Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo menossa hierojalle

Vierailija
25.03.2021 |

Onko muita miehiä joita kiihottaa ajatus omasta vaimosta nuoremman hierojan käsissä? Vaimoni 35v laittaa aina pienimmät pikkarit mitä omistaa kun on menossa hierojalle ja luonnollisesti alaselkä ja reidet on jumissa. Itseäni kyllä kiihottaa ajatus siitä mitä hieroja näkee ja miten hän hieroo vaimoani.

Kommentit (722)

Vierailija
361/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikesti, vaihtakaa numeroita, s-postia taai jotain. Ei kyllä minuakaan kiinnosta lukea kahden varatun tälläistä juttua. Hankkikaa huone tai jotain.

Mutta silti luet?? Kuka pakottaa?

Vierailija
362/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosikot terästäytyi jälleen..olikinhan ne taas aika pitkillä päikkäreillä :)

En ole tosikko , ja pidän seksistä ja olen aika avoinkin. Mutta, olen edelleen sitä mieltä että menkää johonkin privalle. Vaihtakaa niitä numeroita ja jättäkää meidät muut ulkopuolelle teidän pettämis fantasioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä sakkia..mulla kihisee päässä mutta pysyn hiljaa..en alennu tommosten kanssa vaihtaan ajatuksia

Vierailija
364/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikesti, vaihtakaa numeroita, s-postia taai jotain. Ei kyllä minuakaan kiinnosta lukea kahden varatun tälläistä juttua. Hankkikaa huone tai jotain.

Mutta silti luet?? Kuka pakottaa?

Kuten sanoin, pidän seksistä.

Vierailija
365/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä sakkia..mulla kihisee päässä mutta pysyn hiljaa..en alennu tommosten kanssa vaihtaan ajatuksia

Suosittelenkin sinulle hiljaa pysymistä. Sotä tässä on toivottu

Vierailija
366/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun tekin heräsitte tähän päivään ja oikeen hyvällä tuulella...

Vierailija
367/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta lähdet aamulla kohti Oulua, hierojani ;). Ei oo huomenna ihan aamusta palaveria.. :)

Vierailija
368/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsy meni jo

Vierailija
369/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta lähdet aamulla kohti Oulua, hierojani ;). Ei oo huomenna ihan aamusta palaveria.. :)

Klo 4 liikkeelle

Vierailija
370/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt hierojalle

Miksi se kiinnostaa muita

Hierokoot ittensä loppuun asti

Menkööt vaikka joka perjantai antakaa jo olla

Mitä sitten n26

Vierailija
371/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 4 liikkeelle

Kiva.. paskamyrskyn saattelemana :DDD

😀jep

Vierailija
372/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 4 liikkeelle

Kiva.. paskamyrskyn saattelemana :DDD

😀jep

No niin, sulla pitää alkaa nukkumaan ajoissa..kun aikanen lähtö. Kylläpä meni joillakin tunteisiin ;).. ja sen voin sanoa heidän pettymyksekseen, ettei meistä kumpikaan petä puolisoa. Se on täysin varmaa. Itse en ikinä antaisi sellaista itselleni anteeksi.. Mutta kuten sanottua...fantasiat liene sallittuja ;) ja oma mieheni tietää minun fantasiani koskien yli 50 v miehiä..että oliko tää nyt NIIN hirveen vakavaa ;D. Ja miks ihmeessä luette tätä ketjua, jos noin ahdistaa. :)

Vierailija
373/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuo vässykät kääntää kylkee ja pierasee vasta kun minä lähden jo liikkeelle

Vierailija
374/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ne on niitä perusmammoja..oikeen hyväntuulisia sellaisia :). Ja m lähden klo 6 lenkille..ettei sulta työt lopu :D

Vierailija
375/722 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ne on niitä perusmammoja..oikeen hyväntuulisia sellaisia :). Ja m lähden klo 6 lenkille..ettei sulta työt lopu :D

👍

Vierailija
376/722 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Masentavaa lumppuilua[/quote]

Täällä oikeen lumpuksi aletaan haukkumaan, niin empä malta olla laittamatta miten masentavaa lumppuilua oon harrastanut koko elämäni ;)..tähän +40 ikään saakka. Tasan kahden miehen kanssa olen "lumppuillut" oikein kunnolla eli harrastanut peräti sitä seksiä.. ensimmäinen oli aviomieheni 20 v ajalta...ja nyt  sitten on jo toinen mies kierroksessa ;). Eikö ookkin kauheeta :D!! Kaksi miestä elämäni aikana on päässyt hieromaan mua tarkkaakin tarkemmin.. ;). Ja aika pitkiä työsopimuksia on olleet.. :)

Lähes koko aikuisiän on tämä fantasia pyörinyt päässä vanhemmista miehistä, mutta hyvin on housut pysynyt jalassa, vaikka suoria ehdotuksia muilta miehiltä on tullut työpaikalla, kuntosalilla ja jopa lenkkipolullakin :). Eli voitte rauhoittua, pettäminen ei ole mun juttu. Mutta fantasiat on ;). Flirttiä harrastan vieraiden miesten kanssa paljon  ja kuvitelkaa, siitä on tykännyt mun molemmat omat miehenikin.  Molemmat ovat olleet sata varmoja, että minun elämänarvot on sellaiset etten toista halua satuttaa ja lähteä pettämään ja perheitä hajoittamaan. Mun mies pitää minua niin hyvänä kaikin puolin ja antaa mulle niin upeaa seksiä, etten ikinä voisi satuttaa häntä. Enkä tämän hierojan vaimoa. Mutta fantasioida mä saan ja sitä aion tehdä jatkossakin.. :). Ja mä fantasioin tästä ihanasta hierojasta, ihan teidän kiusaksi.

Vierailija
377/722 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Masentavaa lumppuilua

Täällä oikeen lumpuksi aletaan haukkumaan, niin empä malta olla laittamatta miten masentavaa lumppuilua oon harrastanut koko elämäni ;)..tähän +40 ikään saakka. Tasan kahden miehen kanssa olen "lumppuillut" oikein kunnolla eli harrastanut peräti sitä seksiä.. ensimmäinen oli aviomieheni 20 v ajalta...ja nyt  sitten on jo toinen mies kierroksessa ;). Eikö ookkin kauheeta :D!! Kaksi miestä elämäni aikana on päässyt hieromaan mua tarkkaakin tarkemmin.. ;). Ja aika pitkiä työsopimuksia on olleet.. :)

Lähes koko aikuisiän on tämä fantasia pyörinyt päässä vanhemmista miehistä, mutta hyvin on housut pysynyt jalassa, vaikka suoria ehdotuksia muilta miehiltä on tullut työpaikalla, kuntosalilla ja jopa lenkkipolullakin :). Eli voitte rauhoittua, pettäminen ei ole mun juttu. Mutta fantasiat on ;). Flirttiä harrastan vieraiden miesten kanssa paljon  ja kuvitelkaa, siitä on tykännyt mun molemmat omat miehenikin.  Molemmat ovat olleet sata varmoja, että minun elämänarvot on sellaiset etten toista halua satuttaa ja lähteä pettämään ja perheitä hajoittamaan. Mun mies pitää minua niin hyvänä kaikin puolin ja antaa mulle niin upeaa seksiä, etten ikinä voisi satuttaa häntä. Enkä tämän hierojan vaimoa. Mutta fantasioida mä saan ja sitä aion tehdä jatkossakin.. :). Ja mä fantasioin tästä ihanasta hierojasta, ihan teidän kiusaksi.

Ihana "lumppu" :) nostan hattua, harvassa on nykyään kaltaisesi pitkiä suhteita arvostavat ja harrastavat uskolliset naiset.

Vierailija
378/722 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Masentavaa lumppuilua

Samat arvot on minulla..ja mä fantasioin susta😉..ihan satavarmasti..mulla eka kierroksessa..kohta 33 v oltu..enkä vaihda...

Vierailija
379/722 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on mieshieroja kylpylässä kosketellut poikkeuksellisen intiimisti. Hieroessa sisäreisiä, hipoi monta kertaa paljaita häpyhuulia. Normaalisti niin ylös ei käsiä viedä. Riisui alkuun mun pikkuhousuja (lupaa kyselemättä) polviin asti, joten olin pylly paljaana enimmän ajan. Kukaan ei ole kohdallani noin toiminut. Kovin reilusti käytti öljyä pakaroille, ja aikaa niihin.. Rintoja en paljastanut, koska olin pyytänyt käymään jalat ja selän.

Yleensä hierojat myös antavat rauhan riisua ja pukea yksin, mutta tämä jäi paikalle molempiin, liekö katsellut..

Olin lähinnä hämmentynyt, mies oli muuten miellyttävän näköinen ja asiallinen, tiesi jutteluistamme hyvin että olen varattu, äiti, samaa ikää. Jälkikäteen asiaa pohtiessani olin hiukan kiihottunut tuollaisesta huomiosta, vaan mihinkään seksiin en silti olisi alkanut. Hän luultavasti kokeili jäätä ja mahdollisuuksiaan. Toiste en enää mennyt.

Vierailija
380/722 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääminen, moralisointi ja lumpuksi haukkuminen on muutaman ihmisen harrastus ja suurimman ilon lähde.

Uskoisin, että he saavat siitä suuremman tyydytyksen kuin fyysisestä seksistä.

Maalina on erityisesti naiset. Miehiä ei niin arvostella, korkeintaan herjataan.

Kyttääjä on nainen. Välillä käy persuhenkinen mies ja jokunen hännystelijä heittämässä uhkaavia kommentteja. He hakeutuvat eroottista vuoropuhelua sisältäviin keskusteluihin, ja väittävät niiden edustavan koko palstaa.

Sisältö on suhteellisen samaa, vaikka kohde vaihtuu. Ihmiset myös sotketaan keskenään. Kun kohde saadaan hermostumaan, minkäänlainen keskustelu ei kelpaa.