Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kipeä eikä "jaksa" edes roskia viedä ulos

Vierailija
25.03.2021 |

Ei ole ollut edes koneella etätöissä, koska pää niin kipeä ja nokka tukossa. Pyysin auttamaan roskien viemisessä niin sanoi, että etkö näe että olen kipeä. Kuule kyllä minäkin kipeänä joudun tekemään aina monta asiaa, että tämä talous pyörii eikä eletä kuin sikalassa. Onko teidänkin miehet kipeänä täysin kyvyttömiä tekemään mitään?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pariudutte idioottien kanssa? Älkää tulko syyttämään kaikkia miehiä tai naisia sen perusteella, että omanne on idiootti. Tai paremmin tämän ketjun tapauksessa ap on, mutta yrittää syyttää miestään.

Samaa mieltä, sääliksi käy ap:n miestä.

Vierailija
42/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toinen ei edes tee etätöitä, niin eipä tulisi mielenkään pyytää häntä viemään roskia ulos. Eikö ne roskat voi odottaa tai vie itse ulos jos häiritsee. Hieman tilannetajua voisi olla. Ihan kuin tahallasi aiheutit pientä kitkaa, kun olethan sinäkin sairaana tehnyt sitä sun tätä. Joku kostoretki? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... ihan hyvä syy olla osallistumatta kotitöihin, edes roskien vientiin jos on kipeä. Mä en aina jaksa viedä niitä roskia terveenäkään, ja vien vasta kun olen muutenkin ulos lähdössä...

Vierailija
44/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos toinen ei edes tee etätöitä, niin eipä tulisi mielenkään pyytää häntä viemään roskia ulos. Eikö ne roskat voi odottaa tai vie itse ulos jos häiritsee. Hieman tilannetajua voisi olla. Ihan kuin tahallasi aiheutit pientä kitkaa, kun olethan sinäkin sairaana tehnyt sitä sun tätä. Joku kostoretki? 

Ihan vaan tavallinen suomalainen nainen. 

Vierailija
45/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkin kuuntelin sairaana puolisoa, jonka "mielestä" en ollut kipeä ja pakotin itseni tekemään asioita, vaikka olo oli hirveä. No, siitä seurasi sitten keuhkokuume, 4 kk sairastelu ja 8 kk toipumista, ja ei ollut korona. 

Ah keuhkokuume. Ei ole ikävä sitä vuotta mikä meni siitä toipuessa. Oli miehellenikin sellainen kokemus että pysyy minusta kaukana jos tuntee itsensä vähänkään kipeäksi ja tekee aivan kaiken jos olen kipeänä. Olin nuori ja liikunnallinen mutta aluksi ei pystynyt kauppakassia kantamaan eikä nousemaan edes yhtä kerrosta portaita. Niin vähissä oli voimat ja koko ajan väsytti aivan älyttömästi. Töiden paluun jälkeen kun oikaisi työpäivän jälkeen sohvalle lamppu sammu saman tien ja olisin nukkunut seuraavaan aamuun jos mies ei olisi ollut ravistelemassa hereille. Toivottavasti en koe tuota enää ikinä.

Vierailija
46/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.... ihan hyvä syy olla osallistumatta kotitöihin, edes roskien vientiin jos on kipeä. Mä en aina jaksa viedä niitä roskia terveenäkään, ja vien vasta kun olen muutenkin ulos lähdössä...

Sama.

Nostan ulko-ovea vastapäätä olevan vessan lattialle koska joskus valuu jotain lattialle ja otan mukaan kun lähden ulos.

Vierailija
47/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä miesflunssa? :O

Vieläkö vuonna 2021 joku käyttää miesflunssaa leimakirveenä?

Ihan oikeasti? 

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tutkimus-miesflunssa-on-todellinen-i…

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkija-kyllastyi-miesflunssan-vaha…

https://yle.fi/uutiset/3-8597135

Joko se räkytys miesflunssasta loppuisi? 

Niin kauan kun miehet palstalla irvailevat kuukautiskivuista ja endometrioosista, niin miesflunssallekin saa nauraa.

sitten sulla on varmaan linkkiä näihin irvailuihin, joissa irvailijoiden sukupuoli tulee selkeästi ilmi. kiitos 

Sinäkin väitit miesflunssan irvailijoiden olevan naisia, niinkö?

Vierailija
48/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? 

Niin kauan kun miehet palstalla irvailevat kuukautiskivuista ja endometrioosista, niin miesflunssallekin saa nauraa.

sitten sulla on varmaan linkkiä näihin irvailuihin, joissa irvailijoiden sukupuoli tulee selkeästi ilmi. kiitos 

en ole ikinä kuullut miesten väheksyvän sairaana oloaan miesflunssana.

oletko sinä? 

Vierailija
49/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo viikon pyytänyt, että vaimo siivoaisi auton kun sillä nyt kuitenkin enemmän ajaa kun olen etätöissä. Renkaatkin on vielä vaihtamatta. En tule elettäkään tekemään siihen suuntaan.

Nyt on pakko kysyä naiset miksi teidän autot on niin sekaisin? Kotona nillitätte, jostain lattialla olevista sukista mutta autonne on kuin kaatopaikkoja.

Ei minun auto ole sekaisin. En levittele sinne roskia, niin auton siivoamiseen ei mene juuri aikaa, pari kertaa vuodessa riittää. Lähinnä pyyhin pintoja ja pesen lasit sisältä päin. Oman miehen auto on taas kaatopaikka. Onneksi minun ei tarvitse siihen koskea, raivaan ainoastaan matkustajanpenkin tavaroista, kun menen kyytiin.

Vierailija
50/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? 

en ole ikinä kuullut miesten väheksyvän sairaana oloaan miesflunssana.

oletko sinä? 

Oma mies on naureskellut tuolle termille, mutta hän ei podekaan mitään miesflunssia. Flunssaa joskus sairastaa, mutta ei ole sen kipeämpi mitä minä.

Vierailija
51/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elo jopa korona-aikana sairastaminen on vain miesten laiskuutta, miesflunssaa ja saamattomuuta?

Josta aloittaja paskaräksyttää palstalla?

Normaali puoliso veisi puolisonsa koronatesteihin. 

Paskanjauhaja on taas palstalla. Oletko maannut täällä koko päivän?

Vierailija
52/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskikö mies tehdä niitä kotitöitä, kun sinä olit sairaana? Taisit tehdä ihan omasta tahdostasi? Ei varmaan olisi haitannut muita kuin sinua, jos olisit jättänyt ne tekemättä. 

Vierailija
53/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskikö mies tehdä niitä kotitöitä, kun sinä olit sairaana? Taisit tehdä ihan omasta tahdostasi? Ei varmaan olisi haitannut muita kuin sinua, jos olisit jättänyt ne tekemättä. 

Ja tarkoitin tällä, että tarvitseeko sen siivoustason olla aina sinun tason mukaan vaan voisiko joskus hieman höllätä ja mennä muiden mukaan? Ilmeisesti myös sairaana haluat pitää tiettyä tasoa vaikka voisi ottaa paljon rennommin. 

Vierailija
54/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkoitin tällä, että tarvitseeko sen siivoustason olla aina sinun tason mukaan vaan voisiko joskus hieman höllätä ja mennä muiden mukaan? Ilmeisesti myös sairaana haluat pitää tiettyä tasoa vaikka voisi ottaa paljon rennommin. 

Eiköhän ne kaikki kotityöt odota naisen paranemista. Viikonkin kun sairastaa, niin siinä menee monta päivää niiden sotkujen raivaamiseen.

Vierailija
55/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskahieronta auttaa .

Vierailija
56/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätä se ukkosikin mitä noista sohvan valtaajista, jos ei oo Tosi sairas ettei pääse ylös että on vuoteen oma ja pääsee ilman apua liikkumaan ettei joudu käyttään mitään avuvälineitä Eevaa , rollaatiria , pyörätuolia , tai kainalosauvoja , Eevaa kyllä ei voi ulkona kyllä käyttää, on sisäkäyttöön tarkoitettu apuväline.

Sitten pyörätuoli on Hyvä mutta sohjolla on raskas työntää ja itsekseen ei oo menijäksi on hyvä olla huonol kelillä mukana jos omatoimisesti käyttää pyörätuolia, sitten on sähkökäyttöinen pyörätuoli , joka on onneton talvella ja on sähkömopo.

Niin Jos hän ei Kykene Omin jaloin kulkemaan niin on maailmassa apuvälineitäkin.

Vierailija
57/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo. Makasi koomaisena pienessäkin flunssassa ja ääni muuttui piipittäväksi. Sitten kuitenkin jätti minut kolmestaan vastasyntyneen ja 3-vuotiaan kanssa, kun me kolme sairastimme kovaa influenssaa ja hänen piti lähteä töiden jälkeen pelaamaan palloa joukkueen kanssa. Tiesi kyllä, että olen 40 asteen kuumeessa ja näki että olen puolikuollut ja jaksaminen lastenhoitajana päivän jälkeen ihan lopussa, mutta kyllähän joukkueen harkat höntsätasolla oli tärkeämpää kuin minun jaksamiseni. Annoin sitten mennä ja tuo jäi sen verran isoksi kaunaksi, että alamäki alkoi ja avioliitto päätyi eroon. Muutenkin minä jouduin aina joustamaan sen &¤%# pallon ja joukkueen vuoksi. Nyt saa pelata vuoroviikoin vaikka kellon ympäri.

Vierailija
58/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en flunssaisena meinaa jaksaa kävellä kuin vessaan, heikottaa ja pyöryttää. Terve osapuoli saa viedä roskat. 

Vierailija
59/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne kaikki kotityöt odota naisen paranemista. Viikonkin kun sairastaa, niin siinä menee monta päivää niiden sotkujen raivaamiseen.

Olen sinkku ja asuntoni ihan tip top koko ajan, mutta en voisi olettaa samaa standaria mahdolliselta kumppaniltani ollessani sairaana. On siis eri tasoja siisteydessä ja eikä niitä voi olettaa kumppanilta samaan tapaan kuin itse teet. 

Vierailija
60/60 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipoinen puoliso, jonka mukaan asunto pitää olla tietyssä kunnossa vaikka pää olisi kainalossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan