Tinderfraaseja ja kliseitä - nämä saavat jo pyyhkimään vasemmalle
Olen insinööri/Raisiosta/jne., muuten terve.
Huono huumorin taitaja
Kysymällä selviää
Puhun ja pussaan
Alko ei ole ongelma (jos sinulla on sille lempinimi, se on ongelma)
Kainalopaikka vapaana
En näe tykkäyksiä
Kommentit (174)
Ajatusleikkinä, jos etsisin seuraa ja jos olisin tinderissä, niin totaalinen turn off olisi SALIKUVA.
Ihminen, mies tai nainen, joka postaa jatkuvasti salikuviaan tai laittaisi profiiliinsa salikuvan, ei anna itsestään minun silmissäni kovin fiksua tai mielenkiintoista vaikutelmaa.
Nää on niitä joiden arvostuksessa ykkösenä ja korvienvälissä keikkuu vain saliposeeraukset ja ällö-pullistelut.
”Hipsuttelu”
”Sarkasmi”
”Kainalopaikka”
”Itsestään huolta pitävä”
”VIP-jonoon pääset, jos”
Ethän-listaukset
Näillä kaikilla suoraan vasemmalle.
Salikuvista tuli mieleen joskus Tinderin alkuaikojen artikkeli. Siinä naiset pitivät paheksuttavana paidattomia kuvia ja swaippailivat sellaiset vasemmalle, mutta Uuh~ jos olikin ulkkari paidattomana. Sille pistettiin heti supertykkäys.
Vierailija kirjoitti:
Salikuvista tuli mieleen joskus Tinderin alkuaikojen artikkeli. Siinä naiset pitivät paheksuttavana paidattomia kuvia ja swaippailivat sellaiset vasemmalle, mutta Uuh~ jos olikin ulkkari paidattomana. Sille pistettiin heti supertykkäys.
Älä viitsi. Kaikki paidattomat kuvottavat.
Mikä tuo en nää tykkäyksiä on 😅😅
"Netflix and chill" kaikkine variaatioineen. Joskus oli Disney+ suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Lol.
Siitä voikin suomalainen Markus tuumata, että ehkä kannattaa nimetä itsensä tinderiin Marquee:ksi
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo en nää tykkäyksiä on 😅😅
Sen vielä ymmärrän, mutta: ”en näe tykkäyksiä, laita rohkeasti suoraan viestiä” eikä mitään yhteystietoja. Haloo, EI TINDERISSÄ VOI! Laittakaa päiväkahvi-ilmoitus paperihesariin, jos ette viitsi selvittää sovelluksen toimintaperiaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikkinä, jos etsisin seuraa ja jos olisin tinderissä, niin totaalinen turn off olisi SALIKUVA.
Ihminen, mies tai nainen, joka postaa jatkuvasti salikuviaan tai laittaisi profiiliinsa salikuvan, ei anna itsestään minun silmissäni kovin fiksua tai mielenkiintoista vaikutelmaa.
Nää on niitä joiden arvostuksessa ykkösenä ja korvienvälissä keikkuu vain saliposeeraukset ja ällö-pullistelut.
Kun olin Tinderissä, mulla oli salikuva. Treenikuva, ei poseeraus. Ajattelin että on ihan oleellista ottaa esille paikka, jossa vietän valtaosan vapaa-ajastani (oi niitä aikoja). Se lienee mielenkiintoista samanhenkisten ihmisten mielestä ja muillahan ei Tinderissäkään ole väliä.
Poseerauksista oon sinänsä samaa mieltä. Jopa mulle joku tuplahauis tai most muscular oli ehdoton ei miehen profiilissa. Mutta treenikuva? Kyllä, kiitos.
"Mun kanssa ei tarvii huolehtii koronaviruksesta, olen immuuni."
Nuorilla naisilla tämä on hyvin yleinen juuri nyt. Kai ne sairasti ronan.
Mikä niissä salikuvissa niin ahdistaa?
Itse ainakin haluaisin käydä salilla yhdessä, joten se kuvastaa sitä harrastusta. Yksi oleellinen kriteeri itsellä onkin, että myös toinen harrastaa treenausta.
Lukuisat profiilit, joista saa ylimielisen sekä happaman kuvan naisesta. Tosin eipä ole tinderissä vientiä tällä naamalla, niin en käytä enää. Surkuhupaisa yksityisyydensuojaa loukkaava sovellus muutenkin maksumuureineen, että saadaan ihmisten aikaa tuhlattua mahdollisimman paljon.
"Hyvinsäilynyt"
"Pilke silmäkulmassa"
"Vaimomatskua"
En matkustele. Lempijuoma on vesi
Onpa Tinderissä tyhmät jutut. Onneksi ei ole ikinä tarvinnut sinne eksyä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään matkustella on yksi niitä pahimpia. En itse niin välitä ja pyyhin vasemmalle kaikki matkustavat miehet.
Mitä, onko olemassa naisia joita ei matkustelu kiinnosta? Mistähän sellaisen helmen löytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään matkustella on yksi niitä pahimpia. En itse niin välitä ja pyyhin vasemmalle kaikki matkustavat miehet.
Mitä, onko olemassa naisia joita ei matkustelu kiinnosta? Mistähän sellaisen helmen löytäisi?
Tässähän minä!
"Terve ylä ja alapäästä" - yleensä vielä näin kirjoitettuna.
"olethan masuton/hoikka/sporttaaja/urheilullinen/edustava... kuten minäkin"
Moottoripyörän/mönkijän/ralliauton/golf-kentän/golf-bagin kuvat.
Tuossa ihan hyvät klisee-esimerkit sekä miehille että naisille:
https://eddie-hernandez.com/wp-content/uploads/2020/04/mens_tinder_bing…
https://eddie-hernandez.com/wp-content/uploads/2020/04/womens_bingo_web…
https://eddie-hernandez.com/wp-content/uploads/2019/09/profile_bingo.jpg