Tinderfraaseja ja kliseitä - nämä saavat jo pyyhkimään vasemmalle
Olen insinööri/Raisiosta/jne., muuten terve.
Huono huumorin taitaja
Kysymällä selviää
Puhun ja pussaan
Alko ei ole ongelma (jos sinulla on sille lempinimi, se on ongelma)
Kainalopaikka vapaana
En näe tykkäyksiä
Kommentit (174)
Negatiiviset profiilit. Eli korostetaan sitä mitä ei halua kumppanissa sen sijaan, että kerrottaisiin mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä salikuvissa niin ahdistaa?
Itse ainakin haluaisin käydä salilla yhdessä, joten se kuvastaa sitä harrastusta. Yksi oleellinen kriteeri itsellä onkin, että myös toinen harrastaa treenausta.
Ajatus itseään peilistä ihailevasta ja lihaksiaan pullistelevasta miehestä kuvottaa. Se miten saliharrastustaan kuvaa, on merkittävä. Käyn itsekin salilla, mutta en peilaillakseni tai itseäni esitelläkseni.
"Kymmenelle ensimmäiselle ilmainen ämpäri." Ei ole hauskaa.
Arvostan sinänsä suoraa puhetta ja jokaisella saa olla omat mieltymykset, mutta jos profiilitekstissä lukee "en usko, että minulla on mitään yhteistä hoitoalan (tms.) ihmisen kanssa", se antaa aika heikon kuvan tinderöijän tilannetajusta.
Vierailija kirjoitti:
Negatiiviset profiilit. Eli korostetaan sitä mitä ei halua kumppanissa sen sijaan, että kerrottaisiin mitä halutaan.
Joo, nää on kyllä uskomattomia. Raksia välittömästi.
Onneksi ei tarvitse enää Tinderissä roikkua, löysin sieltä lopulta upean miehen. Molemmat olemme vikojemme summa, mutta silti maailman ihanimmat toisillemme :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tositarkoituksella mutta ei totisena
Onko enää kunnollisia naisiaMun suosikki on:
Tositarkoituksella, mutta ei hampaat irvessä.
❌
Harmi, jos tääkin on jo klise. Itselleni tämä olisi innostavasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikkinä, jos etsisin seuraa ja jos olisin tinderissä, niin totaalinen turn off olisi SALIKUVA.
Ihminen, mies tai nainen, joka postaa jatkuvasti salikuviaan tai laittaisi profiiliinsa salikuvan, ei anna itsestään minun silmissäni kovin fiksua tai mielenkiintoista vaikutelmaa.
Nää on niitä joiden arvostuksessa ykkösenä ja korvienvälissä keikkuu vain saliposeeraukset ja ällö-pullistelut.Kun olin Tinderissä, mulla oli salikuva. Treenikuva, ei poseeraus. Ajattelin että on ihan oleellista ottaa esille paikka, jossa vietän valtaosan vapaa-ajastani (oi niitä aikoja). Se lienee mielenkiintoista samanhenkisten ihmisten mielestä ja muillahan ei Tinderissäkään ole väliä.
Poseerauksista oon sinänsä samaa mieltä. Jopa mulle joku tuplahauis tai most muscular oli ehdoton ei miehen profiilissa. Mutta treenikuva? Kyllä, kiitos.
Kai niitä salikuvia on erilaisia. Itsekin ajattelen, että sali- tai treenikuva on ok, koska mua kiinnostaa sellainen mies (voitais siis treenata yhdessä). Mutta se riippuu kokonaisuudesta. En mä salikuvalla tarkoita sellaista, että on Bull Mentulan näköinen ukko, joka vielä oikein pullistelee siinä selfiessään.
M26 kirjoitti:
Syitä miksi henkilöllä voi olla profiili englanniksi:
Suomalainen, joka asuu ulkomailla ja on vain käymässä Suomessa.
Henkilö on ulkomaalainen, joka on vain käymässä Suomessa.
Matkustaa paljon työkseen tai ihan vain muutenkin.
Haluua tavoittaa enemmän potentiaalisia partnereita. Esim. pääkaupunkiseudulla paljon ekspatteja, jotka eivät välttämättä puhu suomea, mutta suomalainen ymmärtää englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään viinistä ja matkustelusta.
En malta olla kysymättä, että onko nyt ongelmana se, että
a) ihminen ilmaisee tämän profiilissaan (= klisee), vai
b) hän tykkää viinistä ja matkailusta?
Jos B, niin eikö se ole vain hyvä, että asia käy ilmi jo profiilista? Säästyy molempien aikaa, kun pyyhit vasemmalle.
Molemmat seikat ovat ongelma minulle. Mutta oikeassa olet kyllä tuossa, että toisaalta parempi että asia tulee esille heti. Jotenkin masentavaa vain, että niin moni nainen on samasta puusta veistetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Hipsuttelu”
”Sarkasmi”
”Kainalopaikka”
”Itsestään huolta pitävä”
”VIP-jonoon pääset, jos”Ethän-listaukset
Näillä kaikilla suoraan vasemmalle.
Kattava listaus, josta olen täysin samaa mieltä - vasemmalle menee.
Myös ketjussa mainittu "hitaat aamut" kuuluu samaan kategoriaan (on muuten miehillä yllättävän yleinen). Fraasista tulee mielikuva ihmisestä, jolle ei tuota vaikeuksia maata sängyssä tyyliin puoleen päivään asti. Tätä ihmistyyppiä en ole aamuihmisenä koskaan sisäistänyt, enkä sellaista kumppanikseni haluaisi. Pidän tärkeänä, että päivärytmit ovat suht samanlaiset.
