Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei uudet kevyemmän olon tavoittelijat!!!

12.08.2006 |

Tervetuloa mukaan HELMIHAASTAJIIN, jos vain suinkin olette miettimässä johonkin " ryhmään" kokoontumista. Meidän poppoo on tässä matkan varrella pienentynyt huimasti, liekö jo sitten tavoitteet täyttyneet osalla. Olisi mukava saada joukkoomme uusia innokkaita tsemppauskavereita, jotka omalla ponnistelullaan värittäisi meidänkin arkeamme!!! Rohkeasti sekaan vaan!!! Sillä ei ole väliä paljonko on pudotettavaa, vaan sillä että yhdessä onnistuisimme kevenemään tai pitämään jo saavutetun painon. Ryhmässämme on myös kaksi raskautettua painon tarkkailijaa, joiden vauvauutisia myöskin innokkaasti seuraamme =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa liittyisin joukkoonne, jotta saisin vähän tulta purjeisiin :) Eli, tavoite olisi -7 kg, mutta viiteenkin olisin tyytyväinen. Eli juuri sellainen kevyemmän olon tavoittelija täällä olisi... Karppausta olen kokeillut, ja menestyksekkäästi, sillä silloin (en tiukkaa karppilinjaa kuitenkaan hilareiden suhteen) paino hyvin putosi (tai nesteet ja turvotus häipyi hyvin), mutta ah tuo niin ihana tuore vaalea leipä-himo vei hyvin alkaneen karppaukseni. Karppasin kolmisen kk, kunnes himot sai vallan. Tuolloin pääsin 57 kg. Lähtöpaino on siis 62 ja tästä pitäisi hieman pudottaa. Pituutta 162. Ennen lapsia painoin 53 kg, ja lapsista jäi muutama kilo, ja loput hankittu ihan mässyttämällä. Kova karkkihiiri olen, ja rakastan vaaleaa leipää. EN niinkään pullahimoinen ole. Eli koitan tässä taas vähentää vähän valkoisia vehnäjauhoja, ja sokeria, ja aloittaa taas juoksemisen parin vuoden tauon jälkeen :)

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Minäkin liityn joukkoon, pudotettavaa on, farkut kiristää kesän jälkeen... Liikunta on jäänyt vähiin kun tulee vaan istuskeltua hiekkalaatikon reunalla, entisen urheilun sijaan. Jospa yritän lisätä rataslenkkejä ja vähentää karkkeja ja iltamässytystä sohvalla!

Tsemppiä itelleni ja muille!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi herkkupeppu, joka 7.8 aloitti kymmenennen kuurin tälle vuodelle!! Eli painonvartijoiden pisteillä oon nyt ollu viikon ja paino on tippunut 2kg!!! Jäljellä ois vielä viisi viimeistä sitten olen tyytyväinen. Olen myös aloittanut juoksemisen ja siitä saa kyllä mukavasti lisäpotkua painonpudotuspuuhiin! Kevytoloa kaikille! Ja nt seuraavan kilon kimppuun!

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloo vaan mukaan!!! Kiva saada lisää väkeä joukkoon. Pysyy itselläkin into päällä paremmin kun tietää et siellä väki odottelee innolla tuloksia!!! Laitetaan pino pystyyn tälle viikolle ja ilmoittaudutaan! Tarkotus on siis ainakin kerran viikossa ilmoitella tuloksista, mutta kiva tietysti olis jos muutenkin kirjoittelis tuntemuksia pitkin matkaa. Laitankin samantien pinon valmiiksi!