Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielenterveyongelma on kyseessä miehellä jika alkaa stalkkaamaan naista?

Vierailija
24.03.2021 |

Siinäpä kysymys

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stalkkaa eksää niin luultavasti epävakaa pershärö ja jos stalkkaa tuntematonta niin on luultavasti epäsosiaalinen pershärö. Ei ole mitään kiveen hakattua, mutta näillä tiedoilla nämä on todennäköisimmät.

Vierailija
22/25 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m27 kirjoitti:

Ongelmallista kun flirttailen ihmisille kun se on vaan hauskaa ja olen vaan sellainen ja varmaan viimeistä sukupolvea kun ei ole heti hermoraunioilla kun tulee sosiaalisia tilanteita eteen

Sinulla on täysin itseaiheutettu ongelma eikä edes vakava sellainen, mene vaikka omaan ketjuun. Naiset voivat saada stalkkerin hyvin selvien pakkien jälkeen, pinnallisen tuttavuuden perusteella ilman mitään flirtin tapaista tai täysin tuntemattomasta. Tällä tavalla tärähtäneistä enemmistö on miehiä, huono juttu naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mielenterveyongelma on kyseessä ap:lla joka kuvittelee siis että joku stalkkaa häntä?

Vierailija
24/25 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaiset harvemmin stalkkaavat ketään. Kyseessä on psykopaatti, narsisti tms. persoonallisuushäiriö.

Vierailija
25/25 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi kokemusta, missä minun on sanottu vainonneen naista.

1. Tyttöystäväni soitteli minulle säännöllisesti keskellä päivää, kun olin oppitunneilla. Ilmoitin mahdollisuuksien mukaan, etten juuri nyt voi puhua.

Muutama viikko meni, niin muija käänsi tilanteen toisin päin ja alkoi väittämään, että olen pakkomielteisellä tavalla riippuvainen ja, että vainoan häntä.

Tilanne oli klassinen splitting - projektiivinen identifikaatio -tyyppinen juttu.

2. Vuosia myöhemmin eräs nainen rakkauspommitti minua kuukausien ajan. Sitten aloimme tapailemaan ja aloin ihastumaan naiseen. Samalla mulle kerrottiin, että kyseinen nainen on naimisissa ja paljastui, että nainen oli huijannut minua. Näihin aikoihin aloin saamaan väkivaltauhkauksia lukuisilta itselleni vierailta miehiltä, jotka olivat sitä mieltä, että minulla on naiseen "psykopaattinen pakkomielle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi