Kokoomus aikoo äänestää Anna-Maja Henrikssonin luottamusta vastaan!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/89ad902c-57b1-4900-b273-180afe12a…
No huh huh. Enpä olisi kyllä tällaista tapahtuvan Suomen poliittisessa historiassa. Henriksson kuitenkin edustaa RKP:tä joka on varsin lähellä Kokoomusta poliittisesti.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Persujen harrastama koronan politisointi on iljettävää.
Mutta Marinin tekemänä se on ihkua ja viehättävää?
Haha, ihan hyvä viesti surkealle hallitukselle, että alkaa kärsivällisyys loppua.
Äänestämällä perussuomalaisia kuntavaaleissa koronahuijaus paljastuu ja se muuttuu tavalliseksi flunssaksi ja siihen menehtyneet palaavat kuolleista.
Minun mielestäni on ihan oikein, että PerusSuomalaiset kritisoivat vaalejen siirron perimmäistä syytä (muiden puolueiden heikko ehdokaslista), mutta liikkumisrajoituksia olisi syytä tukea. Mielestäni tämä korona olisi syytä lopettaa Suomessa.
t. PerSu äänestäjä
Kokoomus kannattaa ja vastustaa samaan aikaan. :D
Marin ja kumppanit vaan tuhlaa aikaa. Yksityisellä sektorilla näin saamattomasta touhusta olisi tullut jo iso kengänkuva siihen söpöön persaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten taktiikka on koko ajan haitata ja vaikeuttaa kaikin tavoin hallituksen työtä. Nyt oikeusministeriin kohdistettu tahallinen haitanteko on vain jatkoa jo aiemmin alkaneeseen päätöksenteon jarrutukseen.
Mitä työtä? Häiriköikö joku Sannan viimeisiä alastonkuvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on ihan oikein, että PerusSuomalaiset kritisoivat vaalejen siirron perimmäistä syytä (muiden puolueiden heikko ehdokaslista), mutta liikkumisrajoituksia olisi syytä tukea. Mielestäni tämä korona olisi syytä lopettaa Suomessa.
t. PerSu äänestäjä
Ja persut osais nettiäänestääkin, vasemmiston kannattajat ilmeisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. PerSu äänestäjä
Ja persut osais nettiäänestääkin, vasemmiston kannattajat ilmeisesti ei.
Eihän vasemmisto nyt sellaista osaa. Kun eivät osaa mitään. Eihän ne muuten vassareita olisikaan jos eivät olisi tyhmiä, laiskoja ja epäonnistuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ikinä ole kokoomus äänestänyt kenenkään rkp:n ministerin luottamusta vastaan. Eikä myöskään toisinpäin.
Ennen ei ole ollut syytäkään kuten nyt todellakin on. Harmi, että "oma" puolueeni on hallituksessa eli tulevat seisomaan oikeusministerin takana.
Kumma että niin monessa muussa, koronan pahemmin kurittamassa maassa vaalit on onnistunut järjestää.
Toivottavasti Anders Aldercreutz tulee hallitukseen! Komistus <3
Vierailija kirjoitti:
Kumma että niin monessa muussa, koronan pahemmin kurittamassa maassa vaalit on onnistunut järjestää.
Me ollaan tällainen digiloikan edelläkävijämaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on nykyään persu-mielipidemuokkaajien temmellyskenttä.
Sopivat ensin treffit tänne ja sitten kaikki tulevat peukuttamaan toistensa mielipiteitä.
Silakka on hyvä ja puhuu ihan vaan omasta puolestaan. Ja tietty parvensa :-)
"Sivistysporvarit" liittoutuivat persuleiden kanssa, vaikka olivat itse päättämässä vaalien siirrosta. Eihän kukaan enää tiedä, mitä nuo ajavat...
Vierailija kirjoitti:
"Sivistysporvarit" liittoutuivat persuleiden kanssa, vaikka olivat itse päättämässä vaalien siirrosta. Eihän kukaan enää tiedä, mitä nuo ajavat...
Kaikki puolueet kannattivat vaalien siirtoa, paitsi nyt eivät?
Aivan kuin koronaepidemia ei koskisi persuleita ja kannattajiaan lainkaan. Vaalien siirtäminen tässä tilanteessa oli ainoa oikea ratkaisu.