Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko henkisesti vahva vai heikko?

Vierailija
26.03.2021 |

Kestätkö esim koronarajoitukset vain olan kohautuksella vai murtuuko heikko mieli?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissä ole mitään kestämistä.

Vierailija
2/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaaan mulla ei ole sellaisia solmuja että joku asia jostaiin resonoisi niin etten tietäisi mistä se resonoiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän, resilienssi korkea. Kovia kokeneelle koronarajoitukset ovat kevyt taakka.

Vierailija
4/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuntosalit menee kiinni, niin hirtän itteni.

Vierailija
5/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva valitettavasti, heikompana pääsisin helpommalla.

Vierailija
6/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän hyvin. Olen muutenkin paljon yksin vapaa aikana.

Vierailija
7/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taipuisa, en napsahda poikki vaikka joskus hetken viistää maata.

Vierailija
8/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko resilentti. Kansantaloudelliset vaikutukset tulevat kyllä olemaan kovia ja pitkä-aikaisia, mikä *tuttaa lähinnä lasteni puolesta.

Vierailija
9/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei ole minua hetkauttanut pätkääkään. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa olenko vahva vai heikko. Pikemminkin olen niin täynnä heikkouksia, ettei joku korona näyttäydy minulle muuna kuin mahdollisesti hienona asiana, että pääsen täältä mahdollisesti pian pois!

Vierailija
10/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byrokratiaa en kestä, mutta kipua kohtalaisesti kestän.   Poikkeus on puhkominen. 

Vierailija
11/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin helppoa. Se on vain asenteesta kiinni.

mies53v

Vierailija
12/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaaan mulla ei ole sellaisia solmuja että joku asia jostaiin resonoisi niin etten tietäisi mistä se resonoiisi.

Mä vaaan jotenkin koen että mulla on vastuuu ja velvollisuus tehdä jotain tämän maan hyväksi kun on kuitenkiiin vasta kolmekymppinen ja pappa sotinut tämän maan puolesta niiin jotaiin hyödyllistä missä on omata vahvuudet.

Vierailija
13/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
14/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mitä nuo sanat tarkoittavat. Resilienssiä voisin kyllä kehittää, mutta koronan suhteen ei tarvitse. Olankohautus.

Vierailija
15/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset eivät hetkauta lainkaan. Ainoa asia mikä hieman harmittaa, on turvavälit. Nyt ne on määrätty kahteen metriin, kun koko ikäni olen pitänyt pysäkillä viiden metrin välejä.

Vierailija
16/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen selvinnyt järissäni puolison raskaana ollessani puolison kuolemasta joten jotenkin selviän

Vierailija
17/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haudannut toisen vanhempani maski kasvoilla, istunut lääkärissä kuulemassa toisen vanhemman sairastavan vakavaa syöpää, olen huolehtinut kohta vuoden elossa olevan sairaan vanhempani kaikki asiat ja olen jatkuvassa altistusvaarassa töissä. Koko ajan on saanut varoa, että ei saa tartuntaa, vie sitä vanhemmalleen ja joudu toisiin maskihautajaisiin. Koronarajoitukset on kuule pikku juttu siihen mitä kaikkea olen joutunut kokemaan ja miten paljon olen vuoden aikana joutunut virusta ottamaan huomioon. Vuoden.

Luulen, että olen aika vahva. On ollut pakko olla. Ei ole ollut vaihtoehtoja.

Ihmisten vinkuna rajoituksista kuulostaa minun korvissani äärimmäisen lapselliselle.

18/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koronarajoitukset ole minulle olleet mikään koettelemus. Elämäni ei ole niiden myötä juuri muuttunut.

Muiden elämänkokemusteni perusteella pidän itseäni melko kestävänä, myönteisenä ja toiveikkaana. Eli passiivisella tavalla olen vahva. En kuitenkaan ole tarmokas, yritteliäs ja rohkea eli aktiivisella tavalla vahva.

Vierailija
19/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko, ja koko ajan heikkenen. Yksin, liian yksin.

Aina.

Vierailija
20/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaaan jotenkin koen että mulla on vastuuu ja velvollisuus tehdä jotain tämän maan hyväksi kun on kuitenkiiin vasta kolmekymppinen ja pappa sotinut tämän maan puolesta niiin jotaiin hyödyllistä missä on omata vahvuudet.

Kolmekymppisellä satavuotias pappa? Aika teräsvaari ollut.