Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestipä tajuta, miksi joitakin ihmisiä on hauskempi tavata kuin toisia

Vierailija
23.03.2021 |

Oikeasti tajusin vasta, että kun joitain ihmisiä tapaa, joko hän tai minä aloitamme kamalan monologin omista asioistamme saman tien, kun toinen on kuuloetäisyydellä.

Toisten ihmisten tapaamista taas oikein odottaa, koska olemme kiinnostuneita samoista asioista ja on hauska päästä niistä keskustelemaan.

Outoa, olen yli nelikymppinen, mutta vasta nyt koronaeristyksessä olen ehtinyt tuon asian mielessäni tajuamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä aika miettiä, keiden kanssa haluaa oikeasti olla tekemisissä ja keitä on nähnyt vain tottumuksen vuoksi.

Vierailija
2/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvä, että on kiva tavata ihmisiä, jotka osoittavat kiinnostusta tapaamiensa ihmisten asioista ja osittavat kuuntelevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selvä, että on kiva tavata ihmisiä, jotka osoittavat kiinnostusta tapaamiensa ihmisten asioista ja osittavat kuuntelevansa.

Joo, minuun suorastaan rakastuttiin, kun pelkästään kuuntelin ja kyselin toisen asioista.

Vierailija
4/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minuun suorastaan rakastuttiin, kun pelkästään kuuntelin ja kyselin toisen asioista.

Sama juttu mutta se alkoi pidemmän päälle käymään raskaaksi kun minä vain pidin häntä hyvännäköisenä eikä minua oikeasti kiinnostaneet hänen ongelmansa juurikaan.

Vierailija
5/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen yli nelikymppinen ja olen alkanut kokea monet ihmiset tosi tylsiksi, puhuvat vain arkiasioistaan tai muista ihmisistä. Onneksi niitäkin kavereita löytyy joiden kanssa jutut menee jotenkin selittämättömästi yksiin, puhutaan avoimesti kaikesta ja samat keskustelunaiheet kiinnostavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän