Kokemuksia Paypalista?
Latasin paypalin ja laitoin sinne rahaa 500 euroa. Sitten menin erääseen verkkokauppaan ja tilasin tuotteen jonka hinta on 427 euroa. Maksoin sen paypalilla koska se kerran mulla on mutta tuote ei tule. Ja edelleen on paypalissa se 500 euroa. Olen kokeillut muitakin verkkokauppoja eikä mistään toimiteta mulle mitään vaikk paypalissa on rahaa.
Mikä tää homma ny on?
Kommentit (11)
Hyvin toimii, käytän sitä parin luottokortin kautta ja ostanut tuotteita.
en ole käyttänyt koskaan, mutta periaatteessa kiinnostaa
en kuitenkaan uskaltaisi laittaa luottokortin tietoja, ties mikä ongelma voi tulla; jos on laittanut vaan tietyn summan rahaa, jonka pahimmassa tapauksessa pystyy menettämään, olisi mulle parempi vaihtoehto
No eihän niitä toimiteta jos et ole tuotetta maksanut onnistuneesti. Se raha häviää paypalista kun on maksettu ja s-postiin tulee kuitti maksusta.
Paypal on paras ja luotettava, olen käyttänyt jo vuosikausia
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä toimiteta jos et ole tuotetta maksanut onnistuneesti. Se raha häviää paypalista kun on maksettu ja s-postiin tulee kuitti maksusta.
mistä mä sen tiedän milloin se on onnistunut ja milloin ei?
ap
12 vuotta käyttänyt ja aina kun mahdollista niin maksan sen kautta. Luottokortin nro vaan sinne ja hyvin toimii.
Maksusta tulee kuitti s.postiin. Ap:lla lienee epäonnistunut maksusuoritus.
Vain epäsuoraa kokemusta. Ihmiset on valittaneet paypalin varastavan rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siinähän se lukee edellisessä viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sähköpostiin tulee paypalin kuitti heti sen jälkeen kun on hyväksynyt veloituksen, joutuu kirjautumaan sille tilille.
Miehemme kanssa olemme käyttäneet ainoastaan vaan Paypalia viimeiset 10 vee
Ikinä mitään ongelmia ollu. .. olisiko vika ehkä käyttäjässä 😳mene& tiedä
Ei sinne tarvi laittaa rahaa, jos olet laittanut sinne esim. luottokortin tiedot. Ostoksesi vaan veloitetaan silloin kortilta Paypalin kautta. Ostostesi epäonnistumiselle en osaa antaa syytä näillä tiedoilla.