Mutta eikö ole hyvä että asia tulee heti ilmi? Päinvastaista ei kumma kyllä kukaan tunnu ilmoittavan, että "herään joka aamu seitsemältä, niin arkena kuin vapaalla". Olisi kiva tietää sekin, eihän tuollaisen kanssa pystyisi elämään rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä salikuvissa niin ahdistaa?
Itse ainakin haluaisin käydä salilla yhdessä, joten se kuvastaa sitä harrastusta. Yksi oleellinen kriteeri itsellä onkin, että myös toinen harrastaa treenausta.
Minä käyn salilla, mutta en haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jonka täytyy tuoda se kuvan kautta esiin. Se on kuin iso lippu: "Katsokaa kaikki, minä käyn salilla". Asian voi tuoda esiin tekstissä mainiten sen yhdeksi harrastukseksi. Tykkäisin itsekin käydä miehen kanssa salilla, mutta se ei ole elämääni niin suuresti määrittävä asia, että tekisin valintani sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Hipsuttelu”
”Sarkasmi”
”Kainalopaikka”
Myös ketjussa mainittu "hitaat aamut" kuuluu samaan kategoriaan (on muuten miehillä yllättävän yleinen). Fraasista tulee mielikuva ihmisestä, jolle ei tuota vaikeuksia maata sängyssä tyyliin puoleen päivään asti. Tätä ihmistyyppiä en ole aamuihmisenä koskaan sisäistänyt, enkä sellaista kumppanikseni haluaisi. Pidän tärkeänä, että päivärytmit ovat suht samanlaiset.
Mutta eikö ole hyvä että asia tulee heti ilmi? Päinvastaista ei kumma kyllä kukaan tunnu ilmoittavan, että "herään joka aamu seitsemältä, niin arkena kuin vapaalla". Olisi kiva tietää sekin, eihän tuollaisen kanssa pystyisi elämään rennosti.
Mä herään joka päivä ilman kelloa ennen seiskaa ja mies herää joskus puolen päivän aikaan. Mä puuhailen omia juttujani aamulla, kun mies nukkuu ja toisin päin. Molemmat saa "omaa aikaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Hipsuttelu”
”Sarkasmi”
”Kainalopaikka”
On hyvä että tulee ilmi. Hermot menis jos eukko makoilis sängyssä puoleen päiviin ja siitä pikkuhiljaa liikkeelle; asun maaseudulla ja meillä kyllä aletaan heti aamusta touhuamaan, oli pyhä taikka arki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään viinistä ja matkustelusta.
En malta olla kysymättä, että onko nyt ongelmana se, että
a) ihminen ilmaisee tämän profiilissaan (= klisee), vai
b) hän tykkää viinistä ja matkailusta?
Jos B, niin eikö se ole vain hyvä, että asia käy ilmi jo profiilista? Säästyy molempien aikaa, kun pyyhit vasemmalle.
Molemmat seikat ovat ongelma minulle. Mutta oikeassa olet kyllä tuossa, että toisaalta parempi että asia tulee esille heti. Jotenkin masentavaa vain, että niin moni nainen on samasta puusta veistetty.
Von näin anonyymisti tunnustaa, että tykkään viinistä ja matkustelusta. Musta olisi ihanaa, että miehen kanssa voisi silloin tällöin avata viinipullon, tehdä ruokaa, pelata vaikka lautapelejä tai katsoa leffaa yhdessä ja rakastella lopuksi. Olen tulkinnut itse, että "tykkään viinistä" -fraasi tarkoittaa monella oikeasti vain sitä, että tykkää viettää aikaa toisen kanssa rennosti jutellen ja oleillen.
Tykkään matkustelustakin, vaikka olen melkoinen introvertti. Joku road trip -tyylinen reissu Euroopassa tai Amerikassa olisi mahtavaa jonkun toisen kanssa. Taiwanissa on kaunis luonto, sinne olisi kiva mennä vaeltamaan. Matkustelen kerran tai joskus kaksi kertaa vuodessa ja pitäisin siitä, että mies haluaisi lähteä mukaan. Olisi aika ärsyttävää, ettei toinen haluaisi poistua kotoa mihinkään 30km kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki liikkuvat kuvat. Usein ovat jotain sekunnin tai parin bumerangeja, joista ei kerkeä saamaan mitään selvää.
Sovellus karsii videot tiettyyn mittaan.
tositarkoituksella
mestari hipsuttelija 🤢
emäntä
netflix harrastuksena tai
viini ja matkustelu
kainalopaikka
nallekarhu
oon vähän pervo heh heh
Mä otan mielummin profiilin ilman tekstiä kun tollasia ällöttäviä limanuljaskoja 🤮
Meidän kaupungin naistenhakkaajat ja juopot, nistit ainakin tinderissä kehuvat kaikki itseään kilteiksi... 🤣
Joten varokaa...🤫
M27 kirjoitti:
"Yletyn ylähyllylle itsekin." tai "Tarviin jonkun kurottamaan ylähyllylle"
"Salee lyhyempi ku sä"
Siis onko olemassa joku helv... Tinderfraasigeneraattori josta naiset ottaa noita lauseita???
:D miehiltä tinderissä:
Oon paras hipsuttaa
Äiti sano mua komeeks
Pidempi ku sä korkkareilla
Jos et kyykkää kuin alkon hyllyllä yms muut listat mitä nainen ei saa olla/mitä pitää olla
Luojan v*ttu kiitos ei tarvitse enää käyttää tinderiä :D
Jos profiili on täynnä kirjoitusvirheitä.