Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen esittely-fetissi

70F
24.03.2021 |

Syytänkö koronaa ja mökkihöperyyttä, mutta olen alkanut viihtyä kotona kovin pienissä vaatteissa, lähinnä alusvaatteissa. Jos on joku videopalaveri vedän neulemekon päälle, mutta muuten kuljen lähinnä rintsikoissa tai topeissa ja pikkuhousuissa tai kylmän iskiessä villahousuissa, mutta silloinkin pienessä yläosassa. Kun ruoka tai pakettikuljetus tulee, riennän samoissa hepeneissä ovelle, jos miesystäväni ei ole täällä. Voi luoja niitä vieraiden miesten ilmeitä. Ylikiihottavia. Mietin vaan kuinka naughty olen, he on kuitenkin töissä.

Rintojen esittely-fetissi

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Mä voisin tuoda sulle jonkun paketin..ei mun takia tarvii pukeutua..voisit vaikka keittää kahvit niin voisin kauemmin katsella sulojasi😉

Vierailija
2/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, ettei se jäisi siihen. Kolmas pyörä tai pyörät kyllä kiinnostaa ja kiihottaa mua ihan helkutisti. En tiedä, miten miesystävä suostuisi. Hän on mr Big, ei mikään aisuri, enkä aisuriksi haluaisikaan. Lähinnä muut miehet meidän leikkikaluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70F kirjoitti:

Pelkään, ettei se jäisi siihen. Kolmas pyörä tai pyörät kyllä kiinnostaa ja kiihottaa mua ihan helkutisti. En tiedä, miten miesystävä suostuisi. Hän on mr Big, ei mikään aisuri, enkä aisuriksi haluaisikaan. Lähinnä muut miehet meidän leikkikaluksi.

No ei se mua haittais vaikkei se siihen jäiskää..jos ei sun mies olis mulle vihainen.

Vierailija
4/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen luvalla, mutta haluaisin hänet myös turvakseni ja leikkimään, kun ryhmäseksi on kuumin fantasia tällä hetkellä. Mietin myös kaikkia Paradise, Keltainen Ruusu, ym paikkoja, mutta ne on kuulemma täynnä gay/transumiehiä. Miksei heteroita, nyyh. Olisin valmis heti!

Vierailija
5/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kyllä kaula-aukkoa. F-kuppinen.

Vierailija
6/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen luvalla, mutta haluaisin hänet myös turvakseni ja leikkimään, kun ryhmäseksi on kuumin fantasia tällä hetkellä. Mietin myös kaikkia Paradise, Keltainen Ruusu, ym paikkoja, mutta ne on kuulemma täynnä gay/transumiehiä. Miksei heteroita, nyyh. Olisin valmis heti!

Joo tottakai sais mies tulla..mutta minä olen fiksu kaveri..pidän naisia kun kukkaa kämmenellä..ei todellakaan tarviis mua pelätä että sikailisin jotain

Vierailija
7/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 hyvä, että on muitakin uhkarohkeita ;-)

Vierailija
8/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että et tosiaan ole ainoa nainen - minä teen just samaa, olen itsekin miettinyt johtuneeko siitä ettei oikein pääse ihmisten ilmoille vai mistä. Viimeksi eilen, ruokalähetille avasin oven pelkässä topissa ja pikkuhousuissa. Ihan tahallani, oikein odotin....meikkasinkin vähän. Nännit nöpötti ja mies katseli päästä varpaisiin hymyillen. (tosin olen ap verrattuna pikkutisu, b). Mutta ihanaa silti, kun joku huomaa.

Etärva

Vierailija
9/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kyllä kaula-aukkoa. F-kuppinen.

No noilla tulee kyllä kunnon uurre rintojen väliin😉

Vierailija
10/20 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 70F ovais oven mulle tommosissa hepenissä, mulla olis hetkessä housuissa paketti valmis räjähtämään...

Vierailija
11/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 70F ovais oven mulle tommosissa hepenissä, mulla olis hetkessä housuissa paketti valmis räjähtämään...

En keksi yhtään pätevää syytä, miksi sivistysvaltiossa naisen kuuluisi avata ovi miehelle.

Tarkoitan nyt sukupuoleltaa n naista... en transua, homppelia, muun sukupuolista tai muuten päästään vinksahtanutta.

Vierailija
12/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään pätevää syytä, miksi sivistysvaltiossa naisen kuuluisi avata ovi miehelle.

Tarkoitan nyt sukupuoleltaa n naista... en transua, homppelia, muun sukupuolista tai muuten päästään vinksahtanutta.

Omituista, eikö teillä kotona nainen saa avata ovea, jos on vaikka yksin kotona ja ovikello soi? Meillä on ihan normaalia, että ovelle menee se joka kotona on.

Vierailija
13/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, eikö teillä kotona nainen saa avata ovea, jos on vaikka yksin kotona ja ovikello soi? Meillä on ihan normaalia, että ovelle menee se joka kotona on.

Tottakai kotonaan saa ovia avata. Kirjoitin juuri: ” En keksi yhtään pätevää syytä, miksi sivistysvaltiossa naisen kuuluisi avata ovi miehelle.”

Vierailija
14/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kotonaan saa ovia avata. Kirjoitin juuri: ” En keksi yhtään pätevää syytä, miksi sivistysvaltiossa naisen kuuluisi avata ovi miehelle.”

Lienee aika pätevä syy mikäli nainen on sisällä, ovi lukossa ja esimerkiksi lähetti (mies) on tulossa tuomaan jotain pakettia. Ole hyvä, keksin puolestasi mielestäni melko pätevän syyn.

Vierailija
15/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen nainen suorastaan hinkusi avaamaan ovea pikkuhepeneissä paketin tuojalle. Kaverilla on paketti ja paketti mihin viitattiin...

Vierailija
16/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen nainen suorastaan hinkusi avaamaan ovea pikkuhepeneissä paketin tuojalle. Kaverilla on paketti ja paketti mihin viitattiin...

Älä helvetissä!!

Vierailija
17/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mies avaa oven naiselle on aika sovinistinen tapa. Sillähän alkujaan pyrittiin pelastamaan oma henki salamurhaajan luodilta... Nainen sai kuolla ennen miestä.

Vierailija
18/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas joku hakemalla hakee, mistä saisi riidellä. Voi huoh!

Vierailija
19/20 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein avaan oven just ruokalähetille ihan alasti ja kunnon seisokissa. Harmi vaan että melkein aina siellä on mies oven takana eikä kiimoissa oleva nainen :(

Vierailija
20/20 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä usein avaan oven just ruokalähetille ihan alasti ja kunnon seisokissa. Harmi vaan että melkein aina siellä on mies oven takana eikä kiimoissa oleva nainen :(

Aivan mahtavaa :) :)

Jos nainen on alasti niin kaikki hurraa ovella ja soittaa vielä naapuritkin katsomaan. Jos mies tekee saman, soitetaan ainoastaan poliisille ja HETI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi