Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on voimakasta vetovoimaa jo kun kanssa, ajatteletko että vain

Vierailija
25.03.2021 |

kuvittelit kaiken, ei hän tunne niin sinua kohtaan?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama juttu: itselle erittäin epätodennäköinen mies, joka saa aikaan älyttömiä tuntemuksia: joskus en pysty esim. kunnolla hengittämään, kun pitäisi puhua sille, koska sisällä kuohuu. Tai kun menen isoon saliin, jossa on satoja ihmisiä, näen tai aistin sen heti sieltä. Sekin flirttailee, vaikka voihan se olla vain vitsailua. On varattu, tosin. Hullua. Ihanaa.

Vierailija
42/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin tälläistä vetovoimaa ja suurta ihastusta varattuun mieheen muutama vuosi sitten. Tapasimme mitä ihmeellisimmissä paikoissa sattumalta ja olin aivan korviani myöten lääpälläni. Tuosta noin vuoden myöhemmin mies erosi vaimostaan ja sain tietää siitä sattumalta ja sattumalta löysin hänet treffipalstalta ja aloimme kirjoitella, kävimme treffeillä enkä kehdannut kertoa että olin pitkään ollut häneen lääpälläni, puhuimme deiteillä ummet ja lammeet, mutta treffien päätteeksi mies kertoi tuntevansa minua kohtaan vain kaverillisia tuntemuksia, joten yksipuolista oli minun osaltani.

Uskokaa täi älkää, mutta juuri tämän kirjoitettuani tämä mies laittoi minulle viestiä äsken 😳

Vhooot?! Mitä se laittoi??

Kyseli kuulumisia ja toivotteli hyvää pääsiäisen aikaa. Ei mitään suuntaan eikä toiseen, mutta nyt kyllä meinaa mennä koko pakka sekaisin, koska valehtelematta n. minuutin päästä postattuani ton ekan viestin häneltä tuli se viesti. Todella epätodellinen fiilis ja uskoo ken tahtoo, luulisin itsekin trolliksi, jollei tää olisi sattunut itselle! 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tiennyt, onko se molemminpuolista. Olen huonoitsetuntoinen, joten oletan, että se on yksipuolista vain minun puoleltani. Olisi tosi noloa olettaa molemminpuoliseksi ja sitten mies olisi ihan ihmeissään, että mitä ihmettä oikein ajattelit, ei _todellakaan_.

Vierailija
44/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tiennyt, onko se molemminpuolista. Olen huonoitsetuntoinen, joten oletan, että se on yksipuolista vain minun puoleltani. Olisi tosi noloa olettaa molemminpuoliseksi ja sitten mies olisi ihan ihmeissään, että mitä ihmettä oikein ajattelit, ei _todellakaan_.

Mutta miten voi ikinä mikään suhde alkaa, jos kaikki olis tällaisia?

Vierailija
45/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin tälläistä vetovoimaa ja suurta ihastusta varattuun mieheen muutama vuosi sitten. Tapasimme mitä ihmeellisimmissä paikoissa sattumalta ja olin aivan korviani myöten lääpälläni. Tuosta noin vuoden myöhemmin mies erosi vaimostaan ja sain tietää siitä sattumalta ja sattumalta löysin hänet treffipalstalta ja aloimme kirjoitella, kävimme treffeillä enkä kehdannut kertoa että olin pitkään ollut häneen lääpälläni, puhuimme deiteillä ummet ja lammeet, mutta treffien päätteeksi mies kertoi tuntevansa minua kohtaan vain kaverillisia tuntemuksia, joten yksipuolista oli minun osaltani.

Uskokaa täi älkää, mutta juuri tämän kirjoitettuani tämä mies laittoi minulle viestiä äsken 😳

Kyseli kuulumisia ja toivotteli hyvää pääsiäisen aikaa. Ei mitään suuntaan eikä toiseen, mutta nyt kyllä meinaa mennä koko pakka sekaisin, koska valehtelematta n. minuutin päästä postattuani ton ekan viestin häneltä tuli se viesti. Todella epätodellinen fiilis ja uskoo ken tahtoo, luulisin itsekin trolliksi, jollei tää olisi sattunut itselle! 🤯

Nyt laitat jonkin astetta vetävämmän viestin sille!

Vierailija
46/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jo ja saa nähdä vastaako, ei ole vielä ainakaan lukenut mun vastausta. Tarvii tässä vissiin alkaa foliosta hattuja taittelemaan... 😂

Vierailija
47/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuollaista jokusen kerran elämässäni.

Joka kerta on päädytty iholle, eli ei, en usko olevan yksisuuntaista. Nykyään kun en ylimääräisiä lähentelyjä kaipaa, niin luitan fiilikseen ja otan etäisyyttä tarvittaessa.

Vierailija
48/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut äärimmäisen voimakkaan vetovoiman ensitapaamisella kolmesti. Joka kerta olen ajatellut sen olleen vain minun päässäni. Joka kerta olen luonut kuitenkin pieniä toiveita siitä että mitä jos sittenkin toinenkin tunsi sen? Ja joka kerta lopulta paljastui että kyllä se toinen olikin sen tuntenut.

Vierailija
49/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Laitoin muuten tänään ekaa kertaa elämässäni viestiä tällaiselle tyypille. Siis sellaiselle, jonka olen tavannut vain kerran, mutta joka säväytti. Pakko toimia, tuskin tapaisimme uudestaan. Ei ole vielä vastannut, ehkä on ihan wtf.

Vierailija
50/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielsin itseäni uskomasta, että tuo toinen ajattelisi minusta yhtään mitään. Nyt en kai näin voi enää tehdä. Joku aika sitten ajattelin häntä, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan. Tuli mieleen eikä poistunut mielestä. Sitten huomasin, että hän oli käynyt katsomassa tietojani netissä. Yhtäkkiä ne kaikki kieltämiset, että olisin jotenkin väärin ymmärtänyt saivat aivan eri muodon. Eihän se voinut niillä sanomisillaan ja käytöksellään mitään muuta tarkoittaa, kuin että tuntisi minuakin kohtaan jotain. Mutta minä olen varattu. 

En tiedä kun keho huutaa, että tule lähelle, ota yhteyttä. Ja päässä huutaa, että minulla on mies. Mokasinkin ja nyt se ihastus tietänee, että olen ihastunut. Menin niin puihin kun se flirttasi minulle viime kerralla. Silloinkin ajattelin pitkään sen olevan vain kaverillista, mutta tosiasiassa paskat se tuskin oli mitään kaveriflirttiä. 

Minua pelottaa nähdä se mies seuraavan kerran. Minä niin tiedän mitä tunnen häntä kohtaan ja pahimmillaan alan täristä voimakkaan tunteen vallassa. Se kun iskee taas sen hymynsä ja tervehtii pehmeällä(sen ääni muuttuu pehmeäksi kun puhuu minulle, semmonen "Antti Ketonen" ääni) äänellään niin se oli siinä. Ja minä tosiaan arvaan ettei tämä tunteeni ole yksipuolista.

Käynyt katsomassa tietojasi netissä? Mitä tarkoitat?

Monet deittisovellukset toimii selaimella ja jäsenyydestä riippuen näkee kuka profiiliasi katsoo jne...

Vierailija
51/54 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdallani voimakas vetovoima ollut yksipuolista

Vierailija
52/54 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kanssa harvoin päätyy parisuhteeseen saati naimisiin. Ja kyllä, uskon että on molemminpuolista. Kerran erään kanssa avauduttiin toisillemme asiasta, että mikä siinä on kun välillä ajattelee niin vahvasti toista ja tämän keskustelun mies siis aloitti. Olen kokenut tämän tunteen muutaman miehen kanssa. Jos on parisuhteessa kun tapaa tällaisen, niin siinä menee kyllä pasmat sekaisin. Tuota kenen kanssa ajauduttiin asiasta ajattelen ajoittain vieläkin, vaikka edellisestä tapaamisesta on jo yli 13 vuotta. Ajatteleekohan hänkin minua silloin...

Vierailija
53/54 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin jo ja saa nähdä vastaako, ei ole vielä ainakaan lukenut mun vastausta. Tarvii tässä vissiin alkaa foliosta hattuja taittelemaan... 😂

Vastasiko? Jos, niin ota kaikki irti ja nauti tilanteesta. Harvinaista herkkua elämässä.

Vierailija
54/54 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli nyt ihan pakko nostaa. Olen itse vastannut tähän. Ja oikeassa olin. Mitä ihmettä????????????? Se vetovoima oli molemmin puolista tosiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi