Ja TAAS huumeet syynä ”äänien” kuulemiseen
Puukottaja puukotti Kolarissa Kaisa Salia. Kertoi kuulleensa ääniä vuosikausia. Lisäyksenä, että oli käyttänyt huumeita.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen että miksi Nämä mut-tapaukset tottelee nit ääniä? Ovatko tyhmiä?
Äänet pakottavat, eivät suostuttele.
Samanlainen tapaus oli pari vuotta sitten Tuusulassa.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015120120758061
Kyseisessä artikkelissa kerrotaan mm tuosta huu-mausaineiden käytöstä ja kasvatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän pakota: jos ei tottele ei mitattavia seuraamuksia tule, joten ei voi sanoa ett äänet pakottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän pakota: jos ei tottele ei mitattavia seuraamuksia tule, joten ei voi sanoa ett äänet pakottavat.
Ne äänet voi vaikka sanoa että sinä tai sun perhe kuolee jos et tottele.
Samanlainen juttu tämän päivän Hesarissa. Kolme äitiä, kaikilla huumeongelmainen poika. Ja asiantuntija sanoo, kuinka alueelliset erot korostuvat, etelässä 80 % vangeista korostuu huumeongelma, pohjoisessa (mihin huumeet eivät ole ehtineet) korostuu alkoholi. Eli en pidä alkoholia parempana, vaan korostan, että ongelma ei häviä vaikka alkoholi häviäisi. Se vain muuttaa muotoaan..
Joka tapauksessa kannabis ehkäisee enemmän murhia kuin aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa kannabis ehkäisee enemmän murhia kuin aiheuttaa.
Heh rehellinen taulukko mitä riehuneilta on löytynyt verestä. Pitää hakemalla hakea syitä miksi ei käy suomessa kun pitkin mailmaa laillistuu. Yksi kannabista käyttänyt riehui niin ei voida sallia. Toisaalta kymmeniä humalaisten tappeluja joka vkl. Normi meininki ei mitään syytä rajoittaa alkoholin käyttöä.