Vaimo menossa hierojalle
Onko muita miehiä joita kiihottaa ajatus omasta vaimosta nuoremman hierojan käsissä? Vaimoni 35v laittaa aina pienimmät pikkarit mitä omistaa kun on menossa hierojalle ja luonnollisesti alaselkä ja reidet on jumissa. Itseäni kyllä kiihottaa ajatus siitä mitä hieroja näkee ja miten hän hieroo vaimoani.
Kommentit (722)
Vierailija kirjoitti:
Tosikot terästäytyi jälleen..olikinhan ne taas aika pitkillä päikkäreillä :)
En ole tosikko , ja pidän seksistä ja olen aika avoinkin. Mutta, olen edelleen sitä mieltä että menkää johonkin privalle. Vaihtakaa niitä numeroita ja jättäkää meidät muut ulkopuolelle teidän pettämis fantasioista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä sakkia..mulla kihisee päässä mutta pysyn hiljaa..en alennu tommosten kanssa vaihtaan ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikesti, vaihtakaa numeroita, s-postia taai jotain. Ei kyllä minuakaan kiinnosta lukea kahden varatun tälläistä juttua. Hankkikaa huone tai jotain.
Mutta silti luet?? Kuka pakottaa?
Kuten sanoin, pidän seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä sakkia..mulla kihisee päässä mutta pysyn hiljaa..en alennu tommosten kanssa vaihtaan ajatuksia
Suosittelenkin sinulle hiljaa pysymistä. Sotä tässä on toivottu
Ihana kun tekin heräsitte tähän päivään ja oikeen hyvällä tuulella...
Monelta lähdet aamulla kohti Oulua, hierojani ;). Ei oo huomenna ihan aamusta palaveria.. :)
Vierailija kirjoitti:
Monelta lähdet aamulla kohti Oulua, hierojani ;). Ei oo huomenna ihan aamusta palaveria.. :)
Klo 4 liikkeelle
Menkööt hierojalle
Miksi se kiinnostaa muita
Hierokoot ittensä loppuun asti
Menkööt vaikka joka perjantai antakaa jo olla
Mitä sitten n26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 4 liikkeelle
Kiva.. paskamyrskyn saattelemana :DDD
😀jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 4 liikkeelle
Kiva.. paskamyrskyn saattelemana :DDD
😀jep
No niin, sulla pitää alkaa nukkumaan ajoissa..kun aikanen lähtö. Kylläpä meni joillakin tunteisiin ;).. ja sen voin sanoa heidän pettymyksekseen, ettei meistä kumpikaan petä puolisoa. Se on täysin varmaa. Itse en ikinä antaisi sellaista itselleni anteeksi.. Mutta kuten sanottua...fantasiat liene sallittuja ;) ja oma mieheni tietää minun fantasiani koskien yli 50 v miehiä..että oliko tää nyt NIIN hirveen vakavaa ;D. Ja miks ihmeessä luette tätä ketjua, jos noin ahdistaa. :)
Joo nuo vässykät kääntää kylkee ja pierasee vasta kun minä lähden jo liikkeelle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne on niitä perusmammoja..oikeen hyväntuulisia sellaisia :). Ja m lähden klo 6 lenkille..ettei sulta työt lopu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne on niitä perusmammoja..oikeen hyväntuulisia sellaisia :). Ja m lähden klo 6 lenkille..ettei sulta työt lopu :D
👍
Huoh. Masentavaa lumppuilua[/quote]
Täällä oikeen lumpuksi aletaan haukkumaan, niin empä malta olla laittamatta miten masentavaa lumppuilua oon harrastanut koko elämäni ;)..tähän +40 ikään saakka. Tasan kahden miehen kanssa olen "lumppuillut" oikein kunnolla eli harrastanut peräti sitä seksiä.. ensimmäinen oli aviomieheni 20 v ajalta...ja nyt sitten on jo toinen mies kierroksessa ;). Eikö ookkin kauheeta :D!! Kaksi miestä elämäni aikana on päässyt hieromaan mua tarkkaakin tarkemmin.. ;). Ja aika pitkiä työsopimuksia on olleet.. :)
Lähes koko aikuisiän on tämä fantasia pyörinyt päässä vanhemmista miehistä, mutta hyvin on housut pysynyt jalassa, vaikka suoria ehdotuksia muilta miehiltä on tullut työpaikalla, kuntosalilla ja jopa lenkkipolullakin :). Eli voitte rauhoittua, pettäminen ei ole mun juttu. Mutta fantasiat on ;). Flirttiä harrastan vieraiden miesten kanssa paljon ja kuvitelkaa, siitä on tykännyt mun molemmat omat miehenikin. Molemmat ovat olleet sata varmoja, että minun elämänarvot on sellaiset etten toista halua satuttaa ja lähteä pettämään ja perheitä hajoittamaan. Mun mies pitää minua niin hyvänä kaikin puolin ja antaa mulle niin upeaa seksiä, etten ikinä voisi satuttaa häntä. Enkä tämän hierojan vaimoa. Mutta fantasioida mä saan ja sitä aion tehdä jatkossakin.. :). Ja mä fantasioin tästä ihanasta hierojasta, ihan teidän kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Masentavaa lumppuilua
Täällä oikeen lumpuksi aletaan haukkumaan, niin empä malta olla laittamatta miten masentavaa lumppuilua oon harrastanut koko elämäni ;)..tähän +40 ikään saakka. Tasan kahden miehen kanssa olen "lumppuillut" oikein kunnolla eli harrastanut peräti sitä seksiä.. ensimmäinen oli aviomieheni 20 v ajalta...ja nyt sitten on jo toinen mies kierroksessa ;). Eikö ookkin kauheeta :D!! Kaksi miestä elämäni aikana on päässyt hieromaan mua tarkkaakin tarkemmin.. ;). Ja aika pitkiä työsopimuksia on olleet.. :)
Lähes koko aikuisiän on tämä fantasia pyörinyt päässä vanhemmista miehistä, mutta hyvin on housut pysynyt jalassa, vaikka suoria ehdotuksia muilta miehiltä on tullut työpaikalla, kuntosalilla ja jopa lenkkipolullakin :). Eli voitte rauhoittua, pettäminen ei ole mun juttu. Mutta fantasiat on ;). Flirttiä harrastan vieraiden miesten kanssa paljon ja kuvitelkaa, siitä on tykännyt mun molemmat omat miehenikin. Molemmat ovat olleet sata varmoja, että minun elämänarvot on sellaiset etten toista halua satuttaa ja lähteä pettämään ja perheitä hajoittamaan. Mun mies pitää minua niin hyvänä kaikin puolin ja antaa mulle niin upeaa seksiä, etten ikinä voisi satuttaa häntä. Enkä tämän hierojan vaimoa. Mutta fantasioida mä saan ja sitä aion tehdä jatkossakin.. :). Ja mä fantasioin tästä ihanasta hierojasta, ihan teidän kiusaksi.
Ihana "lumppu" :) nostan hattua, harvassa on nykyään kaltaisesi pitkiä suhteita arvostavat ja harrastavat uskolliset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Masentavaa lumppuilua
Samat arvot on minulla..ja mä fantasioin susta😉..ihan satavarmasti..mulla eka kierroksessa..kohta 33 v oltu..enkä vaihda...
Minua on mieshieroja kylpylässä kosketellut poikkeuksellisen intiimisti. Hieroessa sisäreisiä, hipoi monta kertaa paljaita häpyhuulia. Normaalisti niin ylös ei käsiä viedä. Riisui alkuun mun pikkuhousuja (lupaa kyselemättä) polviin asti, joten olin pylly paljaana enimmän ajan. Kukaan ei ole kohdallani noin toiminut. Kovin reilusti käytti öljyä pakaroille, ja aikaa niihin.. Rintoja en paljastanut, koska olin pyytänyt käymään jalat ja selän.
Yleensä hierojat myös antavat rauhan riisua ja pukea yksin, mutta tämä jäi paikalle molempiin, liekö katsellut..
Olin lähinnä hämmentynyt, mies oli muuten miellyttävän näköinen ja asiallinen, tiesi jutteluistamme hyvin että olen varattu, äiti, samaa ikää. Jälkikäteen asiaa pohtiessani olin hiukan kiihottunut tuollaisesta huomiosta, vaan mihinkään seksiin en silti olisi alkanut. Hän luultavasti kokeili jäätä ja mahdollisuuksiaan. Toiste en enää mennyt.
Kyttääminen, moralisointi ja lumpuksi haukkuminen on muutaman ihmisen harrastus ja suurimman ilon lähde.
Uskoisin, että he saavat siitä suuremman tyydytyksen kuin fyysisestä seksistä.
Maalina on erityisesti naiset. Miehiä ei niin arvostella, korkeintaan herjataan.
Kyttääjä on nainen. Välillä käy persuhenkinen mies ja jokunen hännystelijä heittämässä uhkaavia kommentteja. He hakeutuvat eroottista vuoropuhelua sisältäviin keskusteluihin, ja väittävät niiden edustavan koko palstaa.
Sisältö on suhteellisen samaa, vaikka kohde vaihtuu. Ihmiset myös sotketaan keskenään. Kun kohde saadaan hermostumaan, minkäänlainen keskustelu ei kelpaa.
Mutta silti luet?? Kuka pakottaa?