vanhempani ovat yhden julkkismiehen kummeja ja (esinahka-asia)
kun olimme lapsia, vietimme paljon aikaa yhdessä. Muistan esim sen,e ttä kerran oltiin teltassa, ja oltiin varmaan jotain 8-vuotiaita (ollaan samanikäisiä suurin piirtein) ja tämä poika näytti mulle, kuinka hänen pippelinsä kasvaa isoksi. Sitten se terska ei meinannut mennä takaisin paikoilleen, vaan jäi puristamaan siihen, kun oli liian ahdas esinahka. Mielenkiintoista vai mitä!
Kommentit (8)
koska muistan sen niin elävästi. Ja usein kun näen tuon ukkelin telkussa tai lehdissä tms. niin mulle tulee toi mieleen. Ja kun en viitsi sitä IRL kelleen sanoa, niin naureskelenpa täällä sitten. Tosin aika yksin saan fiilistellä....
olisko joonas hytönen tai se ellen jokikunnaksen kanssa idolsia juontanut, kuka se nyt oli joku heikki. tai jani sievinen.
Kai ne nyt julkkiksillakin on ihan tavalliset pippelit ja pimpit. Puhumattakaan, ettei poika ollut viellä tuolloin julkkis!! Ties vaikka hänen vehkeensä olisi jotenkin pyhittynyt näiden julkkisvuosien aikana!!
Hoh hoijaa.
tosi hauska alotus... voi veljet, on sulla ap varmasti hauskaa, kun mulle riittää pelkkä mielikuva niin jo naurattaa, tai sit oon väsyny :D
huvittais toi mua vaikka ei olis julkkiskaan. Mutta erityisesti kun on julkkis. Eikö itseäsi huvittaisi, jos naapurin Pena olis sulle pentuna esitellyt kasvavaa pippeliä?
Muakin rupes nyt naurattaa...KIva saada naureskelusaeuraa! T ap
Ja kerran näin kun se kävi kakalla.
se on saletisti Hjallis Harkimo!?