Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utelias kiusaaja? Mikä tätä ihmistä vaivaa

Vierailija
24.03.2021 |

Kauan sitten luokallani oli oppilas jolle oli suurta hupia kiusata minua. En tuntenut häntä kovin hyvin, mutta pidin häntä aika epämiellyttävänä ihmisenä harjoittamansa kiusaamisen johdosta. Kerran myös hermostuin ja suutuin hänelle kiusaamalla takaisin. Muuten emme olleet juurikaan tekemisissä ehkä jotain small talkia lukuunottamatta. Hän kävi samassa harrastuksessa kuin minä.

Tämä ihminen tuli salamana paikalle kuuntelemaan jos opettaja jutteli kanssani kahdestaan, tai jos tein mitä vaan. Ja aina nälvi ja piikitteli tai nolasi ryhmän edessä. Vaikka kuinka yritin vältellä, ei jättänyt rauhaan.

Nyt häneltä tuli sitten vielä facebook kaveripyyntö! Jotain 20v koulujen päättymisen jälkeen. Anna mun kaikki kestää.

Siis kuinka röyhkeä voi ihminen olla? Mitä tuo haluaa? Jättäisi nyt vihdoin jo rauhaan. En todellakaan päästä tuota ihmistä näkemään mitään elämästäni. Luulisi että tässä vuosien saatossa olisi jo mennyt elämässä eteenpäin. En tosiaan saanut mitään anteeksipyyntöä, eli ei ole sellaisesta kysymys. Onko tuo tosiaan noin utelias vaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto

Vierailija
2/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma epävarmuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse tullut lyödyksi.

Vierailija
4/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jo anteeksi se lapsuus.

Vierailija
5/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole anteeksi pyydetty!

Vierailija
6/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku silloin kerran ala-asteella sanoi nenääni rumaksi ja minä vieläkin sitä muistelen🤦‍♀️

Vierailija
7/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ei itse tiedosta olleensa kiusaaja, vaan se on ollut hänelle vaan "hauskaa läppää" josta ei voi pahastua.

Vierailija
8/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teit facebook jaon ja soitin iltapäivälehtiin?

Vierailija
9/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos kasvaisit jo aikuiseksi?

Vierailija
10/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
11/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että ei itse tiedosta olleensa kiusaaja, vaan se on ollut hänelle vaan "hauskaa läppää" josta ei voi pahastua.

Tuohan voisi olla mahdollista, en kyllä käsitä miten hän ei käsittäisi tekojensa olleen kiusaamista. Muistaako hän vain sen yhden kerran kun kiusasin takaisin? Mutta sikäli on mahdollista ettei muista, koska miten ihmeessä hän muuten edes kehtaisi laittaa jotain kaveripyyntöjä. Ja koulusta on tosiaan jo ikuisuus. Alkaa ahdistaakin, sitäkö tuo ihminen sittenkin haluaa? 

Vierailija
12/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hylkää se kaveripyyntö, problem solved? Niin mä teen kaikkien sellaisten kaveripyyntöjen kohdalla, joita en oikeasti miellä tosielämässä kavereiksi.

Jos on jotain ajankohtaista asiaa, niin kyllä yhteyden saa muutenkin kun facen välityksellä.

Vierailija
13/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan voisi olla mahdollista, en kyllä käsitä miten hän ei käsittäisi tekojensa olleen kiusaamista. Muistaako hän vain sen yhden kerran kun kiusasin takaisin? Mutta sikäli on mahdollista ettei muista, koska miten ihmeessä hän muuten edes kehtaisi laittaa jotain kaveripyyntöjä. Ja koulusta on tosiaan jo ikuisuus. Alkaa ahdistaakin, sitäkö tuo ihminen sittenkin haluaa? 

Lapsi ei osaa vielä olla aikuinen.

Vierailija
14/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te jotka kommentoitte että kasva aikuiseksi, se oli läppää ja voivoi nenää haukuttu samoja jotka kirkuvat miten Koskelan kaltaisia tapahtumia VOI SIIS OLLA?!

Kiusaaminen on kiusaamista. Joko voitais lopettaa?

Vierailija
15/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hylkää se kaveripyyntö, problem solved? Niin mä teen kaikkien sellaisten kaveripyyntöjen kohdalla, joita en oikeasti miellä tosielämässä kavereiksi.

Jos on jotain ajankohtaista asiaa, niin kyllä yhteyden saa muutenkin kun facen välityksellä.

En hylkää heti ettei hän pyydä minua uudestaan kaveriksi. Tosin sitten voisi kyllä jo blokatakin.

Vierailija
16/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja on voittanut ja sinä hävinnyt. Eli se olet sinä jota vaivaa joku. Keskity itsesi ” parantamiseen” muiden haukkumisen sijaan.

Vierailija
17/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään kiusatun pitäisi antaa anteeksi, vaikka kiusaajakaan ei ole pyytänyt anteeksi. Siis mitä :D

Vierailija
18/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on samanlainen. Ei vielä lähes kuusikymppisenäkään ymmärrä omaa vähkyvää, halventvaa, mitätöivää, loukkaavaa ja noloa käytöstään. Pyrkii aina nolaaman, jos paikalla on kuulijoita. Pilkkaa ja viisastelee kaikesta mistä pystyy.   Tälläisiä narsistisia tolloja kyllä löytyy.

Vierailija
19/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, ihan kuin mun tuntema tyyppi. Pyysi kans kaveriks fb, onkohan sama..

Vierailija
20/52 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te jotka kommentoitte että kasva aikuiseksi, se oli läppää ja voivoi nenää haukuttu samoja jotka kirkuvat miten Koskelan kaltaisia tapahtumia VOI SIIS OLLA?!

Kiusaaminen on kiusaamista. Joko voitais lopettaa?

Ihanne maailmaa ei ole. Surullisia asioita tapahtuu. On aina tapahtunut ja tulee tapahtumaan. Viidakonlaki, vahvat voittaa ja heikot häviää. Ihminen ei pysty sitä muuttamaan minkä luonto on tarkoittanut tapahtuvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän