Onko kamalampaa naapuria kuin päivittäin ulvova oman elämänsä oopperalaulaja?
Alkaa taas pää hajota, kun yritän tehdä töitä ja naapurissa kiljutaan kuin viimeistä päivää. Kertokaa, millaisten hirviönaapureiden kanssa joudutte itse korona-ajassa selviämään?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Pianoa erittäin huonosti soittava oman elämänsä celin dion. My heart will go on.
Voitte kuvitella.
Teki mieli leikata korvat irti.
Laita sen oveen post it-lappu, jossa lukee:"My Nerves Will Go On"
Öisin bassopitoista musiikkia kuunteleva oman elämänsä rap-artisti karjumassa seinille kun on jäänyt taas lääkkeet ottamatta... kuuntelisin mieluummin vain päiväaikaan ulvovaa oopperalaulajaa, osasi se tai ei.
Sekopäinen akka, joka vainoaa muita naapureita ja kuvittelee olemattomia. Epäilee naapureita milloin mistäkin salaliittoteorioista ja väittää, että hänen patterinsa alla on rako, josta kuuluu venäjänkielistä puhetta. Hirveää meteliä pitää välillä, innostuu varsinkin öisin kolistelemaan ja puhumaan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rapussa majailee tunnekuohussa elävä videomies, joka samalla puhuu ilmeisesti muiden pelaajien kanssa ja huutaa pelin kulkua kirosanojen kanssa. Yleensä peli menee huonosti koska päivittäin menettää hermot siihen "Ei voi olla!!! V*tt*!!" x 100. Joka kerran kuulostaa siltä, kuin kyseessä olisi ensimmäistä kertaa tapahtuva häviäminen, mutta miten jaksaa kerta kerran yllättyä noin äärimmilleen on kiintoisaa. :D Välillä nuormiehen suuttuminen videopeliin johtaa huonekalujen paiskomiseen samalla kun huutaa vidduja ilmoille. Aamuyöllä saa äänekkäitä naurukohtauksia oletettavasti muiden pelaajien kanssa, joihin on oletettavasti yhteydessä kuulokkeilla.
Voin vahvistaa! Näitä tunnekuohuisia videomiehiä on paljon! Itse olen törmännyt heihin vain siellä videomiesten onlinemaailmassa, mutta olen aina ihmetellyt, eikö heillä ole naapureita?!?!?!
Ympyrä sulkeutuu! <3
Täällä yksi tämmöisen naapuri. Ihan aikuinen mies. Huutaa, karjuu, kiroilee kaiket päivät. Säälittävää missä pelikoukussa. Nimim. Muutto mielessä.
Yks naapuri käy monta kertaa päivässä pimpottelemassa jotain ovikelloa hyvin aggressiivisesti. Epäilen, että pimpottaa sen asunnon ovea, jossa ei edes asu ketään, koska kukaan ei koskaan avaa. Täällä asuu vanhuksia, liekö joku dementikko tai sitten joku pakko-oire. Rasittavaa. Joskus menee päiviä, ettei sitä tapahdu, välillä taas jatkuvalla syötöllä pimpottaa.
Jos näen itse teossa, sanon kyllä jotakin ja ilmotan vaikka asuntosäätiölle, eihän tuommonen ole normaalia.
Ap ja tämä toinen kohtalotoveri joka kommentoi ovat varmaan myös mun naapureita. Kiljukaulan uhrit, I feel you! Tämä yksilö tosiaan kans harrastaa päivisin puolilta päivin about tätä kiljumistaan, joskus myös iltaisin. Edellisessä asunnossani oli myös oopperalaulaja naapurina, mutta sitä oli sentään kiva kuunnella, kun hänellä oli niin upea ääni. Mutta tällä nykysellä naapurilla on aivan järkyttävä ääni (kynnet ja liitutaulu meininki). Peltorit ja korvatulpat on tullut tutuiksi. Ainakin kolme vuotta olen niitä pitänyt päivittäin.
Nämä laulajat jotka sanoo, että kyllä nyt tunnin pari kaikki kestää. Kestää joo koska on pakko, oletteko ajatellut että voisitte harjoitella vaikka ulkona tätä huutokonserttianne? Jos teitä ei haittaa, että aiheutatte naapureille parin tunnin stressireaktion niin on kyllä melkosen itsekäs ajattelutapa.
Ja tämän talon kiljukaulasta tiedän varmuudella, että hän nauttii häiritessään naapureitaan. Hänellä myös vakavia mt-ongelmia. Saa mm. joskus silmittömiä raivokohtauksia ja juoksee kiljuen ympäri asuntoaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja tämä toinen kohtalotoveri joka kommentoi ovat varmaan myös mun naapureita. Kiljukaulan uhrit, I feel you! Tämä yksilö tosiaan kans harrastaa päivisin puolilta päivin about tätä kiljumistaan, joskus myös iltaisin. Edellisessä asunnossani oli myös oopperalaulaja naapurina, mutta sitä oli sentään kiva kuunnella, kun hänellä oli niin upea ääni. Mutta tällä nykysellä naapurilla on aivan järkyttävä ääni (kynnet ja liitutaulu meininki). Peltorit ja korvatulpat on tullut tutuiksi. Ainakin kolme vuotta olen niitä pitänyt päivittäin.
Nämä laulajat jotka sanoo, että kyllä nyt tunnin pari kaikki kestää. Kestää joo koska on pakko, oletteko ajatellut että voisitte harjoitella vaikka ulkona tätä huutokonserttianne? Jos teitä ei haittaa, että aiheutatte naapureille parin tunnin stressireaktion niin on kyllä melkosen itsekäs ajattelutapa.
Ja tämän talon kiljukaulasta tiedän varmuudella, että hän nauttii häiritessään naapureitaan. Hänellä myös vakavia mt-ongelmia. Saa mm. joskus silmittömiä raivokohtauksia ja juoksee kiljuen ympäri asuntoaan yms.
Tahallista tuo on. Isännöitsijä ei välitä. Taloyhtiön hallitus kohauttelee olkiaan, koska ilmeisesti juuri heille ei kuulu tai kokevat asian liian kiusalliseksi. En minäkään tiedä, voiko tuollaisesta häiriköinnistä pakkolunastaa asuntoa, jos maksaa vastikkeet ajallaan. Itse harkitsen muuttoa, vaikka asunnon myyminen ja uuden hankkiminen eivät ihan pikkujuttuja ole. Tykkään asunnostani, talosta ja sijainnista muuten. Meluterroristi vain vie asumisrauhan. Stressikertoimet alkavat olla korkealla.
Raivokirkuja naapuri, muutti pois, hallelujaa.