Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "liian aikaisin" kaljuuntuva mies turn off ?

Vierailija
24.03.2021 |

Tätä kysyn siis minä mies. Ikää mulla 28 v ja armeijassa pääni paloi auringossa jonka jälkeen tullu kalju läntti päähän mihin ei enää hiukset kasva ja siks vetäsen nahka kaljun ettei se erotu mitä mieltä naiset kaljuista miehistä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisit nyt vaan tosiasiat ja sopeudu tilanteeseen. Aloin itse kaljuuntumaan jo 20 vuotiaasta lähtien. Siitä lähtien oon leikannut/leikkauttanut loput hiukset koneella n. 3mm mittaiseksi säännöllisesti. Pälvikalju näkyy ja on aina näkynyt. Se on osa minua ja thats it. Keskityn nykyään aivan muuhun, jos naiset tai ylipäätään muut ei tykkään niin so What, se on heidän ongelmansa.

M44

Pälvikalju on sairaus. Normaali miestyyppinen kaljuuntuminen ei ole.

Vierailija
42/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaljuuntuminen ei ole turn off, mutta sellainen pellehermanni-kampaus tai overcomb on. Eli jos vedät kokonaan kaljuksi niin ei mitään väliä oletko kaljuuntunut vai pidätkö muuten vaan sheivattuna päätäsi. Kyllähän sen näkee missä kohtaa hius kasvaa ja missä ei, mutta minua se ei ainakaan haittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljut ovat todella turn off, kaljuilla on huonot geenit ja ovat rumia. Kuka hullu nyt haluaisi seurustella aikuisen vauvan kanssa, vauvat ovat kaljuja.

Ei hyvä hiuksisilla. Meidän vauvalla oli täysi tukka päässä jo syntyessään. Mieheni on senegalista.

Oliko myös parta vai mistä se sana p artalapsi oikein tulee?

Anna olla. On noita ääliöitä.

Vierailija
44/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljut ovat todella turn off, kaljuilla on huonot geenit ja ovat rumia. Kuka hullu nyt haluaisi seurustella aikuisen vauvan kanssa, vauvat ovat kaljuja.

Ai niinkuin Kekkosella, Dwayne Johnsonilla, tai sillä tyypillä joka esitti sitä muumiota Muumio-leffassa tai monella muulla?

Ainakin Kekkonen tuntui omana aikanaan olevan kovastikin naisten mieleen, kaikkihan täällä ehkä eivät tiedä kuka se oli..

Vierailija
45/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle miehessä tärkeetä on nimenomaan tukka, joten kyllä, kalju olis turn off minkä ikäisellä vaan.

Tärkeämpää on, että oot itse sinut asian kanssa, mun mielipiteellä ei ole merkitystä tässä.

Aika iso osa miehistä kaljuuntuu jo ennen kolmeakymmentä. Ei kukaan geeneilleen mitään voi. Kannattaa siis ainakin isäpolven 3 edellistä esi-isää tarkistaa, että eivät olleet kaljuja, jos se noin iso kriteeri on, ettei tule sitten myöhemmin pettymyksiä.

Ei todellakaan kaljuunnu iso osa tuossa iässä. On aika harvinasta.

Vierailija
46/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi palstamammat eivät taida tietää mikä aiheuttaa maskuliinisen kaljuuntumisen: se on testostroni (googlatkaa mikä se on.. ). Eunukeilla oli kaikilla vahvat hiukset.

Vierailija
47/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi palstamammat eivät taida tietää mikä aiheuttaa maskuliinisen kaljuuntumisen: se on testostroni (googlatkaa mikä se on.. ). Eunukeilla oli kaikilla vahvat hiukset.

Testosteroni siis..

48/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja ollut naimisissa vain kaljujen/kaljuuntuvien miesten kanssa. Kaikki on kaljuuntuneet alle 30 v. Vaikea sanoa miksi, mutta mun mielestä miehen tuuhea tukka on epäilyttävä. Parran sen sijaan täytyy olla tuuhea. Joko sänki, tai parta.

Vierailija
49/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kalju on NAM, mutta surkea kaljun peittely-yritys päähineellä tai hiuksia asettelemalla on turn off (=epävarmuus näkyy!). Myös Kalle Palander-look on ei jatkoon.

Vierailija
50/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkuin Kekkosella, Dwayne Johnsonilla, tai sillä tyypillä joka esitti sitä muumiota Muumio-leffassa tai monella muulla?

Ainakin Kekkonen tuntui omana aikanaan olevan kovastikin naisten mieleen, kaikkihan täällä ehkä eivät tiedä kuka se oli..

Tai bruce willis, vin diesel, Jason Statham

Vierailija
51/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan poikkeava, mutta minun silmissäni kaljuksi ajeltu pää on eräänlainen kaljunpeittoyritys sekin. Tai yritys näyttää kovalta (poliisilta, joltain jengiläiseltä). Pidän vähän luonnollisemmasta hiusmallista, olkoonkin siellä keskellä paljas läikkä. Lyhyenä kuitenkin mieluummin.

Vierailija
52/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta miehen kaljuus periytyy äidin kautta.

Olenkohan jokin geenimutaatio. Äidin isällä ja enoillani on vahva tukka, itselläni tukka lähti parikymppisenä.

Puhutaan taipumuksesta ei se tarkoita, että aina menee niinkuin äidillä ja isällä.

Vierailija
53/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen ei ollut komea. Ne ihannoijat olivat keskustalaisia, ainahan ihmiset kannustaa ja ihailee omien suosikkipuolueiden edustajia.

54/54 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs millaiset hiukset äidinäidillä on? Naisen perimässä on kaksi xää. Toinen omalta äidiltä toinen isältä. Kaljuustaipumus voi tulla isoäidin puolelta.

Äidillä ja äidinäidillä ihan normaalit naisten hiukset. Mulla kiiltävä kuula :)

Pöljä, se periytyy äidin puolelta ei tarkoita äitiä tai isoäitiä vaan pikemminkin äidin isää tai äidin veljiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan