Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonetistä, te joilla nouto vaihtoehtona, annatteko tulla kotia vai treffit muualle?

Vierailija
12.08.2006 |

Mie oon huutant ja huutant ja nyt on sellaista kutinaa jalkovälissä, et miun huuto on varmaan korkein. Aattelin nyt kysästä teiltä, että jos mie nouvan sen paketin niiltä myyjiltä kottoo, niin ostanko mie pullat viemisiks sinne, et onko teitil tapana keittee kahvit, uskallanko mie ehottaa.

Ja jos eivät anna tulla kottiin vaan jonneki muualle niin missä ootte treffanneet? Ehotanko mie huoltoasemoo, mis voisin sit kupposen tarjota?

Kyl kutisoo niin, et varmaan voitan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin odottaa kuopusta ja myin esikoisen rattaat pois... Eli tästä on kohta jo 4 vuotta aikaa! Ilmoituksen laitoin näiden vauvan sivujen kautta muistaakseni... ja kas kummaa, rattaat ostanut nuori nainen on edelleen ystäväni! :D

Vierailija
2/4 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on sopinut paremmin tehdä treffit muualle, esimerkiksi työpaikan lähistölle keskellä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli raha ja tavara vaihtaa omistajaa ja ostaja tsekkaa onko kaikki ok.

Vierailija
4/4 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin siinä sit kahvia ja kastettavaa kun tekivät papereita. Ajattelin, että sit se lähtee. Mutta mitä vielä! Jätkäpä jäi tönöttämään pöydän viereen ja kun miehenikin alko kyllästymään ja lähti ulos tupakille, meni jätkä perässä, mut palaski takas sisälle.

Ajan kuluessa piti alkaa tekemään ruokaa, niin tämä herra söi hyvällä halulla ja ottipa vielä lisääkin.. :-D

Onneks sitten jo ruoan jälkeen alkoi tekemään lähtöä, yhteensä oli meillä vaatimattomat 4,5 tuntia.. :)

Kyllä mä oon tottunu siihen, et tavara noudetaan, maksetaan ja lähetään kotiin. Toki kahvit tarjoan jos tehdään tollasii autopapereita tai on pitkämatkalainen.