Miksi kaverini tarjosi omaa exäänsä minulle?
Kun olin sinkku, kaverini ehdotti että tapailisin hänen exäänsä.
Mietin nyt, mitä tuon käytöksen takana oli?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ajatteli että olisitte sopiva pari toisillenne ehkä?
No ei kyllä olisi oltu. Kaverini valitti, miten mies vain poltti pilveä ja yhä miellytti äitiään. Minä en polta mitään enkä ole mitenkään perhekeskeinen. Eikä ollut muutakaan yhteistä.
Kenties hän ajatteli, tällä ex-llä ja sinulla saattaisi olla jotain yhteistä.
Päätynyt siihen, kun tuntee teidät molemmat niin hyvin.
Tai sitten jos tuo ex oli edelleen yksin ja sinä olit yksin, niin kaveri aatteli, että saisitte iloa ja seuraa toisistanne niin, ettei kummankaan tarvitisi olla niin yksinäinen sinkkuna.
Vaihtoehtoja siihen, miksi ehdotteli ex-nsä on monia.
On voinut tehdä sen myös huumorimielessä, itsehän kaverisi parhaiten tunnet ja tiedät millainen hän on.
Heh. Jos sillä exällä on huonoja puolia, niin kaverisi työntäisi ne kaikki sinulle. Tai sitten hyviä puolia tai kumpiakin puolia, kuitenkin tuli ero heille. Mistä tietää kumpaa halusi sinulle? Ei toimi parittamiset ellei ole oikeasti sopiva henkilö, jokainen etsii sopivan itse
Vai TARJOSI? Kysyttiinkö exältä mitään vai määräsikö kaverisi hänen elämäänsä vielä suhteen jälkeenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vai TARJOSI? Kysyttiinkö exältä mitään vai määräsikö kaverisi hänen elämäänsä vielä suhteen jälkeenkin?
Määrää.
Muakin kiinnostaa tuo "tarjoaminen". Jos minun exät olisivat tarjonneet minua kavereilleen, olisin tosi loukkaantunut ja tuntisin itseni esineellistetyksi.
Myydään eniten tarjoavalle,
Ensimmäinen...
Toinen...
Ja kolmas!
Ihmiskauppaa ilmaiseksi? Orja?
Koska pitää sinua vähemmän tasokkaana kuin itseään. Koska ex ei kelvannut hänelle, sinulle alempiarvoisempana ja epätoivoisena pitäisi kelvata. Olisit saanut hänen jämäpalat.
No, toisen romu voi olla toisen aarre.
Vainoavalle exälle kannattaa löytää pikaisesti uusi nainen, sinä olisit uhrattavissa.
Oikea kaveri tahtoisi sinulle parasta . Tuo ex ei todellakaan ollut parasta. Ehkä piti sinua vihollisenaan?
Todella kiero selkäänpuukotustapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä olisi oltu. Kaverini valitti, miten mies vain poltti pilveä ja yhä miellytti äitiään. Minä en polta mitään enkä ole mitenkään perhekeskeinen. Eikä ollut muutakaan yhteistä.
Kertoo paljon kaveristasi jos tuollaista on tosissaan ollut sinulle tyrkyttämässä. Harkitsisin etäisyyden ottamista.
Hei, testattu kone uusiokäyttöön. Kierrätystä, kierrätystä.