Kerro härskein perversiosi?
Kommentit (22)
1: voin taata että ääntä lähtisi ;) Nautinnon äänten lisäksi lotinaa, litinää, imutusta, iloista naurua, tuhmia puheita.. uuh.. Olisi ihanaa. Lopuksi valuisi spermaa joka reiästä, se olisi pojille ehkä matkamuistokuvan paikka.
Olla sporttisen jätkäsakin panolelu pari päivää. Vaikka just jossain mökillä, kesällä. Välillä saunaa ja uintia, suikkareita laiturilla auringon lämmittäessä. Olla nuoltavana siinä samalla. Välillä antaa pelkkää anaalipanoa, kun muut ruikkii naaman täydeltä mälliä. Ottaa välillä kolme miestä tukkimaan rouva ilmatiiviiksi. Koko aika menisi erilaisissa lutkamaisissa alusasuissa tai alasti.
Välillä voisi yksi neito käydä kylässä, jolloin leikkisimme miesten edessä vaikka tupladildolla, ja nuolisimme ahnaasti toisiamme. Jälkkärinä sitten olisimme taas jätkien leluja, lopuksi nuolisimme (ja nielisimme) toisemme puhtaiksi, hellästi hyväillen.
Parasta olisi jos välillä kuvattaisiin ja voisin lähettää niitä puolisolle, joka reissun päätyttyä ottaisi kivikovana ja rajusti rakkaan lutkavaimonsa, jo kotieteisessä, kun kerron parhaat tarinat hänen valitsemasta seurueesta.
Mun vaimo pitäis saada myös kimppaa nuorille miehille.
Olis kiva katsoa kun vaimo sais järisyttäviä orkkuja kun nuoret miehet tyhjäisivät pussejaan.
Tiedän että vaimo olis halukas alistumaan useammalle nuorelle miehelle kunhan ne on hoikkia ja hyvännäköisiä.. Ja paikka turvallinen mökki missä saisi rauhassa nauttia. Pojat saisivat kunnolla ruiskia paljaalla sisään.
Miinustajat- tämä on härskien perversioiden ketju, ei minkään vaniljaisten prinsessa/prinssiunelmien.
Kaksi labradorinnoutajaa ottaisi vaimoni peräkkäin, ja mä panisin toista niistä samalla kun se panis vaimoa. Lopuksi ne nuolis persvakoni ja kassit.
No mulla on kovin kesyjä. Kerron silti, koska en ole näitä koskaan ennen kertonut.
Parinvaihto jonkun ehkä 45-50-vuotiaiden kanssa (me ollaan alle kolmekymppisiä). Mies tykkää milfeistä, niin sille saisi olla joku todella upea rotu-milf, tumma ja tulinen, hypernaisellinen ja muodokas. Mä tykkään vatsakkaista ja parrakkaista prätkä-äijistä, niin mulle sais olla sellainen. Haluaisin olla ihan täysi seksilelu ja toteuttaa sen miehen kaikki fantasiat. Mitä pervompi, sen parempi. Olisi mahtavaa, jos tämä toteutuisi usein, eli tämä toinen pariskunta tulisi tutuksi. Jos vaikka leffaakin joskus katsottais neljistään, ja voisin tämän prätkä-äijän sylissä kiehnätä kovettaen sen kullin ja sen vaimo tekisi saman mun miehelle. Ja siinä sit pantais meidän miehiä ristiin.
Mullakin on ryhmäseksifantasia, just silleen, että olisin ainoa nainen semmosessa himonussijajoukossa. Vaikka jonkun lätkäpelin jälkeen pääsisin takahuoneeseen suihkutteleen niiden urheilullisten namujen kanssa ja sit kaikkien hyväksikäyttämäksi. Ottais vuoronperään ja samanaikaisesti. Saisi vapisevin jaloin lähteä himaan sieltä, täydellisen tyydyttyneenä.
Yks on jonkun cowboyn tai mieluummin oikein vanhanajan lainsuojattoman kanssa sen hevosen selässä. Ratsastaisin miehellä, joka ratsastaa hevosella.
Jos saisin päivän ajan olla mies, iskisin jonkun oikein "trashyn" naisen baarista ja naisin siltä aivot pellolle ahtaassa vessakopissa. Ruikkisin täyteen ja jättäisin kuin nallin kalliolle sinne vessaan.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kovin kesyjä. Kerron silti, koska en ole näitä koskaan ennen kertonut.
Parinvaihto jonkun ehkä 45-50-vuotiaiden kanssa (me ollaan alle kolmekymppisiä). Mies tykkää milfeistä, niin sille saisi olla joku todella upea rotu-milf, tumma ja tulinen, hypernaisellinen ja muodokas. Mä tykkään vatsakkaista ja parrakkaista prätkä-äijistä, niin mulle sais olla sellainen. Haluaisin olla ihan täysi seksilelu ja toteuttaa sen miehen kaikki fantasiat. Mitä pervompi, sen parempi. Olisi mahtavaa, jos tämä toteutuisi usein, eli tämä toinen pariskunta tulisi tutuksi. Jos vaikka leffaakin joskus katsottais neljistään, ja voisin tämän prätkä-äijän sylissä kiehnätä kovettaen sen kullin ja sen vaimo tekisi saman mun miehelle. Ja siinä sit pantais meidän miehiä ristiin.
Mullakin on ryhmäseksifantasia, just silleen, että olisin ainoa nainen semmosessa himonussijajoukossa. Vaikka jonkun lätkäpelin jälkeen pääsisin takahuoneeseen suihkutteleen niiden urheilullisten namujen kanssa ja sit kaikkien hyväksikäyttämäksi. Ottais vuoronperään ja samanaikaisesti. Saisi vapisevin jaloin lähteä himaan sieltä, täydellisen tyydyttyneenä.
Yks on jonkun cowboyn tai mieluummin oikein vanhanajan lainsuojattoman kanssa sen hevosen selässä. Ratsastaisin miehellä, joka ratsastaa hevosella.
Jos saisin päivän ajan olla mies, iskisin jonkun oikein "trashyn" naisen baarista ja naisin siltä aivot pellolle ahtaassa vessakopissa. Ruikkisin täyteen ja jättäisin kuin nallin kalliolle sinne vessaan.
Nyt kun asiaa ajattelee, niin yhdistäisin nämä kaksi fantasiaa. Hitot joistain suihkunraikkaista lätkäpojista, antakaa mulle kunnon vanhanajan hieltä ja röökiltä haisevia lainsuojattomia, jotka ei ole nähneet naista kuukausiin. Lukitkaa mut johonkin niiden kanssa ja hukatkaa avain.
Muistelen yht yläasteen opettajaa vieläkin kaiholla.. Samat fantasiat on vieläkin mitä oli silloin.. Jälki-istunto kahdestaan hänen kanssa ja hän tutustuttaisi mut seksin saloihin. Karttakepillä sais ensin antaa kunnon selkäsaunan höystettynä kaikilla haukkumasanoilla mitä ikinä keksis ja sitten dominoisi mua tyydyttämään hänet täysin.. Aina oli sellanen reiteen yltävä hame päällä ja mietin että jos makaisin lattialla selälläni ja tää opettaja kyykistyisi naaman päälle ja käskisi mua nuolla.... Nuolisin siinä ja jos istuisi tuolilla ja pöydällä ja seisoisi ikkunan ääressä ja ulkona menisi muita.. Lopulta kymmenien orgasmien jälkeen imuttelisi mun kivikovaa stondista melkein loppuun asti ja sit pyllistäisi pöydän yllä ja antaisi naida sitä ihanaa leveää perää ja laueta sisään..... Helvetti se nainen oli puhdasta seksiä!!
Jossain leirikeskuksessa keskellä yötä, keskellä talven pimeyttä, naisi makuupussissa jonkun varatun miehen kanssa samalla, kun muut nukkuu ympärillä. Tai jos ei edes tietäisi, kuka se on! Tulisi pilkkopimeässä ja kävisi kimppuun kuin sika limppuun, yhtyisi raivolla ja voimalla, ja katoaisi yön pimeyteen. Aamulla voisi yrittää arvailla, kuka se oli.
Tuskin otetaan vastaan kovin hyvin, mutta joskus tulee tallilla mieleen, että voisi antaa handjobin hevoselle. En tietenkään tee niin, mutta käy mielessä ajoittain.
Kyllähän se ois että joku isomunainen mies tulisi kimppaan panemaan itseni lisäksi omaa avovaimoa
Haluaisin fistata naista takaapäin ja naida kielellä kakkosta samalla.
Toki pitkän kaavan mukaan esilämmityksellä ;)
Naisen suostuksella työntää hänen perseen äärimmäisen isoa dildoa. Ja että se mahtuisi.
Tää on kai aika kevyttä, mutta mä villiinnyn jos muut miehet näkee vaimoni tissit jossain biitsillä.
Siitä voisi sitten pyytää jotain miestä levittämään aurinkorasvaa vaimoni rintoihin.
Vähitellen vaimo lämpenisi, jolloin otettaisiin uimahousut vaimolta pois. Toinen mies alkaisi nuolla vaimoani ja samalla vaimo ottaisi minulta suihin.
M47
Olla sidottuna mahallaan kusiset pikkuhoust suuhun survottuna samalla kun nainen panee isolla dildolla rajusti tai fistaa..
Haluaisin kirjoitella tälle palstalle ja runkkailla samalla, kun joku tuntematon nainen vieressä alapeukuttaa mun postauksia.
No tuota… :D Haluisin olla uimahallin tai kylpylän naisten pukuhuoneessa nii, et naiset sais tehä miulle mitä haluavat ja/tai tekisin heille, mitä he haluavat. Siis en tietenkää oikeesti tekis tommosta, mut jollai tasolla tykkäisin tarjota tommosta palveluu. :D
Nainen kakkii päälläni suuhuni samalla kun kusasen hänen suuhunsa. Irwinin laulaessa "Haistakaa pska koko...
Ööö. Naida kimpsssa naista.
Ollaa kavereiden kanssa jo useasti juteltu. On vaan oltu useasti niin jurrissa kun on tullut sellaiset ajatukset.
Kokoonnuttu aina joka kevät johonkin Rinne keskukseen, mutta nyt tuo korona sotkee pahasti ajatuksia. Jokohan ens keväänä olis normaalissa taas.
Olis ihan kiimasta ottaa joku milfi. Naida paljaalla ja katsoa kuinka paljon naisesta lähtee ääntä.