Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei herkkäsilmäinen! Mikä on paras ripsiväri?

Vierailija
26.03.2021 |

Omat silmät reagoi kuivuudella ja kirvelyllä enkä ole löytänyt vielä ripsaria joka ei joko aiheuttaisi ärsytystä tai sitten haisisi pahalle. En toki kaikkia allergiamerkkejä esim. ole edes kokeillut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38

Vierailija
2/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body Shop. Mulla kirvelee muut. Ehkä Lumenen sensitive käy myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän isadoran kakkumaskaraa. Olen allerginen useimmille muille, koska ne sisältävät kumia. Pysyy hyvin ja nätti tulos kun ensin oppii, miten sitä käytetään. On myös edullinen. Ostan verkosta, koska vaikea löytää kaupoista ja jos löytyykin on niin vanhaa, ettei enää toimi. (kuivettuu liikaa)

Vierailija
4/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Käytän isadoran kakkumaskaraa. Olen allerginen useimmille muille, koska ne sisältävät kumia. Pysyy hyvin ja nätti tulos kun ensin oppii, miten sitä käytetään. On myös edullinen. Ostan verkosta, koska vaikea löytää kaupoista ja jos löytyykin on niin vanhaa, ettei enää toimi. (kuivettuu liikaa)

Mistä löydät sitä?

Vierailija
5/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on superherkät silmät ja on kausia, kun niihin ei voi laittaa mitään. (Erittäin turhauttavaa, keskityn siis huuliin niinä kausina. ;P )  Cliniquen herkille silmille tarkoitettu 38 asteen ripsari: EI hyvä. Yllätys: vain n. 3 euroa maksava Essencen vedenkestävä All Eyes Jotain -ripsiväri on ollut aika ok. Paras ehkä Physicians Formula: Killer Curves.  🧚🏻

6/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ValoPallo kirjoitti:

Mistä löydät sitä?

https://parfymportalen.se/produkt/build-up-cake-mascara-6-5-g-isadora-m… on näemmä monilla sivuilla poistumassa valikoimista.

Vierailija
7/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascolla on myös kakkumaskara

Vierailija
8/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väri mikä ripsissäsi oli kun synnyit. Näin itselläni, ei pysty käyttämään ripsivärejä.

Vierailija
9/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoväri silloin tällöin. Ei rääkkää luomia yhtä kyytiä.

Vierailija
10/10 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä keskustelusta, mutta Paese Eyegasm maskara on ehdottomasti mainitsemisen arvoinen! Ainakin skönbeauty.comilta saa super hyvään hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme