Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavia läheltä piti-tilanteita lapsesi elämästä

Vierailija
25.03.2021 |

Minä olin kerran rannassa lapsen kanssa talvella kun oli pieni, lapsella oli pulkka mukana.
Yhdessä veneenlaskupaikassa jossa myös laituri vieressä, oli sen verran mäkeä että siinä lapsi pysty pulkalla laskemaan jäälle.
Kaikki meni muutaman kerran hyvin ja pulkka suoraan jäälle, mutta sitten tuli se kerta kun pulkka lähtikin menemään ihan vinoon laituria kohti.
Minä kun tämän huomasin lähin äkkiä perään, mutta en tietenkään ehtinyt apuun. Pulkka pärähti laituria päin ja lapsi puoliksi laiturin alle, AIVAN LAPSEN PÄÄN VIERESSÄ laiturista törrötti rautaputki. Tunsin kauhua kun tajusin kuinka lähellä oli että ois lapsi kuollut. Vieläkin puistattaa kun muistelen. 😰
Lapselle ei onneksi käynyt yhtään mitään, pulkka jämähti vain johonkin laiturin osaan, eikä lapsi osunut itse mihinkään.

Kyllä kaikki on pienestä kiinni, sillon oli joku suojelijahenki mukana, isäni luultavasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 omaa ja lapsipuoli: 1 auto-onnettomuus ja paha myyräkuume,joissa poikapuolelta meinasi lähteä henki, itse meinasin kerran peruuttaa päälle, kun oli hiipinyt auton taa.

Muilla muksuilla sitten : paha tipahtaminen 2-vuotiaana sohvan päältä, toinen veti vauvana vellit väärään henkeen ja meni tajuttomaksi. 

Vanhimmat nyt jo aikuisia ja henki pihisee. Nuorin 5v ja vauhtia riittää..

Vierailija
2/3 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme sukutapaamiseen eräälle vuokramökille (entinen tukkikämppä), ja otimme kenkiä pois eteisessä, kun 2-v. juoksi jo sisälle edellä ( siällä oli jo tätejä yms), ja tarttui keittiön oviaukon vieressä olevan oven kahvaan, ja raskas täysipuinen vanha ovi kaatui päälle. Onneksi lapsi oli ehtinyt alta osin pois, ja vain jalka oli alla, mutta sekään ei rusentunut sillä oven kookas käkkyrämännystä tehty kahva piti oven yläosaa hiukan irti lattiasta. Isoveljeni oli nähnyt jo vaarallisesti jätetyn  oven, ja oli just tulossa siirtämään sitä pois, vietyään ruokatavaroita keittiöön, mutta ei ehtinyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi