Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asianajajani kysyi minulta onko työni ulkona tehtävää työtä. Miten tämä määritellään?

Vierailija
26.03.2021 |

Onko esimerkiksi taksinkuljettajan työ ulkona tehtävää työtä vaikka taksinkuljettaja on koko ajan lämpimässä sisätiloissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa vastata. Itse olen perhepäivähoitaja ja puolet päivästä ulkona.

Vierailija
2/4 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta taksinkuljettaja ole ulkotyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse työskentelin merikontinpurkajana ja purin lastauslaituriin ajavat autot.. Auto ja merikontti oli varaston ulkopuolella joten se viittaisi ulkotyöhön. Kuitenkin merikontissa oli lattia, seinät ja katto mikä viittaa sisätyöhön. 

Toinen kontinpurkaja työskenteli varaston ulkopuolella merikontissa joka viittaa varastojen ulkopuolella tapahtuvaan työhön kun taas toinen kontinpurkaja teki varaston sisällä töitä joka taas viittaa sisätöihin.

Vierailija
4/4 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse työskentelin merikontinpurkajana ja purin lastauslaituriin ajavat autot.. Auto ja merikontti oli varaston ulkopuolella joten se viittaisi ulkotyöhön. Kuitenkin merikontissa oli lattia, seinät ja katto mikä viittaa sisätyöhön. 

Toinen kontinpurkaja työskenteli varaston ulkopuolella merikontissa joka viittaa varastojen ulkopuolella tapahtuvaan työhön kun taas toinen kontinpurkaja teki varaston sisällä töitä joka taas viittaa sisätöihin.

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi