Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiinnostunut vai ei?

Henkka_
25.03.2021 |

Lupasin itselleni kääntää kaikki kivet tämän asian kanssa ja tämä vauvapalsta on yksi jonka aion myös kääntää selvittäessäni asiaa :-D

Eli, olen vajaa 40v mies ja 7v poikani on löytänyt eskarista itselleen uuden kaverin, mikä on sinällään ihan mukava juttu, koska muutimme toiselle puolelle kaupunkia ja vanhat (päikky)kaverit jäivät. Olen parikertaa nyt törmännyt tähän eskarikaverin äitiin joka on aivan kertakaikkisen upea tapaus (ainakin ulkoisesti). Olemme puhuneet lähinnä siitä että kuinka pojat voivat tulla toistensa luo pelailemaan xboxilla ja sen sellaista. Nainen vaikuttaa tosi mukavalta ja sellaiselta positiivselta tyypiltä. Minusta tuntuu, että tämä nainen katsoo minua jotenkin "liian pitkään" silmiin puhuessaan ja vanha klassikko, hiuksien näpelöinti, on myös läsnä hänen minulle puhuessaan. Tiedän, että tämä nainen on sinkku - myönnän, tsekkasin facen - mutta ongelma on se, että itsellä on todella huono itsetunto ja koen olevani huomattavasti alempaa luokkaa naisen kanssa, mutta taas hänen antavat signaalit kertovat muuta, olen melkein varma että hän flirttailee kanssani. Olen kuitenkin hyvin toimeentuleva, savuton ja melkolailla alkoton ja fyysisesti hyvässä kunnossa eli en siis kuitenkaan mikään ihan paska tyyppi :-D. En nyt vain tiedä mitä tekisin, pitäisikö kysyä naista treffeille vai ei. Jos treffipyyntöön tulee vastaukseksi pitkä epäuskoinen tuijotus, menettää poikani (ainoan) kaverinsa, mutta taas jos EN kysy, en saa varmasti asiasta koskaan rauhaa.

Arvon AV-mammat, olen ihan oikeasti epätoivoinen :D Mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus.

Nyt ei lupaa hyvää tämä...

sori

Vierailija
2/2 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyseessä ole elämäsi rakkaus, en pyytäisi ulos. Päättelitkö statuksen faceprofiilin perusteella vai lukiko hänellä siellä sinkku? Odota ainakin kun lapset siirtyvät kouluun. Jos menevät samaan kouluun, en pyytäisi ulos. Miehet tuppaavat tulkitsemaan iloisuuden ja ystävällisyyden kiinnostukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän