Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Taiveaho asumusero

Vierailija
25.03.2021 |

Mitäköhän tapahtui, alle vuosi oltu naimisissa? Nopeasti kaikki tapahtui, harmittaa sijoituslapset joilla edelleen aika tuulinen elämä.

Kommentit (305)

1/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Siis miten monta kertaa tämä nainen on jo eronnut?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tämä ole mikään ihme kun tosi nopeesti pitää aina muuttaa yhteen jne. En ymmärrä mikä ihmeen kiire aikuisilla ihmisillä alkaa heti pesän perustamis hommiin, sit vuosi ja pam eiku ero kehiin, älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevä nainen

Vierailija
4/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yllättyi?

Minä yllätyn, jollei Satu taas tilitä elämäänsä lähiaikoina jonkun naistenlehden etusivulla.

Vierailija
5/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö näistä käänteistä jatkuvasti raportoida. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis vapaana? Ei muuta kuin matoa koukkuun... Hyvän näköinen vanhempi nainen.

Vierailija
7/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö näistä käänteistä jatkuvasti raportoida. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

kiinnosti kuitenkin tulla tänne kirjoittelemaan

Vierailija
8/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lehdissä taas "Satu Taiveho: Ero ja uusi rakas!"

Vierailija
9/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lehdissä taas "Satu Taiveho: Ero ja uusi rakas!"

Juuri näin! Olen tehnyt virheitä aikaisemmissa suhteissa  mutta NYT löysin sielunkumppanin.. ja tämän kaavan mukaan jatkuu vuosia eteenpäin.

Vierailija
10/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas avioero jo, huh huh.

Vierailija
11/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulla ei oikeen nuo miesasiat natsaa. Ehkä hän vielä löytää sen oikean, mutta ei kannattaisi hätiköidä sen yhteenmuuton kanssa.

Vierailija
12/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Villestä on paljastunut epämiellyttäviä piirteitä. 

Vierailija
13/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tämä ole mikään ihme kun tosi nopeesti pitää aina muuttaa yhteen jne. En ymmärrä mikä ihmeen kiire aikuisilla ihmisillä alkaa heti pesän perustamis hommiin, sit vuosi ja pam eiku ero kehiin, älytöntä.

Tämä on kyllä täysin turhaa yleistämistä! Tiedän useita kauan ennen lapsia yhdessä olleita pariskuntia, jotka ovat sittemmin eronneet. Monet jopa ihan pikkulapsiaikana. Tiedän myös pariskuntia, jotka ovat edenneet nopeasti, saaneet hetimiten lapsia, ja liitto on kestänyt.

Ja tiedän tällaisia tapauksia, jotka toistavat samaa virhettä eli etenevät suhteissa liian nopeasti ja sitten eroavat.

Kerran voi kuka vain erehtyä, mutta fiksu oppisi siitä kerrasta jotain.

Vierailija
14/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin uskaltaa elää täysillä. Onko parempi jos yh elää ilman miehiä lapsiin keskittyen?

Juurikin näin. Miksi tuhlata elämää suhteessa missä ei viihdy täysillä, siinä ei ole mitään järkeä. Kateelliset nahjukset kärvistelevät epätyydyttävissä suhteissa ja arvostelevat itseään enenmmän aikaansaavien ihmisten tekemisiä. Arvatkaa mitä, se ei paranna teidän köyhää elämäänne yhtään. Kukaan muu kuin te itse ei pysty tekemään näitä ratkaisuja elämänlaadun parantamiseksi. Hyvä Satu! YOLO. M50v

Vierailija
15/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeasti meni naimisiin. Mikä kiire? 

Vierailija
16/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa jo!

Vierailija
17/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä on vapaana keski-iässäkin, koska ovat eronneet vähemmän hyvästä naisesta.

Vierailija
18/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla soi hälärit jo siinä kohtaa kun Ville otti heti kättelyssä Sadun nimen ihoonsa, siis tatskan.

Se oli liian... ihan liikaa. Minun makuuni.

Vierailija
19/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesään loppuun mennessä on epäilemättä taas uusi sulhasehdokas koukussa...

Mua niin käy sääliksi ne lapset.

Ilman lapsia Satu saisi puolestani tehdä mitä huvittaa, mutta heillä on ollut epävakaa elämä ja Sadun pitäisi ottaa vakaiden olosuhteiden luominen heille TODELLA vakavasti.

Tässä taas oiva esimerkki siitä, kun lapsiperhearki ei lopulta olekaan se unelmien täyttymys ja puuttunut pala. Ihme sekoilua.

Veikkaan, että mies otti Sadun vain kodinhoitajaksi. Hyviä miehiä ei vaan ole keski-iässä vapaana.

On niitä. Minä löysin itselleni äärimmäisen hyvän miehen 45 v. Miehelle oli tullut ero konkurssin takia. Nainen heitti pihalle.

Täysi timantti. Oli tosin varaton, kun tavattiin, mutta ei ole enää.

Vierailija
20/305 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä on vapaana keski-iässäkin, koska ovat eronneet vähemmän hyvästä naisesta.

Mies ei lähtökohtaisesti eroa, vaan nainen jättää miehen. Vain huono mies valitsee huonon vaimon jo lähtökohtaisesti. Pelimiehet nyt eroavat lennossa koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän