Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kamalampaa naapuria kuin päivittäin ulvova oman elämänsä oopperalaulaja?

Vierailija
24.03.2021 |

Alkaa taas pää hajota, kun yritän tehdä töitä ja naapurissa kiljutaan kuin viimeistä päivää. Kertokaa, millaisten hirviönaapureiden kanssa joudutte itse korona-ajassa selviämään?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperalaulaja osaa sentään oletettavasti laulaa. Itsellä on naapurina hipsterulinoitsija pianonsa kanssa. Onneksi ei koko aikaa yritä tuolla epätoivoisesti jotain. Samassa talossa aiemmin joku pasuunaopiskelija harjoitteli kerhohuoneessa niin että musiikki kantautui muutaman kerroksen ylemmäksi. Soitto oli ihan hyvää, mutta olisi mielenkiintoista tietää, mitä alimman kerroksen väki tuosta ajatteli!

Vierailija
22/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen asunut oopperalaulajan seinän takana. Se oli todella karmeaa! Laitoin aina stereot täysille kun se aloitti päivittäisen ulinansa.

Ehkä sen laulu jossakin muussa paikassa olisi kuulostanut jopa kauniille mutta omassa kodissa se oli kauheaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilatun tuloksen tutkimus sai tulokseksi ONNELLINEN KANSA. kuitenkin tua naapuri häiriö koskee 1,5 miljoonaa suomalaista osa aiheettomia mutta suurin osa aiheellisia. ei ole oikein että kärsijä joutuu muuttamaan. nyt kun perustus lakia on jouduttu tarkastelemaan eikö samalla voi tarkistella oikeutta häiriöttömään asumiseen samalla voisi poistaa häiriköitten oikeuden asuntoon

Vierailija
24/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin omalle kohdalle osunut naapuri oli juuri omilleen muuttanut teinipimu. Jumatsuikka mitä ryminää ja metakkaa se bööna piti säännöllisesti kavereineen klo 20-05 välillä. Porukka ramppasi vähän väliä äänekkäästi rappuja ylös ja alas (talo oli hissitön) kun kävivät ilmeisesti tupakalla ulkona. Karmeaa huutohihitystä ja kiljuntaa ja välillä hakattiin porraskaiteitakin, siitä tuli oikein "kiva" meteli.

Vierailija
25/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltoista vuotta sai tällä kertaa asua rauhassa, nyt muutti ekat ulkkarit taloon ja rauha on mennyttä. 

Vierailija
26/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan ne auton lasitkin mennä rikki

Vierailija
27/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin 20 vuoden aikuisiällä kerääntyneen kerrostaloelämänkokemuksen jälkeen sanoisin:

Kaikki mikä pysyy itse kunkin asunnon seinien sisällä, eikä ole tietoisesti suunnattua minua kohtaan on ok. Sen kanssa voin elää. Kaikenlaista on tullut kuultua, nähtyäkin.

Jos nämä rajat ylitetään, se on liikaa. Ja mielestäni joustan tässä todella paljon.

Silti - elämä kerrostalossakaan ei koskaan naapurien takia ollut millään tavalla raskasta, korkeintaan päinvastoin. Ehkä olin onnekas.

Nykyään olen palannut omakotitaloon ja hyvä niin. En kaipaa, en kadu. Suurin onni jo ties kuinka monetta kertaa lienee se, että naapurit ovat täälläkin mukavia.

Vierailija
28/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Taukoamatta kirkuvat ja huutavat lapset.

Vierailija
29/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rapussa majailee tunnekuohussa elävä videomies, joka samalla puhuu ilmeisesti muiden pelaajien kanssa  ja huutaa pelin kulkua kirosanojen kanssa. Yleensä peli menee huonosti koska päivittäin menettää hermot siihen "Ei voi olla!!! V*tt*!!" x 100. Joka kerran kuulostaa siltä, kuin kyseessä olisi ensimmäistä kertaa tapahtuva häviäminen, mutta miten jaksaa kerta kerran yllättyä noin äärimmilleen on kiintoisaa. :D Välillä nuormiehen suuttuminen videopeliin johtaa huonekalujen paiskomiseen samalla kun huutaa vidduja ilmoille. Aamuyöllä saa äänekkäitä naurukohtauksia oletettavasti muiden pelaajien kanssa, joihin on oletettavasti yhteydessä kuulokkeilla.  Toisen rapun nainen välillä vähän aikaa laulelee mutta ei liian kovaa ja hänellä on hyvä ääni, no, tää videojannu on sitten keksinyt yrittää kiusata lauluneitoa matkimalla provotyyliin häntä ja päälle nauraa paskaisesti sheimiin, niin parasta on se että tää nainen on hard balls ja siihen vetässyt perään kipaleen ja naurahdus loppuun. 

Vierailija
30/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurissa asuu nuori pariskunta ja kuuluu päivisin ahah ääniä. Mutta se ri itse asiassa ole ärsyttävintä, vaan se että he puhuvat taukoamatta. Miksi ihmiset puhuvat niin paljon? Tuo ei ole normaalia vaan sairasta, tosi sairasta. Radio se ei ole eikä telkkari, vaan tuo pariskunta puhuu ja puhuu.

Vierailija
31/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen remonttimies on myös rasittava naapuri. Kun kolmatta vuotta kuuntelet nikkarointia seinän takaa, alat toivoa, että naapuri voittaisi vaikka lotossa, jotta voisi palkata ammattilaisen töihin.

Vierailija
32/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rapussa majailee tunnekuohussa elävä videomies, joka samalla puhuu ilmeisesti muiden pelaajien kanssa  ja huutaa pelin kulkua kirosanojen kanssa. Yleensä peli menee huonosti koska päivittäin menettää hermot siihen "Ei voi olla!!! V*tt*!!" x 100. Joka kerran kuulostaa siltä, kuin kyseessä olisi ensimmäistä kertaa tapahtuva häviäminen, mutta miten jaksaa kerta kerran yllättyä noin äärimmilleen on kiintoisaa. :D Välillä nuormiehen suuttuminen videopeliin johtaa huonekalujen paiskomiseen samalla kun huutaa vidduja ilmoille. Aamuyöllä saa äänekkäitä naurukohtauksia oletettavasti muiden pelaajien kanssa, joihin on oletettavasti yhteydessä kuulokkeilla.

Voin vahvistaa! Näitä tunnekuohuisia videomiehiä on paljon! Itse olen törmännyt heihin vain siellä videomiesten onlinemaailmassa, mutta olen aina ihmetellyt, eikö heillä ole naapureita?!?!?!

Ympyrä sulkeutuu! <3

Vierailija
33/68 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon kajarit + karaokemasiina, vetäset pari kertaa kuningasboat ja samantha foxin toutsmeeeee.

Vierailija
34/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen asunut oopperalaulajan seinän takana. Se oli todella karmeaa! Laitoin aina stereot täysille kun se aloitti päivittäisen ulinansa.

Ehkä sen laulu jossakin muussa paikassa olisi kuulostanut jopa kauniille mutta omassa kodissa se oli kauheaa.

Joo, ei se harjoittelu vaan ole koskaan kovin upean kuuloista. Jankkaamista ja saman kohdan hinkkaamista enimmäkseen. Meen itsekin ihan mielelläni oopperaan ja klassisen musiikin konsertteihin, mutta omassa kotona alkaa olla melkoista kiinalaista kidutusta tuo jokapäiväinen ulvominen. 

Vierailija
35/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri pahempi, MT- tapaus, nikkaroi millon mitäkin,  vuodesta toiseen, välillä aamulla välillä yöllä, maniassa voi mennä pari vuorokautta yhtäjaksoista nakutusta ja porailua.

Taloyhtiö ei välitä koska pitäähän sen saada jossain asua.

En muista yhtä ainoaa hiljaista päivää... Ja joo olen muuttamassa vihdoin, vielä 2 kk.. Ja sen viimesen kuukauden minäki pistän melua .

Vierailija
36/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Naapuritalossa asuu parvekkeella saksofonia tuuttaava ääliö... Luojan kiitos se asuu sisäpihan puolella, niin törinä ei kuulu kotiini. Pidän nykyisin saksofonia epämusikaalisten soittimena, koska ainakin tuolla yhdellä nuotit osuvat vain sinne päin. Karsea meteli. Menisi vaikka ulkorakennukseen varastokoppiinsa soittamaan, niin kenenkään ei tarvitsisi kärsiä.

En ymmärrä muutenkaan mikä ajatus on soittaa soitinta parvekkeella. Kamala meteli, vaikka siitä sattuisi pitämäänkin. Koko kortteli joutuu kuuntelemaan, jos sattuu olemaan parvekkeella.

Vierailija
37/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri pahempi, MT- tapaus, nikkaroi millon mitäkin,  vuodesta toiseen, välillä aamulla välillä yöllä, maniassa voi mennä pari vuorokautta yhtäjaksoista nakutusta ja porailua.

Taloyhtiö ei välitä koska pitäähän sen saada jossain asua.

En muista yhtä ainoaa hiljaista päivää... Ja joo olen muuttamassa vihdoin, vielä 2 kk.. Ja sen viimesen kuukauden minäki pistän melua .

Minulla oli joskus vastaavanlainen naapuri. Miksi metelöit vain viimeisen kuukauden? Ei ne pysty häätämään sinua kahden kuukauden sisällä, vaikka käyttäisit sirkkeliä 24/7. Korkeintaan antavat varoituksen, mutta sitä seuraava vuokranantaja ei tule tietämään.

Vierailija
38/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapsen etäsoitinopetus ja nokkahuilu on aika paha 🤭

Vierailija
39/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli oman elämänsä Kurt Cobain, eihän sekään ollut kuin korkeintaan keskinkertainen kitaristi.

Onneksi muutti pois. Miten helvetissä joku luulee, että sähkökitaraa saa soittaa täysillä muualla kuin treenikämpässä?

Vierailija
40/68 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asumismuoto ap?