Onko se niin, että ihanan miehen tavattuasi vain kaksi kolmesta voi toteutua?
Kesto, koko tai erektio? Ei koskaan kaikki kolme yhtä aikaa? Puhun nyt 5-kymppisistä miehistä.
Kestää ja erektio pysyy, mutta koko eri ole kummoinen.
Koko ja erektio hyvät, mutta kesto lyhyt.
Kesto ja koko on hyvät, mutta hirveä vaiva saada erektio aluile.
Harmittaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (9)
Vähän samanlainen tilanne kuin kolmiyhteydessä kepulainen - rehellinen - viisas. Vain kaksi kolmesta voi toteutua samanaikaisesti.
Vähän kun viiskymppinen nainen. Ei löydy märkää, tiukkaa ja halukasta. Aina vaan kaksi kolmesta.
Ensin kysyt voiko näin olla ja lopuksi vastaat itsellesi kysymällä onko muilla samanlaisia kokemuksia? Eli vahvasti provon puolelle menee ja viiskymppisten miesten mollaamiseksi, eli olet kiusaaja.
En muista noin vanhoja. Nyt tuo ukko on 78 ja kaikki kolme toteutuvat. Kesto on kylläkin lyhentynyt tunnista puoleen, mutta ei haittaa minua.
Itsellä tasan 50 v mies ja kaikki kolme toteutuu!! Ap.lla taas taitaa olla kuivat paikat ;)
Mitä eroa on kestolla ja erektiolla? Jos ei ole kestoa, ei kai silloin ole erektiotakaan? Vai tarkoitatko erektiolla kovuutta? Mutta eihän sillä ole minulla väliä, onko se sähköpylväs kovuudeltaan vai kuin HK:n sininen. Edellinen on jäykkä, jälkimmäinen puolikova. Kummallakin pärjään, kunhan sisällä on täyttävä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun viiskymppinen nainen. Ei löydy märkää, tiukkaa ja halukasta. Aina vaan kaksi kolmesta.
Hah hah, hyvä jos yksi kolmesta...
Varmaan ihan mieltymyksistä riippuvia kriteerejä... Puolisollani on erektion kanssa ollut ongelmia vuosien varrella vain joidenkin väliaikaisten lääkitysten yhteydessä. Eihän tuo loputtumiin kestä mutta aina riittävän pitkään huolehtiakseen minun tyytyväisyydestäni ensin, ja kokokin on juuri minun mieleeni, joskin taitaa olla melko "keskimittainen".
Sanoisin siis, että kaikki toteutuu. Uskon kuitenkin, että moni voisi olla eri mieltä.
Mies 59 ja koikki 3 toimii!