Viisaudenhammas puoliksi puhjennut ja ikenen alta tulee pahanhajuista, keltaista eritettä
Ei ole kipeä mistään. Ei mulla muiden viisureiden kanssa tuollaista ongelmaa ollut.
Kommentit (9)
viisurin poistoon. Se poistettiin ja lääkäri sanoi sen olleen kroonisesti tulehtunut jo vuosia=/
Antibioottikuuri ja mieletön määrä särkylääkettä sain ja hyvin parani.
Ei kukaan järkevä hammaslääkäri nykyään tee noin, jos viisurit ei oireile!
oikomishoidon yhteydessä näin tehtiin, kun röntgenkuvissa näkyi etteivät tule suuhun mahtumaan. :)
5
Ei kai hammaspäivystykseen pääse, ellei ole tooosi paha särky tai jotain, niin olen ymmärtänyt. Eikä tämä kipeä ole. Ällöttää vaan tuo erite, kun sitä tulee koko ajan.
Eikö tulehdukseen liity yleensä kipu?
ap
Ei ne sitä kykene näkemään koskeeko siihen oikeasti vai ei. Ja ei tulehdus ole aina kivulias
Sitä se hampilääkäri sitten nyppi pois sieltä..Eli suosittelen varaamaan maanantaina hammaslääkärin ja sanot että on päästävä pian omalääkärille! Ei se niin akuutti tila ole, että tänään on mentävä, mutta MAANANTAINA menet sitten. Tulehtunut se on.
ierailija:
Ei kai hammaspäivystykseen pääse, ellei ole tooosi paha särky tai jotain, niin olen ymmärtänyt. Eikä tämä kipeä ole. Ällöttää vaan tuo erite, kun sitä tulee koko ajan.Eikö tulehdukseen liity yleensä kipu?
ap
joka sano et linja on nykyisin se ettei viisaudenhampaita poisteta automaattisesti eli jos eivät särje tai tuota muuta ongelmaa. Koita putsailla sitä hammasta hyvin ja tunnustele ettei siellä mikään ruuanjämä aiheuta tollasta ja jos vaan jatkuu ja jatkuu niin sit näytille.
Sepsis ei ole leikin asia. Monia ihmisiä nykyään teho-osastoilla, koska eivät mene ajoissa hammaslääkärille.
kun halusit jakaa asian kanssamme. Vai oliko sinulla jotain kysyttävääkin asian tiimoilta...?