Miksi Sannan hallinnolla on niin huonoa onnea että kaikki yritykset menee sekoiluksi?
Kommentit (37)
Miksi aloittajan kaltaiset jää tuolle tasolle. Ei ärsytä mutta säälittää
Vierailija kirjoitti:
Tässä mikään ole mennyt sekoiluksi. Jos saivartelet ja mietit pinnistellen millä kaikilla tavoilla voit kiertää liikkumisrajoitukset, olet vain osa ongelmaa. Jokainen fiksu ihminen kyllä tietää miten nyt omassa henkilökohtaisessa elämässään toimia.
Heh onko jotain vuoden aikana mennyt ilman sekoilua?
Olen juonut kahvia vuosia ilman maitoa
Onko tänään linnunraatopusero? Uskaltautuuko kyssäritunnille?
Pidän aina hätävarana maitojauhetta. On hyvä retki ratkaisu
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla ei ole kahvimaitoa
Yllä Sannan avustajan taso?😱
Vierailija kirjoitti:
Kokeile juoda mustana
Yllä Sannan avustajan taso.😱
Vierailija kirjoitti:
Tässä mikään ole mennyt sekoiluksi. Jos saivartelet ja mietit pinnistellen millä kaikilla tavoilla voit kiertää liikkumisrajoitukset, olet vain osa ongelmaa. Jokainen fiksu ihminen kyllä tietää miten nyt omassa henkilökohtaisessa elämässään toimia.
Kyllä kyllä, mutta kun sitä ei vaan voi jättää "jokaisen fiksun ihmisen" tietämisen varaan. Muuten asiasta tulee vapaaehtoista ja fiksut ihmiset tietää jättää noudattamatta sitä. Tähän perustuu liikennevalvonta, verovalvonta, passivalvonta jne.
Päättäjät on nyt aika kusessa tämän asian kanssa, koska ovat päästäneet Suomen viranomaisten valmiudet ja resurssit aivan surkean pieneksi. Nyt ei kyetä valvomaan yhtään mitään. Kannattaisko hiljalleen alkaa kasvattaa poliisien määrää 2-3 kertaiseksi, kuten muiden maiden tasolle pääseminen vaatisi?
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kahvia vuosia ilman maitoa
Yllä Sannan avustajan taso😱
No kun demaripolitiikkaan liitetään nykyaikainen johtaminen niin tässä tulos.