Kysyn taas teiltä pienituloiset ruuasta, mikä on edullisin
Kommentit (44)
S-kauppojen -60%. Voit syödä hyvin ja edullisesti. Säästettiin viime vuonna 1500e kun käytiin iltaostoksilla. Lihaa, kalaa, kanaa, leipää....mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty peltipizza, jonka päällä tomaattisosetta ja (halvinta) juustoraastetta. Ravintoköyhää, mutta halpaa ja maukasta, jos ei ole juustosnobi. Tietenkin päälle voi heittää oman maun mukaan muutakin, mutta enemmänhän se sitten maksaa.
Juusto kannattaa ostaa kokonaisena ja raastaa itse. Kilohinnaltaa ovat halvempia kuin raasteet. Arkijuusto aika hyvä, vaikka ei halvin. Minulla riittää yksi tomaattimurkapurkki neljään pellilliseen, mutta sekeita lisäksi joukkoon runsaasti oliiviöljyä(muukin öljy kävisi) Ja toki maustan.
Linssikeittoa tein ja annoshinta 63cnt / annos.
Shepherds pie, 1€ per valtava annos
Täälläkin mainittu perunamunakas (meillä tosin 69kg nainen ja 100 kg mies tekee sen kahdelle 4 munasta ja 3 keskikokoisesta perunasta!) kasviksilla ja salaatilla - ehkä 50cnt?
Carbonara 67cnt/annos
Meillä noita ei syödä hinnan takia vaan siksi että ne on hyviä. Olen varma että jokaisella Suomessa on varaa kunnon ruokaan (kuten esimerkit) eikä tarvitse tyytyä pelkkään kaurapuuroon 365/v. Tupakka-askin/pvä hinnalla syökin sitten jo hulppeasti pari päivää gulassia, stroganoffia jne
Tonnikala ei ole edullista. Ja kinkkusuikaleet ovat jätekamaa.