Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten herkuttelisit?

Vierailija
26.03.2021 |

Perjantain kunniaksi tälläinen kysymys: kun haluat herkutella kunnolla kotioloissa (niin että ei tarvitse miettiä esim. kustannuksia, itse ruoan tekemistä, kaloreita, muita ihmisiä jne...), mitä syöt ja juot? Tai mitä söisit ja joisit?

Itse söisin jotain kreikkalaista, valkosipulilla siveltyä grillattua ruokaa, sen kanssa roimasti punkkua. Jälkkäriksi suklaajäätelöä. Ja iltapalaksi oikeita karjalanpiirakoita metukan kera. Väliin salmiakkia jos mahtuu.

Ruokamoralistit ja syyllistäjät, pysykää pois tästä keskustelusta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin hitaasti ja hartaasti kasan blinejä, smetanan ja aidon mustan kaviaarin kera. 

Kaukaisena haaveena, että tuota taivaallista herkkua vielä joskus eläissäni saisin.

(Siis tietysti blinejä ja smetanaa saan koska vain, mutta musta kaviaari on nykyään sellaisissa hinnoissa, että ei pysty.)

Vierailija
2/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin nyt IHAN mitä vaan, miettimättä mitään muuta kuin sitä että tätä saisin, niin söisin:

-pizzaa

-suklaata

-sipsiä

-viiniä tai limua (riippuu fiiliksestä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun kannattais syödä? Tekee mieli suklaata mutten jaksais lihoa

Vierailija
4/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun kannattais syödä? Tekee mieli suklaata mutten jaksais lihoa

Ei tuohon lihomiseen voimia ja jaksamista tarvita, onnistuu helposti ilmankin. Kokemusta on. Ja et vastannut muuten tuohon esitettyyn kysymykseenkään, et ilmeisesti jaksanut?

Vierailija
5/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohta jäätelöannoksen teko kermajäätelöstä 🍦🍨se on mun perjantai herkku❣️

Vierailija
6/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin itsetehtyä pizzaa ja kanatortilloja. Kokis zeroa. Irttiksiä. Daim-jätskiä. Ja jotain hyviä sipsejä ehkä lisäksi.

Vierailija
7/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaakkaraa ja kidesokuria sekaasin sotke . lämmitetä mikrossa täysteholla 3 minuuttia. Kyytimieheksi lohenrasvaa. Saa maistaa

Vierailija
8/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ohutta piparia ja 0,375 dl kuivaa valkoviiniä eli pikkupullo. Nämä on vähän extraa ja samalla iltapala. En tykkää pelkästään juoda, mutta liika syöminen lihottaa.

Vierailija
9/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään kalliimpaa kuin tavalliset letut ja lakkahilloa. Kahvin kera tietysti (mustana).

Vierailija
10/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelin tänään lihapulla-ruusukaalivuoalla, juomaksi proseccoa ja jälkkäriä en kaipaa.

Vierailija
11/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan vaan vaniljamunkkirinkelillä kaffeen kanssa.

12/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen pitaleipä-kebab, juomaksi kirsikkakola jäillä.

Jälkiruoaksi pitsireunaiset letut mansikkahillolla ja kermavaahdolla.

Nuo valitsisin nyt.

Vierailija
13/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusjuustoa heran kera

Vierailija
14/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tänään jo elokuvan kanssa syönyt Taffelin Bravo sipsejä ja Makea moka karkkeja.

Juomana simaa.

Vierailija
15/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodattimeton Aromasätkä ja kourallinen lämmintä Karhua

Vierailija
16/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h.vetti nälkähän tässä tulee. Pakko mennäjä kauppaan ko jääkaabissa vain jotai sallattikastiketta ja vanhoja lehmänlääke-pulloja, pakasteesa vainen lihaa ja majoja...huoh

Vierailija
17/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi herkutella omalla ruualla niin teen sellaisen kuivan jauheliha makaroonilaatikon kaikilla mausteilla ja jos herkuttelen muilla tuotteilla niin tilaan kotipizzan jauhelihapizzan tupla juustolla sillä se on herkkuani. 

Vierailija
18/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, herkuttelen joka päivä ja vaihtelee. Just nyt kylmä sitruunavissy olis parasta mitä keksin. Irtokarkkia, suklaata ja juustosnacksejä sekä ananaslimsaa jo vetänyt.

(Olen normipainoinen, ehkä kun tulee ähky jo pienestä määrästä - puoli pulloa limsaa ja noin 100g karkkia)

Vierailija
19/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ pulloa = pullo 0,5 l

Vierailija
20/22 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan croisantteja, graavilohta ja vuohenjuustolevitettä. Croisantti halki, ja sinne nuo täytteet, ja voi että on ihanaa. Pääsiäisenä vois taas, palkkapäivän jälkeen. :)