Onko "liian aikaisin" kaljuuntuva mies turn off ?
Tätä kysyn siis minä mies. Ikää mulla 28 v ja armeijassa pääni paloi auringossa jonka jälkeen tullu kalju läntti päähän mihin ei enää hiukset kasva ja siks vetäsen nahka kaljun ettei se erotu mitä mieltä naiset kaljuista miehistä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehessä tärkeetä on nimenomaan tukka, joten kyllä, kalju olis turn off minkä ikäisellä vaan.
Tärkeämpää on, että oot itse sinut asian kanssa, mun mielipiteellä ei ole merkitystä tässä.Aika iso osa miehistä kaljuuntuu jo ennen kolmeakymmentä. Ei kukaan geeneilleen mitään voi. Kannattaa siis ainakin isäpolven 3 edellistä esi-isää tarkistaa, että eivät olleet kaljuja, jos se noin iso kriteeri on, ettei tule sitten myöhemmin pettymyksiä.
Muuten hyvä, mutta miehen kaljuus periytyy äidin kautta.
Ei pidä paikkaansa, itsellä päinvastoin vaikka en ole kokonaan kalju vaan hiuksia harventunut samasta kohdasta kuin isällä.
Niin ja olet perinyt tämän kaljuuntumisen äitisi x-kromosomissa. Kaljuuntuminen on hyvin yleistä, useimmat miehet kaljuuntuvat samasta kohtaa ja hiukset harvenevat iän mittaan jonkin verran ihan kaikilla, myös naisilla.
No ei kaljuuntuminen nuorena mikään turn onkaan ole. Mutta ei se ole mikään turn offkaan, koska siihen ei voi vaikuttaa itse ja jos mies on ihana, niin hiukset eivät siinä paljon merkitse. Oma mieheni on kaljuuntunut jo parikymppisestä lähtien ja nyt kolmekymppisenä hänellä on runsaasti harmaita ja päälaki on lähes kalju. Hän on silti mielestäni komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehessä tärkeetä on nimenomaan tukka, joten kyllä, kalju olis turn off minkä ikäisellä vaan.
Tärkeämpää on, että oot itse sinut asian kanssa, mun mielipiteellä ei ole merkitystä tässä.Aika iso osa miehistä kaljuuntuu jo ennen kolmeakymmentä. Ei kukaan geeneilleen mitään voi. Kannattaa siis ainakin isäpolven 3 edellistä esi-isää tarkistaa, että eivät olleet kaljuja, jos se noin iso kriteeri on, ettei tule sitten myöhemmin pettymyksiä.
Ei pidä paikkaansa, itsellä päinvastoin vaikka en ole kokonaan kalju vaan hiuksia harventunut samasta kohdasta kuin isällä.
Ilmeinen älynvähyytesi voi olla kummalta vaan.
[/quote]Muuten hyvä, mutta miehen kaljuus periytyy äidin kautta.[/quote]
Olenkohan jokin geenimutaatio. Äidin isällä ja enoillani on vahva tukka, itselläni tukka lähti parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt ei olisi naiselle turn-off?
Älä jaksa naisvihata. Myös naisilla saa olla melipiteet ja tässä omani: Kyllä on turnoff. How about that?
Ehkä kun olen vanhempi niin se ei enää ole, sen näkee sitten. Onneksi siili/kalju auttaa tuohon.
N 23
Vierailija kirjoitti:
Kyllä leijonalla kuuluu olla komea kuontalo! Hiukset on tärkeät miehellä ja kaljuus sopii hyvin harvoille, tummaihoisilla se vielä menee mutta muille no no.
Täystukka miehellä usein kertoo huonosta hormonitoiminnasta ja se tietää ikääntyessä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jokin geenimutaatio. Äidin isällä ja enoillani on vahva tukka, itselläni tukka lähti parikymppisenä.
Entäs millaiset hiukset äidinäidillä on? Naisen perimässä on kaksi xää. Toinen omalta äidiltä toinen isältä. Kaljuustaipumus voi tulla isoäidin puolelta.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeinen älynvähyytesi voi olla kummalta vaan.
