Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderfraaseja ja kliseitä - nämä saavat jo pyyhkimään vasemmalle

Vierailija
24.03.2021 |

Olen insinööri/Raisiosta/jne., muuten terve.
Huono huumorin taitaja
Kysymällä selviää
Puhun ja pussaan
Alko ei ole ongelma (jos sinulla on sille lempinimi, se on ongelma)
Kainalopaikka vapaana
En näe tykkäyksiä

Kommentit (174)

Vierailija
22/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikkinä, jos etsisin seuraa ja jos olisin tinderissä, niin totaalinen turn off olisi SALIKUVA.

Ihminen, mies tai nainen, joka postaa jatkuvasti salikuviaan tai laittaisi profiiliinsa salikuvan, ei anna itsestään minun silmissäni kovin fiksua tai mielenkiintoista vaikutelmaa.

Nää on niitä joiden arvostuksessa ykkösenä ja korvienvälissä keikkuu vain saliposeeraukset ja ällö-pullistelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hipsuttelu”

”Sarkasmi”

”Kainalopaikka”

”Itsestään huolta pitävä”

”VIP-jonoon pääset, jos”

Ethän-listaukset

Näillä kaikilla suoraan vasemmalle.

Vierailija
24/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salikuvista tuli mieleen joskus Tinderin alkuaikojen artikkeli. Siinä naiset pitivät paheksuttavana paidattomia kuvia ja swaippailivat sellaiset vasemmalle, mutta Uuh~ jos olikin ulkkari paidattomana. Sille pistettiin heti supertykkäys.

Vierailija
25/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikuvista tuli mieleen joskus Tinderin alkuaikojen artikkeli. Siinä naiset pitivät paheksuttavana paidattomia kuvia ja swaippailivat sellaiset vasemmalle, mutta Uuh~ jos olikin ulkkari paidattomana. Sille pistettiin heti supertykkäys.

Älä viitsi. Kaikki paidattomat kuvottavat.

Vierailija
26/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo en nää tykkäyksiä on 😅😅

Vierailija
27/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Netflix and chill" kaikkine variaatioineen. Joskus oli Disney+ suosittu.

Vierailija
28/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Siitä voikin suomalainen Markus tuumata, että ehkä kannattaa nimetä itsensä tinderiin Marquee:ksi

Vierailija
29/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo en nää tykkäyksiä on 😅😅

Sen vielä ymmärrän, mutta: ”en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti suoraan viestiä” eikä mitään yhteystietoja. Haloo, EI TINDERISSÄ VOI! Laittakaa päiväkahvi-ilmoitus paperihesariin, jos ette viitsi selvittää sovelluksen toimintaperiaatetta.

Vierailija
30/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikkinä, jos etsisin seuraa ja jos olisin tinderissä, niin totaalinen turn off olisi SALIKUVA.

Ihminen, mies tai nainen, joka postaa jatkuvasti salikuviaan tai laittaisi profiiliinsa salikuvan, ei anna itsestään minun silmissäni kovin fiksua tai mielenkiintoista vaikutelmaa.

Nää on niitä joiden arvostuksessa ykkösenä ja korvienvälissä keikkuu vain saliposeeraukset ja ällö-pullistelut.

Kun olin Tinderissä, mulla oli salikuva. Treenikuva, ei poseeraus. Ajattelin että on ihan oleellista ottaa esille paikka, jossa vietän valtaosan vapaa-ajastani (oi niitä aikoja). Se lienee mielenkiintoista samanhenkisten ihmisten mielestä ja muillahan ei Tinderissäkään ole väliä.

Poseerauksista oon sinänsä samaa mieltä. Jopa mulle joku tuplahauis tai most muscular oli ehdoton ei miehen profiilissa. Mutta treenikuva? Kyllä, kiitos.

Vierailija
31/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun kanssa ei tarvii huolehtii koronaviruksesta, olen immuuni."

Nuorilla naisilla tämä on hyvin yleinen juuri nyt. Kai ne sairasti ronan.

Vierailija
32/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä salikuvissa niin ahdistaa?

Itse ainakin haluaisin käydä salilla yhdessä, joten se kuvastaa sitä harrastusta. Yksi oleellinen kriteeri itsellä onkin, että myös toinen harrastaa treenausta.

Vierailija
33/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat profiilit, joista saa ylimielisen sekä happaman kuvan naisesta. Tosin eipä ole tinderissä vientiä tällä naamalla, niin en käytä enää. Surkuhupaisa yksityisyydensuojaa loukkaava sovellus muutenkin maksumuureineen, että saadaan ihmisten aikaa tuhlattua mahdollisimman paljon.

Vierailija
34/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvinsäilynyt"

"Pilke silmäkulmassa"

"Vaimomatskua"

Vierailija
35/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustele. Lempijuoma on vesi

Vierailija
36/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Tinderissä tyhmät jutut. Onneksi ei ole ikinä tarvinnut sinne eksyä.

Vierailija
37/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään matkustella on yksi niitä pahimpia. En itse niin välitä ja pyyhin vasemmalle kaikki matkustavat miehet.

Mitä, onko olemassa naisia joita ei matkustelu kiinnosta? Mistähän sellaisen helmen löytäisi?

Vierailija
38/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään matkustella on yksi niitä pahimpia. En itse niin välitä ja pyyhin vasemmalle kaikki matkustavat miehet.

Mitä, onko olemassa naisia joita ei matkustelu kiinnosta? Mistähän sellaisen helmen löytäisi?

Tässähän minä!

Vierailija
39/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terve ylä ja alapäästä" - yleensä vielä näin kirjoitettuna.

"olethan masuton/hoikka/sporttaaja/urheilullinen/edustava...  kuten minäkin"

Moottoripyörän/mönkijän/ralliauton/golf-kentän/golf-bagin kuvat. 

Vierailija
40/174 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs sun iltaas?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän