäimartelevaan sävyyn; kolmen lapsen semialkoholisoitunut isä joka ei ennen koronaa juurikaan ollut lastensa elämässä läsnä; kerroinkin tälle uudelle "kaverilleni" olevani onnellisesti sinkku.

Nyt tämä mies pälyilee autossaan ja esittää loukkaantunutta jos en hänen kanssaan mene vaihtamaan kuulumisia kun ollaan samaan aikaan hakemassa lapsia koululta.

Olen miettinyt ettei tämä uusi kaverini tai tämä mies oikein ymmärrä, että mulla on miehissä kuin myös kavereissa taso ja jos ei hyvää ja sopivaa tyyppiä tule vastaan niin olen mielummin yksin.

Vierailija
36/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi tää sama. Uudehko kaverini kertoi että exänsä on kysellyt minusta että olenko sinkku. Tämä kaverini on kertonut eksästään aika epäimartelevaan sävyyn; kolmen lapsen semialkoholisoitunut isä joka ei ennen koronaa juurikaan ollut lastensa elämässä läsnä; kerroinkin tälle uudelle "kaverilleni" olevani onnellisesti sinkku.

Nyt tämä mies pälyilee autossaan ja esittää loukkaantunutta jos en hänen kanssaan mene vaihtamaan kuulumisia kun ollaan samaan aikaan hakemassa lapsia koululta.

Olen miettinyt ettei tämä uusi kaverini tai tämä mies oikein ymmärrä, että mulla on miehissä kuin myös kavereissa taso ja jos ei hyvää ja sopivaa tyyppiä tule vastaan niin olen mielummin yksin.

Etsivät jotain yhteistä kiusattavaa. Kaverilleni kävi näin. Olivat pariskunta selän takana ja nainen luuli seurustelevansa miehen kanssa. Selvisi aikanaan sitten että olivat tehneet kiusaa ja pitäneet pilkkanaan. Joku seksuaalifetish kai niillä että mies petti tämän salanaisensa kanssa kaveriani. Ja tämä nainen nautti miehensä kanssa tämän kaverini pettämisestä kiusaamisesta. Luonnevikaisia on kaikenlaisia. Itsellenikin on suositeltu väkivaltainen juoppo ja sitten on vain sivusta nautittu draamasta mitä minun kiusaamisesta syntyi. Kannattaa todellakin vältellä ihmisiä joilla on noin mustat motiivit.

Vierailija
37/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaa, ettet itse varmaan löydä puolisoa. Exästään voisi luopua. Keino tuokin välttää kilpailua.

Vierailija
38/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että on oikeasti kaveri? Yleensä kaverit eivät toivo ystävälle huonoa parisuhdetta.

Ja vaikka olisikin ollut sopiva, niin on kyllä outoa tuollainen poikaystävien kierrättäminen kaveripiirissä.

Vierailija
39/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti hän ajattelee, että sinun pitäisi laskea vaatimustasoa. Hän ansaitsee paremman kuin pilvenpolttelijan ja mammanpojan, mutta sinulle tuollainen on ihan riittävän hyvä.

Vierailija
40/57 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Rikkoo kaveruuden tärkeintä sääntöä .