Ei periydy täysin äidiltä. Kannattaa tarkistaa faktaksi luulemansa asia ennen kuin lähtee pätemään sillä puhumattakaan että haukkuu toista vähä-älyiseksi ja vieläpä käyttäen sanaa älynvähyys. Kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin sen kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaljut ovat todella turn off, kaljuilla on huonot geenit ja ovat rumia. Kuka hullu nyt haluaisi seurustella aikuisen vauvan kanssa, vauvat ovat kaljuja.
Ei hyvä hiuksisilla. Meidän vauvalla oli täysi tukka päässä jo syntyessään. Mieheni on senegalista.
Entäs millaiset hiukset äidinäidillä on? Naisen perimässä on kaksi xää. Toinen omalta äidiltä toinen isältä. Kaljuustaipumus voi tulla isoäidin puolelta.
Äidillä ja äidinäidillä ihan normaalit naisten hiukset. Mulla kiiltävä kuula :)
Tuli mieleen, kun eräs n. 20v mies piti aina lippistä päässään treffeillä. Aikaa kului ja mentiin sitten kerran sänkyyn, niin hän otti lippiksen pois päästään ja järkytyksekseni hänellä olikin kalju mallia "Kalle Palander", eli edessä kalju ja tukka takana, meni kyllä halut. :D Siitä lähtien olen aina tarkistanut, onko mies kaljuuntuvaa sorttia, jos pitää lippalakkia/pipoa päässään.
Joillekin kalju sopii mutta ei kaikille. Vaati todella komeat kasvonpiirteet kompensoimaan. Hyvällä kampauksella saa nimittäin vähän muokattua huonompia piirteitään pois. (Ja sama pätee myös naisiin. Siroille, kauniille kasvoille kalju sopii. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut ovat todella turn off, kaljuilla on huonot geenit ja ovat rumia. Kuka hullu nyt haluaisi seurustella aikuisen vauvan kanssa, vauvat ovat kaljuja.
Ei hyvä hiuksisilla. Meidän vauvalla oli täysi tukka päässä jo syntyessään. Mieheni on senegalista.
Oliko myös parta vai mistä se sana p artalapsi oikein tulee?
Hyväksyisit nyt vaan tosiasiat ja sopeudu tilanteeseen. Aloin itse kaljuuntumaan jo 20 vuotiaasta lähtien. Siitä lähtien oon leikannut/leikkauttanut loput hiukset koneella n. 3mm mittaiseksi säännöllisesti. Pälvikalju näkyy ja on aina näkynyt. Se on osa minua ja thats it. Keskityn nykyään aivan muuhun, jos naiset tai ylipäätään muut ei tykkään niin so What, se on heidän ongelmansa.
M44
Toisia haittaa, toisia ei. Eiköhän se muu persoonallisuus vaikuta sitten loppupeleissä enemmän. Ehkä kannattaa tosiaan pitää muutenkin pää kaljuna.
Kertoo huonoista/heikoista geeneistä, jos kaljuuntuu nuorena. :/
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisit nyt vaan tosiasiat ja sopeudu tilanteeseen. Aloin itse kaljuuntumaan jo 20 vuotiaasta lähtien. Siitä lähtien oon leikannut/leikkauttanut loput hiukset koneella n. 3mm mittaiseksi säännöllisesti. Pälvikalju näkyy ja on aina näkynyt. Se on osa minua ja thats it. Keskityn nykyään aivan muuhun, jos naiset tai ylipäätään muut ei tykkään niin so What, se on heidän ongelmansa.
M44
Tässä on oikea asenne. Turha perinnöllistä ominaisuudesta on mitään ongelmaa kehittää.
Kaljuuntumisella ei ole väliä, jos jäljellä olevat hiukset on fiksusti. Ei tarvitse vetää kokonaan klaniksi eikä usein kannatakaan, mutta ei mitään kaljunpeittokampauksia tietenkään, tai Juice-tyylin liuhulettiä. Esim. prinssi Williamilla on ihan hyvin tukka-asiat, vaikka kaljuuntuu kovaa kyytiä.
Taas yksi hyvä syy jättää se sika.