Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn taas teiltä pienituloiset ruuasta, mikä on edullisin

Vierailija
24.03.2021 |

vaihtoehto minkä olette todenneet teille ?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oikein tiukkaa syön kaurapuuroa öljyllä ja kesällä itse kerätyillä marjoilla.  Joskus teen mehukeittoa 

Vierailija
2/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kannattaa syödä pääosin kasviksia! Ja kun ostaa harkiten ja satokauden mukaan, on myös erittäin halpaa. Hyvää ja terveellistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt makaryllit.

Vierailija
4/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kebab

Vierailija
5/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisia juureksia, sipulia, valkosipulia, suolaa ja vähän öljyä päälle. Uuniin paahtumaan.

Vierailija
6/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti kannattaa syödä pääosin kasviksia! Ja kun ostaa harkiten ja satokauden mukaan, on myös erittäin halpaa. Hyvää ja terveellistä!

Joo, tämän olen huomannut itsekin. Mitkä ovat suosikki ruokalajisi ?

Tomaattiruuat ovat itselleni mieleen. Samoin lanttu.

Esim. tomaattikeitto ( raejuustolla) ja uunijuurekset.

Vierailija
7/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistipasta 🤗

Vierailija
8/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan täytä tarpeeksi. Joutuu syömään lautastolkulla ja lopputulos on vatsaongelmat.

Vierailija
9/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon porkkanaa. Melkein 300 grammaa päivässä.

Sitten useimmiten munamakaronilaatikkoa(ilman jauhelihaa), uuniperunoita(+sipuleita, porkkanoita tms.) ja kanankoipia(syön myös nahan, rustot, luiden päät ja luuytimen), kaurapuuroa herajauheella, hernekeittoa itse tehtynä(ei erillistä sähkölaskua). Pizzakin on aika edullissita herkutteluruoksi kun tekee itse pohjaa myöten(esim. meatwursti on riittoisa täyte ja täyttävyyttä saa laittamalla runsaasti öljyä kastikkeeseen).

10/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalainen munakas.Halpa ja täyttävä,.

Laskin eileen että 6 munaa ja 10 perunaa plus iso sipuli ei maksa enempää kuin 2 euroa .Ruoka riittää 3 lle nälkäiselle. 

Keittäkää siivutetut perunat öljyssä. Paistakaa hakattu sipuli ja laittakaa joukkoon. Valkosipulia voi myös laittaa jos pitää siitä.

6 munaa vispataan ja maustetaan suolalla pippurilla ja aromaatilla. Se kaadetaan perunoiden päälle. Ja paistetaan olemmilta puolilta . Käytän kattilan kantta kun käännän munakkaan. Läiskäsen sen siihen ja hivutan sen paistamattoman puolen pannulle vähäksi aikaa.

Öljyä tuppaa jäädä pannulle .Kaadan sen kulhoon seuraavalle ruoalle.

Tätä voi vaihdella , laitta joukkoon pekonia, makkaran tai kinkun jätteitä.Purkki vihanneksia, herneitä ja porkkanaa. Ihan oman maun mukaan. 

Herkullinen ruoka sekä iltapala oluelle esim.

Vierailija
11/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 pros alelihat

Vierailija
12/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha-kaalilaatikko

Vierailija
13/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan täytä tarpeeksi. Joutuu syömään lautastolkulla ja lopputulos on vatsaongelmat.

Siksi: rullakebab

Vierailija
14/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täydentämään purkista kaiken maailman lisäainetta. Mulla laski hemoglobiini vuoden kasvissyönnin aikana pohjalukemiin, vaikka koitin syödä kasviksia mistä saa paljon ravintoaineita. Ilmeisesti niistä esim. rauta imeytyy paljon huonommin, kuin eläinperäisistä. Lopputulos oli siis väsymys, huimaus ja hiustenlähtö.

Vierailija
15/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täyttää, kun mukana on vähän jotain proteiinia myös ja ihan vähän hyvää rasvaa. Ja siihenkin vatsa tottuu, ettei sen aina tarvitse ”täyttyä”, jotta elimistö on riittävästi ravittu.

Vierailija
16/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Espanjalainen munakas.Halpa ja täyttävä,.

Laskin eileen että 6 munaa ja 10 perunaa plus iso sipuli ei maksa enempää kuin 2 euroa .Ruoka riittää 3 lle nälkäiselle. 

Keittäkää siivutetut perunat öljyssä. Paistakaa hakattu sipuli ja laittakaa joukkoon. Valkosipulia voi myös laittaa jos pitää siitä.

6 munaa vispataan ja maustetaan suolalla pippurilla ja aromaatilla. Se kaadetaan perunoiden päälle. Ja paistetaan olemmilta puolilta . Käytän kattilan kantta kun käännän munakkaan. Läiskäsen sen siihen ja hivutan sen paistamattoman puolen pannulle vähäksi aikaa.

Öljyä tuppaa jäädä pannulle .Kaadan sen kulhoon seuraavalle ruoalle.

Tätä voi vaihdella , laitta joukkoon pekonia, makkaran tai kinkun jätteitä.Purkki vihanneksia, herneitä ja porkkanaa. Ihan oman maun mukaan. 

Herkullinen ruoka sekä iltapala oluelle esim.

Aika pieniä ovat kolme syöjää jos tuosta täyttyvät. Täällä yksi raskaana oleva hoikka nainen ja juuri söin kolmen munan munakokkelin plus kuusi perunaa ( paistetuilla perunoilla) ja jälkkäriksi jogurtin. Eikä ole edes ähky.

Äkkiä myös hinta nousee jos yhtään tuunaa pekoneilla ym. Pelkkä peruna/muna aika tylsä.

Vierailija
17/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täyttää, kun mukana on vähän jotain proteiinia myös ja ihan vähän hyvää rasvaa. Ja siihenkin vatsa tottuu, ettei sen aina tarvitse ”täyttyä”, jotta elimistö on riittävästi ravittu.

Miten voit sanoa että täyttyy jos itse sanon ettei täyty! Ja olen siis hoikka enkä mikään suursyömäri. Mutta kun ensin tekee päivän ruumiillista työtä ja fillaroi työmatkat niin ei ihan helpolla jostain kasvismössöstä täyty. Painokin laski kasvisruualla. Olin ihan surkea näky. Tummat silmänaluset ja koko ajan nälkäinen. Monet kasvikset myös turvottaa vatsaa.

Vierailija
18/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty hapankaali ja Lidlin bratwurstit.

Vierailija
19/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi: rullakebab

Joo, sillä ainakin vähemmälläkin saa ne vatsaongelmat

Vierailija
20/44 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna-sipulisekoitus 1kg ja sen kans joko tonnikalaa tai kinkkusuikaleita. Jauhelihakeitto tai Kalakeitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän