Miten vietät pääsiäistä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
14, öö ei matkustelua ole missään vaiheessa kielletty, ihan normaalisti on lomailtu, osa on paniikissa kotona karanteenissa, elämän valintoja.
Ei vietetä paniikissa kotona vaan ihan sen takia kun ketä nyt kiinnostaisikaan kulkea ja lomailla tämmöisenä aikana yhtään missään.
Pääsiäisenä pääsee pihaan jo grillaamaan, haravoimaan, siivoamaan pihaa/terassia ja laittamaan kesäkalusteita paikoilleen. Siinä riittää puuhasteltavaa pääsiäiseksi ja säiden salliessa tehty näin joka pääsiäisenä, kevät töitä.
Whaat Kuka lähtee ulkomaille tälläsenä aikana?!
Minä en ainakaan enkää oo käynyt kun Ruotsis, Norjas, Tanskas ja Viros siinä mun ulkomaan matkat on ollu ei oo edes ilman kotonaankaan mitään varaa mennä nyt ulkomaille ei Ei raha Menee Melkeinpä heti kun on tullut Menee Kuulkaa Elämiseen Edesmennyt Enoni kävi Kauempana Koko Suvusta kävi Israelissa asti muutaman kerran, käynyt Katsomas Raamatusta tuttuja paikkoja , Jeesuksen Hautaa katsomas ja itkumuuril.
Kun ei ole Kenen luona lähtee ihan Pääsiäispyhiksi Vierailee eikä nyt toki saakkaan mennä niinhän se oli juuri kirjoitin että Whaat?
Taitaa dementia jo kummitella Mutta Toivottavasti ei Nyt sentään alle 50- v ..
Niin ruukasin käydä pääsiäisen aikaan Sukulaisen luona kyläs ollut Hänen Luonaan Pääsiäisen ja Syöty mämmiä keitetty kananmunia Aamulla ja myöhemmin syöty Tukevamman lounaan käyty Ehkä Pääsiäistä messussa.
Joo joku saattaa tuntea mitä vaan Mutta Itseppä Aloittaja kysyi mitä teet Pääsiäisenä? Minä vastaan Näin tää on Minun Elämää Niinhän Ja Toisella on Omat Tavat.
No nyt ei ilmankaan koronaa ei voi enää Voi vierailla Sukulaisen luona kun on jo niin vanha ei jaksa vieraita ottaa vastaan on demetoinkuktin Yksinäinen kun vielä on.
Siksi vuorotellen käyty Kylässä .
Ja täällä päin missä asun on Ollut tapana polttaa pääsiäiskokko lapsille on järjestetty trullikisa.
Ja paras Trulli on palkittu ei rahapalkinnolla vaan pääsiäisaheisella palkinnolla.
Nyt ei oo varmaankaan kokkoa.
Palmusunnuntaina täällä lapset virpoo ja Muualla päin virpovat lanka lauantaina.
Nyt on varmasti tylsä Pääsiäinen.
Joskus on Lanka lauantaina järjestetty nuotan veto tapahtuma , jossa on ollut myös pieni kioski vaunu tuotu järven jäälle jossa on myyty kahvia pullaa grillimakkaraa mehua.
Ja oon ostanut muikkuja.
Sekä oon ostanut kaupasta kylmäsavu lammas paistin.
Syönyt sitä että kun se on hyvää.😁
Ja siinä se pääsiäinen on menny. Mutta ei tänä vuonna Hyvää Pääsiäistä vaan Vanhasanlasku kuuluu" Jos ei päätä oo pääsiäisenä kainalos ei heilaa koko kesänä jos ei Helluntainakaan.
Koristelen kodin ja etupihan terassin pääsiäiseen, luen, ulkoilen, syön hyvin, vietän aikaa perheen kanssa. Yle Arenasta katson jotain sarjoja, leivon pääsiäisherkkuja.
Reissukoti otetaan talviteloilta ja mennään puskaan 🤩
Lapissa omalla mökillä. Lasketellen ja murtsikkaa hiihtäen sekä hyvästä ruoasta nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
`Luen pöllöpalstalta kuinka ihmiset provoilevat olevansa pääsiäisenä ulkomailla
Miten niin provoilevat? Olen ollut ulkomailla moneen otteeseen viimeisen vuoden aikana. Nyt on lento bookattu perjantaiaamuksi ja takaisin tulen vasta huhtikuun loppupuolella.
Juuri soitin ystävälleni, ja yllättäen totesimme olevamme samassa koneessa, heitä lähtee 7-henkinen perhe, meitä on vain kaksi. Ja lento on täyteen bookattu, ei kaikki ole hysteerisinä kotona neljän seinän sisällä.
Joo siis itsellänikin on tuttuja, jotka matkustavat ja en sitä epäile.
He kuitenkin aina myös kertovat siitä miten ovat viettäneet karanteenin maahan tullessa ja miten se on mennyt. Näissä " matkustamme ulkomaille " paistaa vain provoilun tai välinpitämättömyyden ja sen korostamisen tarve. toki omassakin tuttavapiirissä on muutam jotka eivät koronaan usko. ONneksi ovat tuoneet sen niin hyvin esille, että muut tietävät heitä välttää turvatakseen itse lähipiiriään.
Kotona katon leffaa ja syön karkkia.
Turvassa. Useampi päivä ilman töitä eli ilman jatkuvaa altistusta virukselle. Vannon, että tulen todella nauttimaan niistä päivistä.
Minä kuuntelen hengellistä ohjelmaa netin välityksellä. Suomen Raamattuopisto Kauniaisissa on hyvä paikka ja lähettää hyvää ohjelmaa.
Harvinaista herkkua olla vapaalla. Ma 5:pvä vasta töihin. Kyläilyä ja varmaan kalsarikännejä..'
mies53v
Yöt menevät sairaalassa potilaita hoitaen, aamupäivät nukkuen, päivällisaikaan heräilen nauttimaan perheen miesväen laittamaa ruokaa.
Korjaan kokeita, lenkkeilen ja nukun.
https://hentai.tv/hentai/shikoyaka-naru-toki-mo-hameru-toki-mo-episode-…