Pahoinvointia vihreästä teestä. Join eilen vihreää teetä ja vartin päästä tuli hirveä olo ja oksensin.
Kommentit (32)
Onko sinulla kenties IBS? Minulla on, ja satun tietämään että monikaan tästä porukasta ei siedä vihreää teetä ollenkaan. Osa sietää mustaa. Itse juon lähinnä valkoista jos juon, tai yrttihaudukkeita.
Koontina siis
Älä juo vihreää teetä tyhjään vatsaan.
Älä käytä liian kuumaa vettä (70-85 astetta vihreälle)
Älä hauduta liian pitkään (eli älä jätä pussia lillumaan kuppiin!)
Valmistin sitruunalla maustettua vihreää teetä ja tuli vahvaa. Join ison mukillisen. Kovat vatsakivut helpottivat kun oksensin, pyörryttikin. Nyt vihreä pussiteenä ja vettä reilusti eli laihaa sen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Tanniinit? Kestätkö punaviiniä? Siinäkin on.
Kokeile jääteetä, siis niitä valmiita mitä kaupoista löytyy, yleensä mehuhyllystä. Kaverini ei kestä teetä eikä punaviiniä, mutta kestää jääteetä.
Minä teen itse jääteetä myös vihreästä teestä. Ei ole tullut paha olo.
Voiko niissä olla huumekuljetus // huumeita kun pissatessa tulee valkoista eli niinku kokaiini amfetamiini jos niissä on kuljetettu huumeita . Huumeet voi olla myös vihreää jauhetta ja teen lehden näköisiä meillä ostettiin alepasta vihreää teetä ja s- marketista. S- marketin banaani paketeista on löytynyt huumeita ja niissä on usein valkoista jauhetta. Eihän kukaan väsy tai mene sekaisin teepussista mutta nämä kyllä vaikuttaa outoja olotiloja kuten huonoa oloa.Sokeri voi väsyttää.Joku huume on vihreää mitä pureskellaan suussa. Jotkut tuo Israelista ruskeaa hamppua mitä poltetaan piipussa.Turkista samoin.Thaimaasta muuta kun on ihan yleistä poltella marihuanaa tupakassa NS.pilveä.Jopa karkin näköisiä tabletteja eri värisiä huumeina.Vihreitä kapseleita.Eilat on Intiasta tuodun huumeen polttelu paikka siellä on oikeat huumebileet.
Huono olo tulee mullekin, jos juon tyhjään vatsaan vihreää tettä tai jos juon sitä liikaa. Liittyisikö siihen, että vihreässä teessä on paljon kofeiinia.
Voi johtua psykologisesta assosiaasiosta: vihreä puolue = oksettava.
Erikoista. Mä taas juon vihreää teetä silloin, kun on pahoinvoiva olo.
Hilkka Liisa Kosonen kointähti yhdistys ry Mervi Moen Puotilan narkomaanit Jakomäen . Den
Vihreistä tulee kyllä aina paha olo.