IL: Vallilan taposta rikosvastuun välttänyt ”14-vuotias” olikin kaksi vuotta vanhempi.
Vallilan tapossa rikosvastuun välttänyt ja 14-vuotiaana pidetty poika todettiin iänmäärityksessä selvästi vanhemmaksi, mutta oikeus kieltäytyi vangitsemasta häntä.----IL
Mitä tästä täytyy ajatella.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kuvitella kuinka mäty nauroi kun pääsi kuin koira veräjästä. "KYLLÄPÄ tämä maa on tyhmä, hallituksessa sinisilmäisiä naisia jotka uskovat mitä tahansa..."
Kyllä niitä sinisilmäsiä on myös miehissä esim.Sipilä joka täällä jo mainittiinkin.Eikä tuo juttu taas välttämättä ollut naispoliisin johtama mutta kyllä olen samaa mieltä että nämä naispoliitikot voisivat hankkia asioiden päättämisessä paljon munaa joka äijien econ vuoksi koitetaan joka työpaikalla saada läpi vaikka asia olisi kuinka tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä niitä p--ape rit--tomia?
No itse voi ilmoittaa keksityn syntymäajan, niin eiköhän......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän identifioituu 14-vuotiaaksi, ja se on validia.
ÄO ja henkinen kypsyys voi hyvinkin olla 7-vuotiaan tasolla vaikka ikää olisi 18.
Ras isti. Kyllä kaikki noi on ikäistään 20 vuotta vanhempia ja tätäen jokainen on rikosvastuullinen
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito poistakaa aloitus KIITOS!
Miksi?
Kerro syy.
Vierailija kirjoitti:
tästäkin kuten monesta muustakin tapauksesta oli kova pohdinta etnisestä taustan suhteen. kun tekijä onkin suomalainen se onkin jotenkin hyväksyttävämpää?
"metrosta poistettu mies puukotti järjestyksenvalvojia itäkeskuksessa"
Jaa mistä niin päättelit?
Vanhuuseläkettä hakiessaan korjaa varmaan ikänsä.
Ikä, kuten sukupuolikin, on ainoastaan sosiaalinen konstruktio.
Koska te ra-sis-ti reppanat tämän ymmärrätte.
Ei ole sukupuolia eikä ikiä.
Mun mielestä se oli oikeasti 8-vuotias tyttö
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Syy kiitos.
Nolo juttu viranomaisille, hyvä kuitenkin siinä että ehkä tämän nyt saadaan tuomiolle kun on rikosoikeudellisessa vastuussa ikänsä puolesta.
Mikä on peruste, että iän selviytyä ei laiteta syytteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tapa nostaa ketjua.
Myös voi kirjoittaa että ilmoitin asiattomaksi (vaikka et tehnyt niin), nostaa ketjua ja sitten muut ei ilmoita kun näkee että joku jo ilmoitti.
KEK
Vierailija kirjoitti:
Mikä on peruste, että iän selviytyä ei laiteta syytteeseen?
Miten niin ei voi laittaa? Pakkohan se on laittaa. Ei jumalauta voi vapautua kun ikää on yli 15.
Vierailija kirjoitti:
Eräs 24v. henkilö tv-kameroiden edessä Sipilälle: "Olen 17- vuotias!!"
Kaikki mediat: Voi poloista! Tehdään tästä etusivun juttu, tarkistamatta mitään taustoja!
Harvoin valtakunnan uutisissa vedetään noin tyylikkäästi pääministeriä hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs 24v. henkilö tv-kameroiden edessä Sipilälle: "Olen 17- vuotias!!"
Kaikki mediat: Voi poloista! Tehdään tästä etusivun juttu, tarkistamatta mitään taustoja!
Harvoin valtakunnan uutisissa vedetään noin tyylikkäästi pääministeriä hanuriin.
Nämä vuoden 2015 tapahtumat ovat naiivin Suomen pimein hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkettä hakiessaan korjaa varmaan ikänsä.
Ja Kelassa nyökytellään ymmärtävästi. Ja maksetaan takautuvastikin tarvittaessa.
niin eli syyte tulossa. mikä tässä oli niin vaikeaa?